סטודיו לצילום מקצועי

מילות מפתח: תעשייה , סטודיו , סטילס , עיצוב , צלם , הוראה , מוצר , תכשיטים , תדמית

פרופיל חברה
הסטודיו לצילום מקצועי הוקם בשנת 2003 ע"י שגיא מורן, צלם. (לימודים : "צילום למקצוע", המכללה האקדמית לעיצוב, ויצו, חיפה. לימודי מולטימדיה במכללת "ספיר" שבנגב) הסטודיו שם לו דגש לספק מענה מקצועי ואיכותי בצילום סטילס ווידאו. אנו שמים דגש על עבודה מקצועית ונקייה, אדיבות, אמינות, עמידה בזמנים, הרבה הקשבה, סבלנות, חיוך ויחס חם ללקוח.

כמו כן, אנו מביאים גישה ייחודית הרואה בצילום כלי להעצמה אי...

אודות העסק

שירותים

צילום אדריכלות, עיצוב פנים וחוץ
צילום אדריכלות הינו תחום ייחודי מבין ענפי הצילום השונים, אשר עניינו במראה החיצוני והפנימי של מבנים. מכאן שניתן לחלק את התחום לצילום אדריכלות, המתמקד באווירה המיוחדת של הארכיטקטורה החיצונית והשתלבותה בסביבה, ולצילום פנים שמטרתו להעביר את איכויות החדרים הפנימיים על תכולתם. יש לציין כי לכל אחד מתחומים אלו הדגשים ואתגרים משלו, המתבטאים גם בשימוש בכלי עבודה ובטכניקות שונות ליצירת תמונה מיטבית. עם זאת, קיים היגיון אומנותי ואף כלכלי בשילובם של השניים, שכן לעיתים מדובר בבניין אחד שאותו מעוניינים לפרסם על מכלול סגולותיו.
50
הזמן
צילום תכשיטים
בצילום תכשיט ובודאי שבצילום של מספר תכשיטים יחדיו דרוש, בנוסף להבנה טכנית במקצוע הצילום, הבנה עמוקה בתחום התכשיטים ובמוצרי היוקרה ולכן, למרות שמבחינה טכנית אין צורך בציוד מורכב במיוחד לצילום תכשיטים מקצועי ואיכותי ברמה בינלאומית, מעטים הם הצלמים המגעים ליכולות המצדיקות את הגדרתם כמומחים בתחום.

שלא כמו בצילום אופנה, בו הצלם מנסה ליצור קשר עם הדוגמנית או הדוגמן על מנת ליצור את הקסם ההופך תמונה, או יותר נכון צילום טוב, לצילום מדהים ואיכותי, בצילום תכשיטים על הצלם להבין את המוצר המצולם ולנסות להוציא ממנו את אותו קסם, שהרי בוודאי נסכים, שתכשיט הנמכר במאה דולר לא אמור להראות ולשדר כפי שתכשיט ששוויו מאה אלף או אפילו מיליון דולר.

רבים טועים בהנחתם הבסיסית, שבצילום תכשיטים הטכניקה היא המהות - כבעל סטודיו לצילום, ברור לי כי הידע הטכני הוא מרכיב מרכזי, אך ללא ספק, היכולת להבין את התכשיט, להכיר את מורכבות היצור שלו ואת ייחודו, הם הנדבך הנוסף בידע הדרוש בכדי להפוך צלם למומחה ומבוקש.

למרות שמרבית יצרני התכשיטים בארץ עדיין חושבים שיש לצלם תכשיט ללא השתקפויות או הברקות מיוחדות בתוך אוהל או תא לבן, זה זמן רב שבעולם ובעיקר בקרב המותגים הגדולים בתחום הפנימו שעל הצילום לא רק להציג תכשיט נכון באופן טכני, אלא שתפקידו לספר את הסיפור שמאחוריו וזאת על ידי זווית מחמיאה ומעניינת, תאורה מדויקת, אור וצל וכמובן השתקפויות שיוסיפו קסם וכוח לתכשיט המצולם.

בין אם הנושא הוא טבעת, עגיל, שרשרת או צמיד תפקידו של הצילום להעביר את מהות המותג אותו הוא מייצג ולא רק להציג את מבנהו הטכני של התכשיט.
50
הזמן
צילום מזון
צילום מזון, יוצר גירוי חזותי חשוב, שעוזר לצרכן "לטעום" את מוצרי המזון המצולמים, עוד טרם ביצוע רכישתם בפועל (למשל, להיזכר בריח מוצר המזון ובטעמו, מה שבתורו עשוי לעורר את החשק לקנות מוצר מזון זה המופיע בצילום "המפתה").

כמובן, שעל האוכל המוצג בצילום להיראות מספיק "מזמין" בכדי שיעורר חשק להתנסות באכילתו (או בשתייתו, אם מדובר בצילום משקאות).

מכאן, שללא קשר לסיבת צילום האוכל (קטלוג מוצרי מזון באתר אינטרנט, צילום מנות לתפריט, ספר מתכונים, קמפיין פרסומי, ועוד) - חשוב להקפיד על צילום מקצועי ואיכותי, שיספק את הרושם הרצוי ויוביל סופו של דבר, לבחירה של הצרכן לרכוש דווקא את מוצר המזון שלכם על פני מוצרי המזון של המתחרים.

נקודה נוספת, התומכת בכדאיות ההשקעה בצילום אוכל מקצועי ורציני, היא ההיבט של יחסי ציבור. איכות הצילום שתשלחו למערכת מהווה בוודאות, אחד מבין השיקולים האם "להכניס את הכתבה או האייטם" אודות המוצר שלכם. גם בשל עובדה זו, רצוי לשאוף לקבלת צילום מקצועני ככל הניתן, מה שיגדיל את סיכויי המוצר שלכם להיחשף בתקשורת, ומכאן, להגיע עד מהרה לעגלת הקניות של הצרכן.

צילום מאכלים מקצועי, כולל צוות צילום עם הפונקציות המקצועיות של: סטיילינג, פרופס, ושפים
50
הזמן
צילום תדמיתי
צילום תדמיתי ייתכן ונתקלתם בביטוי "צילום תדמיתי" או שמעתם על "מיתוג באמצעות צילום", ולא לגמרי הבנתם במה מדובר. "תדמית" בהגדרתה המילונית הינה: "דימוי, דמות, אימאז'" וגם "תפיסה מדומה של תופעות בטבע לא כפי שהן במציאות (ILLUSION)". ואכן, באופן טבעי, גם בהיבט האישי ובוודאי בהיבט המקצועי, אנו מעוניינים להציג את העסק ואת עצמנו - כבעליו או כנציגיו, דווקא בצורה מסוימת ולא אחרת, בכדי להעביר ללקוח הפוטנציאלי שלנו, מסרים שיעבדו לטובתנו, ויניעו אותו, בסופו של דבר, לחשוב עלינו טובות ולרכוש את מוצרינו. אחרי שהגדרנו מהי התדמית המבוקשת לעסק שלנו, שירותיו ומוצריו ("מוצר עממי", "עסק יוקרתי", "מומחה בתחומו", ועוד), אנו מבקשים שקהלי היעד שלנו יכירו אותנו בהתאם לדימוי שהגדרנו. כמו כן, נרצה להעביר את אותה התדמית בכל ערוצי השיווק והפרסום בהם נעשה שימוש, כדי למנוע בלבול באופן בו התדמית שלנו מתקבעת בתודעת הצרכנים הפוטנציאליים שלנו. צילום מקצועי הוא אמצעי עוצמתי ואפקטיבי לבניית הדימוי המקצועי (או האישי), שאנו מבקשים לשוות לעסק שלנו בעיני אחרים, היות והוא מעביר באופן בלתי אמצעי את המסרים השיווקיים שהגדרנו. וכך, בעוד ששימוש בטקסט "מדבר על", הרי שצילום מקצועי "מראה את", וכשאנו לא צריכים להאמין למה שמספרים לנו, אלא, למה שאנו רואים בעיניים שלנו, יש לכך אפקטיביות רבה ומידת האמינות של התדמית שאנו מבקשים ליצור גוברת. מתי משתמשים באמצעי זה של צילום תדמיתי? בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, הרי, שישנן אינספור הזדמנויות להשתמש בצילום מקצועי ולבנות תדמית מקצועית כפי שאנו שואפים. חשיפת העסק, שירותיו ומוצריו
קטלוג תדמיתי
פורטפוליו / תיק עבודות מקצועי
אריזות מוצרים - ידוע כי צורתו הויזואלית של מוצר הנמכר על-ידי בית העסק או החברה, משפיעה אף היא במידה רבה על החלטות הרכישה של הצרכנים.
קמפיין פרסומי
פוסטרים
מודעות פרסום
שילוט חוצות
שילוט על אוטובוסים
נוכחות אינטרנטית מקוונת

אתר אינטרנט - שילוב צילומים באתר האינטרנט, למשל, בדף "אודות" צילום של צוות העסק.


בלוג מקצועי - הבלוג נותן במה לבעליו להציג את עצמו ואת ידיעותיו, לצורך בניית תדמיתו כמומחה. תמונת פורטרט מקצועית הממוקמת בראש הבלוג, מחזקת רושם זה.
חנות מסחרית מקוונת - צילום מקצועי נותן כבוד למוצרים המוצעים למכירה, ומציג אותם במיטבם.
מוצרי פרסום - לדוגמה לוחות שנה.

שילוט חוץ ופנים - הן לזיהוי בית העסק והן להכוונה וניווט בחללים גדולים, פרטיים וציבוריים.

צילום לצרכי יחסי ציבור - למשל, צילום שישולב בכתבת תדמית או מאמר מקצועי.

דיוור ישיר - למשל, שילוב צילומים מקצועיים בניוזלטר (עלון חדשות), המופץ על-ידי החברה, לרשימת התפוצה שלה, באופן קבוע, או מידי פעם.

שונות

ניתן לשלב צילומים מקצועיים גם בפריטים מודפסים כגון: ספר, חוברת או מגזין מקצועי.
צילום מקצועי אפשר לשלב גם במיצג אור קולי המספר סיפור כלשהו, או מציג בצורה ייחודית את העסק ושירותיו.

כאמור, שימוש באימאז'ים ויזואליים הוא עוצמתי, ומשלים לשימוש בטקסטים כתובים. צילומים מקצועיים תורמים ליצירת תדמית רצינית, מקצועית ואמינה, וזו, משפיעה על נכונות הלקוח הפוטנציאלי לרכוש מהעסק מוצרים או שירותים. לכן, שווה להיעזר בשירותיו של צלם מקצועי, המתמחה בצילום צילומים מקצועיים, ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.
50
הזמן

כל השירותים (9)

חוות דעת

רות לן-נומרולוגיה טפולית  מקדמת רות לן-נומרולוגיה טפולית מקדמת

שגיא, היקר לי מאד. אתה צלם בחסד, ואיש מקסים. מוכשר, רציני,וחרוץ. כל תמונה ותמונה שצילמת אותי - נבחרה בקפידה. אחת יפה יותר מהשניה. נכנסת ללבי. באת אל... קרא עוד

שלומי שטוסר סוכן  ביטוח פנסיוני שלומי שטוסר סוכן ביטוח פנסיוני

שגיא הי , אם אלו התמונות שהוצאת מסט מאולתר בסוף יום של מפגש ביז , אני מתאר לעצמי אלו תמונות אתה מסוגל הוציא מסט יותר מתוכנן קרא עוד

ציון איכות

  (14 מדרגים)
9
מחיר: 9
שירות: 9
זמינות: 9
אמינות: 9

נקודות פעילות

0
ב 4 החודשים האחרונים
(2,785 סה"כ נקודות)
101
צפיות בפרופיל



© א.נ עסקים עושים עסקים בע"מ.
כל הזכויות שמורות