בתהליך..המתן בבקשה.

איילת בארי גדולה מהחיים / בלוג

כמה מילים על שימור לקוחות והחזרת לקוחות שעזבו.

06/01/2015 18:57  | 55 צפיות

  • בשנתיים הקודמות היינו מנויים, בעלי שיחיה ואני, בתיאטרון העירוני. מכל מיני סיבות שנוגעות בעיקר לעובדה שאני מאד אוהבת תיאטרון והוא - לא (מה לעשות, אף אחד לא מושלם...) לא חידשנו את המנוי שלנו השנה.
    לפני יומיים הגיע בדואר המכתב מהתיאטרון שצירפתי כאן.
    חייבת לומר שממש התפעלתי. לא משנה מה הסיבות שלנו, אם הן קשורות לשיפוץ או לא. 
    העובדה היא שמישהו בתיאטרון ממש משתדל להחזיר אותנו.
    מסירה את הכובע על הרעיון השיווקי הנכון.
    מה גם שהעלויות שלו כמעט אפסיות כי מדובר בהצגת מנויים קנויה שמספר המקומות הפנויים בה מצומצם וקלוש הסיכוי למכור אותם.
    מה אתם יכולים להציע בעסק שלכם כדי למשוך אליכם חזרה לקוחות שעזבו, מבלי להיכנס להוצאות מופרזות? 

תגובות
  • הילית מרום- נחומי  רפואה סינית לנשים הילית מרום- נחומי רפואה סינית לנשים - לפני 1411 ימים

    באמת משהו לחשוב עליו. נושא שהוא בסיס לקיום של כל עסק מצליח.

  • ד"ר שולמית רונן - אבחון  ויעוץ בצבע להשגת תוצאות ד"ר שולמית רונן - אבחון ויעוץ בצבע להשגת תוצאות - לפני 1411 ימים

    אהבתי את הגישה שלהם, ובהחלט צעד חריג שלא רואים או חווים לעיתים קרובות.
    אישית, אני יוצרת קשר טלפוני ושואלת עם היו רוצים לקבל מאמרים, או שישתפו אותי במה מעניין אותם. מזמינה אותם להרצאות וסדנאות בהנחה.
    ישנם שחוזרים וכאלה ש.....
    לעיתים עוברת תקופה והם חוזרים מעצמם.

  • חנה טבק  תכנון והקמת גינות יפות חנה טבק תכנון והקמת גינות יפות - לפני 1411 ימים

    הייתי מחדשת מנוי אצלם.. פשוט מזמינים ומקסימים. ואת כותבת משהו!

  • טל ברמן-טיבי  מפתחות לרוחניות מעשית טל ברמן-טיבי מפתחות לרוחניות מעשית - לפני 1411 ימים

    זה בהחלט דבר שאני חושבת עליו בזמן האחרון,
    ויותר - איך מחזירים לקוחות שנעלמו מסיבות שונות...
    או כאלו שאני לא יצרתי קשר המון זמן.

    ולגבי התיאטרון - אם שיחיה אינו רוצה ללכת איתך - אני מוכנה.... :)

  • נורית צורגיל  לחיות בלב שלם נורית צורגיל לחיות בלב שלם - לפני 1410 ימים

    יופי של רעיון, ושל גישה!
    תודה על ההארה. תמיד אומרים שהרבה יותר יקר להביא לקוח חדש מלשמר לקוח,
    והעלות של הכרטיס מן הסתם לוקחת גם את זה בחשבון.
    גם אנחנו יכולים לחשוב ככה, ואז, גם אם זה עולה לנו, עדיין זה יכול להיות מאד משתלם.
    חוצמזה - הוקרה למי שכבר הראה אמון בי היא חשובה מאד בעיני.

  • - לפני 1410 ימים

    וגם הכותרת של הבלוג שלך היתה מסקרנת וגרמה לי להכנס וללמוד עוד
    תהני בהצגה

  • - לפני 1410 ימים

    אחלה פוסט
    אני חושבת שפונים ללקוח שעזב צריכים לבדוק למה הוא עזב זה הבסיס כדי לדעת איך לשכנע אותו לחזור. נראה שכך עשו בתיאטרון וידעו גם להתנצל וגם להוכיח שינוי, בעיני זה חכם מאד. הם גם שמרו על חינניות וכנות ולא דחפו בצורה לא אלגנטית ווהכי חשוב לא נתנו תירוצים.

  • איילת  בארי גדולה מהחיים איילת בארי גדולה מהחיים - לפני 1410 ימים

    איזה כיף של תגובות חברים. אכן נורית, צדקת, הרבה יותר זול לשמר לקוח מלגייס חדש. ואם זה בא עם רעיון יצירתי- עוד יותר כיף.
    סקוטשי, תודה על המחמאה, משתדלת לאתגר...
    אצל חלקנו אופי הלקוחות הוא כאלה שבאים והולכים. לפעמים אנחנו שוכחים לחזור לאלו שהיו לקוחות לפרוייקט חד פעמי או מוגדר בזמן, ולהזכיר להם את קיומנו לפרוייקטים נוספים. לפעמים לא נעים, או שאנחנו בטוחים שהם זוכרים לנו חסד נעורים. אז זהו. שלא. תמיד לשאול. ואז מקבלים תשובה שיכולה לתת המון מידע- או הזמנה לעבודה נוספת, או מידע על המשך הדרך ומתי לחזור שוב, או אפילו סיבה לנטישה. בכל מקרה עדיף תשובה ברורה ביד מפוטנציאל לא ממומש.

  • ישראל רף  מסרים ממותגים בעציצים ישראל רף מסרים ממותגים בעציצים - לפני 1410 ימים

    רעיון מעולה!!!
    קשה להשיג לקוחות חדשים, הרבה יותר קל לשמור על הלקוחות קיימים ולקוחות העבר

  • שרית "Sarita Style"  תכשיטים אקססוריז ואיפור שרית "Sarita Style" תכשיטים אקססוריז ואיפור - לפני 1410 ימים

    איילת תודה שכתבת את זה..
    אני באופן אישי משמרת את הלקוחות שלי על בסיס קבוע..
    לעיתים הדברים הקטנים הם אלה שעושים את כל ההבדל..
    ברכה, מתנה, זכירת ימי הולדת, וכו..
    צריך תמיד להיות עם היד על הדופק וקודם לדאוג לקיים ואחר כך ליצירת החדש.
    ומניסיוני ברגע שהקיים מרוצה הוא יעשה הכול כדי לייצר לך לקוחות חדשים.


    אהבתי את שכתבת..
    נראה לי שהרבה מאתנו יושבים כרגע ועושים קצת שיעורי בית בנושא:)

  • הדס גבע  FERI Designer Line הדס גבע FERI Designer Line - לפני 1410 ימים

    אוהבת את הראש שלך שתמיד קודח ברעיונות יצירתיים ודוחף קדימה!
    תודה על השיתוף!

  • שגו  -  ורד שחף גולן שגו - ורד שחף גולן - לפני 1410 ימים

    אהבתי
    את הרעיון שלהם,
    את ההמרה שלך לנושא החשוב לידיעת כולנו
    ואת החיוך והקריצה בין השורות

  • - לפני 1410 ימים

    איילת, למדתי ממך על חשיבות שמירת לקוח קיים.
    המחווה של תאטרון חיפה מעורר הערכה. כל הכבוד להם!
    הם נותנים ערך אמיתי ולכן זה מרגש.

  • - לפני 1410 ימים

    האא,
    מזל טוב ובשעה טובה עך הבלוג החדש.
    אצלך זה מתבקש...

  • - לפני 1410 ימים

    האא,
    מזל טוב ובשעה טובה עך הבלוג החדש.
    אצלך זה מתבקש...

  • עומר  אור - מומחה למחשבים עומר אור - מומחה למחשבים - לפני 1410 ימים

    איילת תודה רבה על השיתוף !
    אכן נושא חשוב מאוד

  • יעל דרור  כהנוביץ יעל דרור כהנוביץ - לפני 1406 ימים

    אחד הדברים הראשונים שלמדתי בנושא שימור לקוחות -
    כאשר גב הגמל נשבר בגלל הקש, לא יעזור להסיר את הקש מגבו על מנת לאחות אותו. יש צורך בשיקום ארוך טווח הכולל פיזיותרפיה.
    וכך עם לקוחות - ברגע שאיבדת לקוח - קשה מאוד להחזיר אותו, אם בכלל.

    התיאטרון בחר לנקוט באמצעי מעניין מאוד להחזיר לקוחות שעזבו, ועל כך כל הקרדיט!

  • רונית  מגנזי רונית מגנזי - לפני 1406 ימים

    אהבתי את הרעיון ואני הולכת ליישם את זה אצלי בעסק לגבי לקוחות שלא חידשו את ביטוח רכב או דירה בגלל מחיר ולנסות להחזיר אותם או לפחות להישאר אצלם בתודעה
    תודה על השיתוף

  • שרה מרצקי  מאמנת אישית  סדנאות   ואימון אישי שרה מרצקי מאמנת אישית סדנאות ואימון אישי - לפני 1406 ימים

    איילת

    תודה על השיתוף !

    תמיד כדאי לנסות שוב

    מ ק ס י מ ו ם תהיה עסקה !!!!!!!!!!!!!!!

    ב ה צ ל ח ה לכולנו

ציון איכות

  (164 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

2,016
ב 4 החודשים האחרונים
(47,894 סה"כ נקודות)
חבר קבוצה
נטוורקינג יזרעאלי
4,437
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 054-4916766
 054-4916766
 האורן 7 קרית אתא
Facebook