מפגשי הדרכה
הדרכה על האתר ב 4 שעות ממוקדות
מדריכים בעלי ידע וניסיון
פרטים והרשמה
בחר נושא
מה היתרונות בהצגת המוצרים/ השירותים שלי בחנות הקרדיטים?

1. חשיפה כפולה - חברי האתר צוברים קרדיטים וכאשר הם בודקים מה יוכלו לקבל, הם נחשפים גם לשירותים והמוצרים שלך וגם לפרופיל העסק שלך. (העמוד הכי נצפה באתר). בנוסף, בכל צבירת קרדיטים, חברי האתר מקבלים במייל רשימה של המוצרים והשירותים שיוכל לקבל תמורת הקרדיטים שברשותו או שבקרוב יהיו לו. 

2. מכירת מוצרים ושירותים - חברי האתר רוצים לממש את הקרדיטים ולקבל בחינם מוצרים ושירותים, ואתם מקבלים מאתנו תגמול כספי תמורת המוצרים והשירותים שמכרתם. 

3. לקוחות חדשים ורווח לטווח ארוך - חברי האתר שיקנו מכם בקרדיטים יחשפו לשירות שלכם, יוכלו להמליץ עליכם ולהמשיך לקנות מכם בתשלום כספי.



כיצד להציג את המוצרים/שירותים שלי בחנות הקרדיטים?

על מנת להצטרף כספקים לחנות הקרדיטים עליכם להיות מנויים באתר.

 להצטרפות לחצו כאן 


אחרי ההצטרפות תתווסף לכם לשונית "אפשרויות מתקדמות (פרימיום)" בעמוד הראשי (בתפריטים מימין מתחת ללשונית חוות הדעת). 
ראשי >אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים > ניהול מוצרים > הוספת מוצר חדש לחנות הקרדיטים.

כמה דגשים חשובים:
1. יש לבחור מוצר או שירות.
2. יש להגדיר תאריכים לסיום תוקף הצגת הפריט בחנות הקרדיטים, וכן לתאריך התוקף של השובר. רצוי שהתאריך השני יהיה רחוק מהראשון.
3. יש לרשום את כמות הקרדיטים הנדרשת לקבלת הפריט, בהתאם למחיר הסופי ללקוח. (עיסק פטור רשאי להוסיף מע"מ למחיר הסופי). אין צורך להוזיל את מחיר הפריט או לתת אותו בהנחה, כיוון שחברי האתר יוכלו לקבל את הפריט ללא עלות.
4. יש לשמור את הנתונים באמצעות אחד משני הכפתורים בתחתית העמוד: "שמור" מיועד לשמירה בלבד. "שמירה ושליחה לאישור" ישמור את הנתונים ויעביר את המוצר/ השירות לאישור הנהלת האתר.

המוצרים/ השירותים המופיעים בצד השמאלי התחתון בפרופיל שלכם הם המופיעים בחנות.


הסיבות לפריטים שקיימים ברשימת הפריטים שלכם שמוצגים בחנות, אך אינם מופיעים בה בפועל:

1. עבר המועד שהגדרתם להצגתם בחנות.

2. הנתונים נשמרו, אך לא שלחתם את הפריט לאישור.

3. הפריט טרם אושר.

4. הכמות שהגדרתם לפריט אזלה.

מה התמורה שאני מקבל מהאתר כשמישהו מזמין את הפריט שהעליתי לחנות?

כמו באתרי קופונים, רק הרבה יותר משתלם:

עבור מוצרים תוכלו להגדיר שאתם מקבלים עד 80%.

עבור שירותים תוכלו להגדיר שאתם מקבלים עד 70%.

משמעות הדבר שהאתר מתחייב לשלם לכם עבור כל פריט שאושר להצגה בחנות הקרדיטים ושיוזמן ממנה.

ככל שהאחוז שתגדירו יהיה נמוך יותר, כך תופיעו במיקום גבוה יותר בקטגוריה שהגדרתם בחנות הקרדיטים.

כיצד ניתן לשנות פרטים בפריט שהוספתי לחנות?

פריט חדש שטרם אושר להצגה בחנות ניתן לשנות את כל פרטיו. 

פריט חדש שאושר ניתן לשנות תמונה, קטגוריה, כמות במלאי ותאריך תוקף.

ראשי >אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים > ניהול מוצרים > לחיצה על שם המוצר תאפשר לערוך אותו.

לא ניתן לשנות פרטים אחרים, כיוון ששינוי התיאור ו/או תנאי הרכישה כמוהו כמוצר/ שירות שונה, ולכן יש להעלותו לחנות מחדש.



איזה תמונה אפשר להעלות לפריט שברצוני להוסיף לחנות?

תמונה שמתאימה בצורה מקסימלית לתיאור של המוצר או השירות שאתם מפרסמים בחנות הקרדיטים.

במידה ואין לכם תמונה מתאימה תוכלו להעלות תמונת לוגו.


יש להתאים את התמונה לפרופורציה של 200 על 200 פיקסלים, ברזולוציה 72 DPI.

1. ניתן להעלות תמונות מסוג jpg בלבד.

2. משקל מקסימלי של 300k.

3. שם הקובץ - רשום באותיות באנגלית בלבד או מספרים ללא סימנים מיוחדים כמו נקודות ופסיקים.



איך מספקים את המוצר ללקוח?

יש לספק את המוצר או השירות כמו כל מוצר או שירות שהכנם מספקים ללקוחות שלכם. 

מוצרים – יש לציין האם ניתן לעשות איסוף עצמי ובמידה ויש דמי משלוח (הלקוח יכול לשלם גם על דמי המשלוח בקרדיטים)



איך מנהלים את ההזמנות בחנות הקרדיטים?

ראשי > אפשרויות מתקדמות (פרימיום)> חנות קרדיטים > ניהול הזמנות לחיצה על שם המוצר/שירות תאפשר לכם להזין את קוד השובר שהלקוח נתן לך על מנת שהכסף יעבור לחשבונך באתר. 

שים לב, לא תוכל להזין קוד שובר במידה והוא פג תוקף.


איך מקבלים את הכסף עבור מכירה בחנות?

הלקוח שהזמין מכם בחנות הקרדיטים מקבל בהזמנה קוד שובר. בקשו מהלקוח את קוד השובר של ההזמנה.

(לאיתור קוד השובר: החשבון שלי> היסטוריית קרדיטים> הרכישות שלי> שם הפריט).

היכנסו לניהול ההזמנות והקלידו את קוד השובר, הכסף יעבור לחשבונכם באתר באופן מיידי.

(אפשרויות מתקדמות> חנות הקרדיטים> ניהול הזמנות> לחיצה על שם הפריט והזנת הקוד).

הכסף ישמר בחשבונכם באתר ותוכלו להשתמש בו לסגירת עסקאות, או לפדותו כנגד הוצאת חשבונית מס/קבלה.



האם צריך בנוסף לסגור עסקה באתר ולשלם עוד עמלה (עבור קרדיטים ללקוח)?

לא! העסקה נעשית בתמורה לקרדיטים ולכן לא צריך להעביר עסקה נוספת בפרופיל שלך ולשלם עליה.


האם צריך להוציא ללקוח קבלה או חשבונית עבור הרכישה בחנות הקרדיטים?

לא! הלקוח משתמש בקרדיטים דרך האתר ולא בכסף ולכן אתם לא צריכים להוציא לו חשבונית.

אם הלקוח מפקיד כסף באתר אנחנו שולחים אליו חשבונית במייל תוך 24 שעות.

כשאתם מעוניינים לפדות את הכסף בחשבון באתר, אתם מוציאים לאתר (ולא ללקוח) חשבונית מס/קבלה.


כמה פריטים אפשר להציג בחנות הקרדיטים?

מנויים לאתר (מסלול VIP) יכולים להציג בחנות הקרדיטים עד 3 מוצרים.

ניתן להעלות ולשלוח לאישור יותר מוצרים / שירותים ולבחור איזה מתוכם להציג בחנות הקרדיטים.

במידה והעסק מוכר מאות מוצרים ניתן להציע שוברים כספיים באישור מיוחד.



כיצד ניתן להסיר פריט מהחנות/ להחליף פריט?

1. ראשי >אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים;

2.  יש לוודא שבעמודת "אישור" (השמאלית ביותר) מופיע "מאושר".

3. יש להסיר את הסימון בעמודת "מופיע בחנות" (השמאלית ביותר) מהפריט/ים שתרצו להסיר/ להחליף;

4. יש לסמן את הפריט/ים שתרצו להוסיף;

5. לסיום- על כפתור "לעדכון המוצרים אשר יוצגו בחנות".

נקודות וקרדיטים- איך זה עובד עבורך כעסק באתר?

להלן הסבר על ההבדלים בין מכירה רגילה ומכירה בחנות הקרדיטים




© א.נ עסקים עושים עסקים בע"מ.
כל הזכויות שמורות