מגזין של עסקים עושים עסקים - העשרת ידע מקצועי ,מאמרי דיעה של בעלי שם המובילים בתחומם

פוסטים אחרונים

מאמר 4: בחירת לוגו

ע"י שמואל לוסטמן - לפני 21 שעות

מאמר 4: בחירת לוגו שלום לכל החברים, הנקניק שוב כאן..שם מותג יש. שורה ממצבת יש. סיפור מותג יש.הענקנו נשמה למותג, כעת ננסה לצקת לו פנים.החשיבות הוויזואלית, זו שמחליטה אם אקח אותך או אקח אחד אחר היא קריטית, במיוחד באריזות על מדף. (מסתבר שגם בחיים ולא רק על מדף).בחרנו במעצב מוכשר עם ניסיון מוכח בתחום המזון והאלכוהול ,שעיצב נראות למותגים של יקבים, בתי אוכל, אטליז ומעדניות.המעצב הוזמן כלאחר כבוד לירושלים כדי להתחבר, לטעום ולהכיר את המוצר מקרוב וכמובן להכיר גם את הנפשות הפועלות, לטעמי הייתה פגישה סופר חשובה. ( טעימות בחי...

מאמר 3: סיפור שם מותג

ע"י שמואל לוסטמן - לפני 21 שעות

מאמר 3: סיפור שם מותג שלום לכל החברים,בהמשך למחקר שערכנו ולאחר שהבנו מה באמת מעניין את קהל היעד,איך נקרא למותג שלנו?הבנו כמה דברים חשובים מאוד על השוק, על הצרכנים ואיך המוצר מתאים לו.שוק : נכון לרגע זה, הטריטוריה של 100% בשר פנויה,צרכנים: 100% בשר טרי זו העדפה מובהקת של הצרכנים,מוצר: 100% בשר זה גם המוצר שלנו.אנחנו מבינים ש- 100% בשר טרי זו המהות של המוצר.האריזה השיווקית כולה תתמוך בה בשם המותג, בשורה ממצבת וגם בנראות.אבל יש אתגר.אנחנו עוסקים בנקניק.100% בשר טרי לא מתיישב טוב עם נקניק - נקניק זה נחות, לא בריא, בשר מש...

מאמר מספר 2 – מחקר וסקרים

ע"י שמואל לוסטמן - לפני 21 שעות

מאמר מספר 2 – מחקר וסקרים שלום לכל החברים, בהמשך למאמר מס' 1 ארטיז'ן,על איזה קו הולכים? מה לצעוק לעולם?כדי לקבל החלטה יותר מושכלת ומלומדת כדאי לשלב מחקר בתהליך, במקום לקבל החלטה של אינטואיציה או השערה מה כדאי הכי לצעוק כדאי פשוט לשאול אנשים... והרבה.איך עושים את זה?מזהים את קהל היעד שלכם !במקרה שלנו מדובר על אנשים אשר קונים נקניק בחנויות בוטיק/קצביות.קל....פנינו למכון מחקר המתמחה בתחום המזון, בנינו סקר אינטרנטי המורכב משאלות סינון כדי להגיע לקהל היעד שלנו , לאחר שנגענו בקהל היעד שאלנו אותו מה חשוב לו כשהוא קונה את המוצר....

מאמר 1: ארטיז'ן – סטוריטלינג

ע"י שמואל לוסטמן - לפני 21 שעות

מאמר 1: ארטיז'ן – סטוריטלינג שמח לשתף אתכם בפרויקט מיוחד שאני שותף לו, מטרת השיתוף כאן בקבוצה היא ללמידה הדדית והחלפה של חוות דעת .פתח דבר,בירושלים פועל לו כבר הרבה שנים מפעל קטן לייצור נקניק בעבודת יד,את המפעל ניהל שרקוטייר מפורסם (נקניקן בצרפתית למי שלא יודע) עם המון ידע ומסורת.אך בעסקים לצערי, אכל הרבה נסורת..פגשתי המון כאלה, אמנים בנשמתם אך בניהול העסק...גורנישט.המפעל נקלע לקשיים ועמד על סף סגירה עד שנכנס ישראל , בחור חרדי מצפת,כדי לטעום את הנקניקים. ישראל טעם, השרקוטייר היה בלחץ וישראל קנה....את המפעל.כאן אני נכנסתי לת...

זוגיות רדומה או זוגיות ערנית

ע"י מיכל ניב נהוראי מאמנת ליחסים וזוגיות - לפני 1 ימים

זוגיות רדומה או זוגיות ערנית בזוגיות רדומה ובזוגיות ערנית...........בזוגיות רדומהאתה מגיע הבית ואף אחד לא נמצא שם להגיד לך שלום ואיזה כיף שבאתאו ישאול איך עבר יומך ?כל אחד עסוק בשלו .. ואף אחד לא מתלהב מבואךאולי אחרי שעה שעתיים משהו יגלה שהגעת הביתהוזה ממש לא נעים....בזוגיות ערניתכשאתה מגיע משהו קם לקראתך . מעניק חיבוק חיוך נשיקהשואל לשלומך והאם אתה צריך משהומקדם את פניך בפנים מעירות כי באמת הוא שמח לקראתך..ואם זה לא קורה מיד כי השני לרגע עסוק .. זה יקרה בעוד 5 דקות מקסימוםאבל לא אחרי .. שעתייםהשמח לקראתך בא לקראתך....בזוגי...

מחר זה קורה !

ע"י אורית גרושטיין - לפני 1 ימים

הבטן מתהפכת.אולי יש בה פרפרים ....אבל זו לא הפעם הראשונה שאני מרצה על המסע שלי "מדלקת פרקים למירוצים".אז מה ההתרגשות ?לחזור לרגעים ההם שוב , לכאב , לחוסר האמון ,לוונדרוומן שהייתי (ולא , זה לא דבר חיובי אסביר יותר בהרצאה) מעבר לכל הגיון.כל הרגשות צפים ועולים מחדש.ואולי זה הולך להיות מין תרפיה שכזו ? אם כל חודש אני אספר את הסיפור מחדש , ואעניק את הכלים שלי לכל מי שמרגיש בחושך ובחוסר מסוגלות מכל סיבה שהיא ...אולי זה ירפא את הפצע שבלב.ויש שם פצע , תהיו בטוחים. אני לא נותנת לו לגדול יתר על המידה.בכל ...

1X1 עם נעמי פסטרנק, באנו להכיר

ע"י עזיתה סמילנסקי סיור וירטואלי - לפני 2 ימים

1X1 עם נעמי פסטרנק, באנו להכיר בעקבות הפוסט בפורום על השינויים שכלי גוגל עוברים, שלחתי וידאו בפורום שמסביר על השינויים. המלל כלל - כלים שיכולים לעזור לניהול כל עסק.נעמי התעניינה וקבענו להפגש.כל הכבוד לנעמי מאותגרת טכנולוגית,.סיפרה שיש לה - GOOGLE MY BUSINESS  והיא דואגת להכניס פוסטים, עוזר לה מאוד לקדם את המכירות ואנשים מגיעים אליה בעקבות הקידום אורגני שעושה באופן עצמאי.ובכך חסכה לי את ההסברים על הכדאיות בנושא.אח"כ הסברתי על השימוש בכלי גוגל. שאלה שאלות, סיפרה איך סביבת העבודה שלה מאורגנת  נכון להיום. נעמי קיבלה מידע וקיבלה ה...

יתרון לנשים בבית הדין

ע"י דפנה זאק משרד עורכי דין - לפני 2 ימים

https://www.facebook.com/106059461050559/posts/184557273200777/

כמה פעמים וויתרת על טיפוח עור הפנים בלילה?

ע"י אתי אשכנזי קוסמטיקאית - לפני 2 ימים

כמה פעמים וויתרת על טיפוח עור הפנים בלילה? בשעות היום העור עסוק בלהגן על עצמו מפני השמש, מזיעה, אבק, לכלוך ועוד. לכן בלילה חשוב לנקות את העור, ולמרוח קרם לילה וקרם עיניים. בשעות הערב והשינה העור עובר ניקוי פנימי  ע"י סילוק רעלים שהגוף והעור צברו בשעות היום, ועובר תהליכי תיקון. בלילה שאת מנקה את העור, ומורחת קרם לילה וקרם עיניים - העור מקבל את הוויטמינים בצורה הטובה ביותר בזמן תהליכי התיקון. אני מזמינה אותך לאבחון און-ליין, בו אעזור לך למצוא את הקרם הכי יעיל ופעיל בשבילך. לפרטים נוספים 050-8684392 ולקבלת האבחון והייעוץ, אתי אשכנזי. 

שיווק אותנטי בפייסבוק - לשווק בלי להתמסחר ואפילו.... להנות מזה.

ע"י רונית ברק מיתוג ועיצוב אתרים - לפני 2 ימים

שיווק אותנטי בפייסבוק  - לשווק בלי להתמסחר ואפילו.... להנות מזה. מכירים את זה שאתם יודעים שצריך לשווק, אתם יושבים מול המחשב ושוברים את הראש מה לכתוב?פוסטים? "למה שבכלל יעקבו אחריי?""אין לי כבר מה לחדש.. אין לי על מה לכתוב..""אין לי כמעט פניות מהפייסבוק.. אפילו אין הרבה לייקים או תגובות.."אם לא תגידו, איך ידעו?לא נעים לכם לדבר על עצמכם וחשיפה... זה כבר ממש לא אתם.אתם חושבים "אני לא רוצה להיחשף.. רוצה לשמור על פרטיות""לדבר על ההצלחות שלי? אני לא רוצה לצאת יהיר".זה בסדר, זה טבעי ואפילו הגיוני.אבל אפשר לעשות את זה בלי לרדת לפרטי פרטים.חשוב להבין, עסקים אנחנו עושי...

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
 ... 15 המשך >