מפגשי הדרכה
הדרכה על האתר ב 4 שעות ממוקדות
מדריכים בעלי ידע וניסיון
פרטים והרשמה
בחר נושא
מהי עסקה?

מצב בו חבר באתר הפנה לקוח חדש לחבר אחר, דהיינו פעל כאיש שיווק עבורו. הלקוח החדש יכול להיות מישהו ממעגל ההיכרויות של המפנה, או המפנה עצמו.

בכל מצב בו הגיע אליכם לקוח חדש כתוצאה מהמלצה של אחד מחברי האתר, הנכם מחויבים לתשלום עמלה למפנה עם קבלת התמורה מהלקוח.

בכל מצב בו הפניתם לקוח חדש לאחד מחברי האתר, הנכם מחויבים לשלוח אליו עסקה דרך האתר, מתוך מבחר העסקאות שהגדיר.

באם לא מצאתם את העסקה המתאימה, בחרו "אחר" ואותו חבר יקבל עסקה שיהיה עליו להגדיר את התגמול עליה בהתאם להפניה שקיבל מכם.

בסגירת העסקה יועבר תשלום לאתר, וכתוצאה מכך המפנה יתוגמל בקרדיטים כאשר 1 ש"ח= 1 קרדיט.

כיצד לשלוח עסקה לחבר באתר?

1. היכנסו לעמוד העסק של מי שאתם רוצים לשלוח לו עסקה;

2. במרכז העמוד מופיעה תיבת פעולות "שלח עסקה";

3. בחרו מתוך הרשימה את העסקה שאתם רוצים לשלוח לבעל העסק או לחצו על "הזן ערך אחר";

במידה ולחצתם על "הזן ערך אחר", רשמו את הבקשה שלכם (איזה עסקה תרצו להעביר לבעל העסק);

4. לחצו על "המשך";

5. בפרטים נוספים, פרטו ככל הניתן במה מדובר ולחצו "המשך";

6. בחרו מתי אתם רוצים שתתבצע העסקה - היום, בעוד כמה ימים, השבוע, עוד שבועיים, מתי שתוכל. רשמו היכן בארץ אתם מעוניינים בעסקה. ולחצו "המשך";

7. מלאו את פרטי ההתקשרות ולחצו על "שלח".

לאחר שאישרתם את השליחה, העסקה תישלח לבעל העסק והוא יצטרך לסגור אותה, באם היא בוצעה והוא קיבל תשלום עבורה.


היכן רואים את העסקאות שקיבלתי באתר?

כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות

1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";

2. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש".


בכמה קרדיטים אני צריך לתגמל ?

כאשר שולחים עסקה לספק באתר עליו לתגמל את השולח בקרדיטים במידה והעסקה נסגרה.

הקרדיטים הינם הכרת התודה של הספק על כך שנשלח אליו לקוח חדש וככל שהכרת התודה תהיה נדיבה יותר כך יהיה למפנה מוטיבציה לשלוח אליכם הפניות נוספות.

מינימום הקרדיטים לתגמול הינם 5 קרדיטים, אך נהוג בקרב הספקים באתר לתגמל בין 5% - 15% מערך העסקה.



כיצד משנים את הסטטוס של עסקה שקיבלתי?

כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות.

1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";

2. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש";

3. שנה סטטוס ל- בחרו את הסטטוס הרצוי ולחצו על "עדכן סטטוס".

4. בפעם הבאה שתיכנסו לעמוד הסטטוס יעודכן.



כיצד סוגרים עסקה שקיבלתם?

כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות

1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";

2. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש";

3. לחצו על "סגור עסקה ושלם על הקרדיטים";

4. יתרת הזכות שלכם והסכום שתשלמו יוצגו לכם בפרטי התשלום:

א. במידה יש לכם כסף בחשבון הכסף באתר, סמנו V ליד "אני מסכים לתנאים" ולחצו על "המשך".

ב. במידה ואין לכם מספיק כסף בחשבון - מלאו את הפרטים, סמנו V ליד "אני מסכים לתנאים" ולחצו על "המשך".

(מנויים לאתר יכולים גם להמיר קרדיטים לכסף)

5. לסיום הפעולה לחצו על "אישור" בחלון שיפתח.

כיצד מדווחים על עסקה שבוצעה ולא נסגרה?

כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות

1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";

2. מתחת לכותרת לחצו על הצג את "העסקאות ששלחתי";

3. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש";

4. לחצו על הכפתור הכחול "דווח על עסקה שלא שולם עליה קרדיטים למרות שבוצעה";

5. בחלון שיפתח, כתבו את ההערות שלכם ולחצו על "המשך";

6. הודעתכם תשלח למערכת. לאחר בירור, ובמידה והחבר לא יסגור את העסקה באתר, הוא יחסם לפעילות.

מה זה ציון איכות?

לאחר סגירת עסקה דרך האתר, מי שקנה ממך או הפנה אליך לקוח חדש יכול לתת לך דירוג.

הדירוג הוא אנונימי וכולל את הפרמטרים הבאים: מחיר, זמינות, שירות ואמינות.

ציון האיכות מופיע בעמוד העסק שלך מצד שמאל וכולל את מספר המדרגים.



איך מדרגים את בעל העסק?

ניתן לדרג עסק לאחר שהוא סגר עסקה ששלחתם אליו ושילם את הקרדיטים.

כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין, מתחת לרשתות החברתיות אליהן אתה מחובר.

1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";

2. מתחת לכותרת הצג את "העסקאות ששלחתי";

3. על מנת לראות את פרטי העסקה ודירוגה לחצו על "שם השירות המבוקש";

4. דרגו את העסק, וציינו אם כמות הקרדיטים שקיבלתם הייתה הוגנת;

5. לסיום לחצו על "דרג".



כיצד מתגמלים בקרדיטים בלי שישלחו לכם עסקה ?

1. היכנסו לעמוד העסק של מי שאתם מעוניינים לתגמל אותו;

2. במרכז העמוד מופיעה תיבת פעולות "תמול בקרדיטים";

3. בחרו מתוך הרשימה את העסקה שאתם רוצים לתגמל עליה או לחצו על "הזן ערך אחר";

במידה ולחצתם על "הזן ערך אחר", רשמו את העסקה שעליה אתם מעוניינים לתגמל.

4. מלאו את מספר הקרדיטים שאתם מעוניינים לתגמל את אותו חבר;

5. בהערות, פרטו במה מדובר ולחצו "המשך";

6. כעת מלאו את פרטי התשלום והעברת הקרדיטים הושלמה ושניכם תקבלו נקודות בהתאם.


מדוע איני יכול לצפות בפרטי עסקה שנשלחה אלי?
אפשרות זו פתוחה רק למנויים באתר.

מהן בקשות לשירות?

הצלמית (אייקון) "בקשות לשירות" מופיעה בצד השמאלי העליון של האתר, וסימנה הנו לחיצת ידיים.

בכל פעם שנשלחת אליכם עסקה חדשה, או שמתפרסם מרכז חדש בתחום עיסוקכם, תופיע על כך התראה.

במקרה של עסקה ההתראה תיעלם לאחר שתצפו בפרטי הפניה.

התראה על מרכז תיעלם אם תציעו הצעה למכרז, או לאחר שיחלוף התאריך האחרון להופעת המכרז באתר.

העסקה שקיבלתי לא רלוונטית. מה לעשות?

כאשר נשלחת אליכם עסקה שלא הגדרתם במסגרת השירותים שלכם, עליכם לרשום כמה קרדיטים תתנו לשולח אם תיסגר העסקה.

במקרה שמדובר בעסקה לא רלוונטית, עסקה שנוצרה עקב מכרז שהתפרסם בתחום עיסוקכם ושלא מומש או הודעה אישית שנשלחה כעסקה, יש לרשום 5 (מינימום הקרדיטים לתגמול על עסקה), ללחוץ על כפתור "הצגת פרטי הלקוח" ואז להעביר את העסקה ל"לא רלוונטי".

לא ניתן למחוק מרשימת העסקאות שקיבלתם עסקה שנשלחה אליכם.

טיפול בעסקאות שהתקבלו וסגירת עסקאות שבוצעו הנו כלל בסיסי באתר, ולפיכך אין להשאיר עסקאות שקיבלתם לא מטופלות.




© א.נ עסקים עושים עסקים בע"מ.
כל הזכויות שמורות