היום הגיע אלי לקוחה חוזרת מלפני שנתיים. תכלס כיף ומפרגן שבחרה בי שוב אבל זה לא העניין. היא עסק מקומי. מטפלת ברפואה משלימה. מעניקה שירות ללקוחות ברדיוס של 15-20 דקות מהישוב שלה.
כשהתחלנו לעבוד יחד בקורונה. היא בחרה להתמקד בעיקר בשיווק בפייסבוק דרך קבוצות ייעודיות. והאמת אפילו אני הופתעתי זה הלך לה ממש טוב במשך שנתיים. קליניקה מלאה וזה. אבללל. מה קרה. בטח שמעתם או הרגשתם לבד... מי שיש לו קהילה, או פעיל/ מפרסם בקבוצות, פייסבוק הורידה משמעותית את החשיפה לרמה שפוסט בקבוצה של כמה אלפי חברים יכול להגיע לחשיפה של 10 איש בלבד.
מבאס ולא מתגמל בכלל. אבל זה מה שזה לא ככה? אי אפשר להילחם באלגוריתם. כרגע המקום הכי טוב להיות בו בפייסבוק, זה ממש “שם״ בפרופיל הפרטי Miri Gad. החשיפה הכי גבוהה והכי מתגמלת ולכן ההמלצה שלי למי שכבר בוחר לעבוד בפייסבוק להתמקד בעיקר בערוץ הזה.
אז מה עושים? אם עוד לא הגעתם ל 5000 חברים, מומלץ להגדיל את מספר החברים למקסימום (חברים שהם בקטגוריית קהל היעד אפשר להביא אותם מתוך קבוצות רלוונטיות) ולפעול מקצועית בפרופיל הפרטי. ובהנחה שאין תוכניות להשקיע בפרסום ממומן בקרוב, שווה להשקיע יותר (זמן ואנרגיה) בפרטי מאשר בעסקי. ואפילו להפוך אותו לחשבון יוצר מקצועי ולהגדיל את מספר העוקבים מעבר ל 5,000.
אז נכון, זה אומר להיות פחות מכירתיים, יותר להעניק ערך וליצור שיח. זה אומר לחזק את המקצועיות והאוטוריטה וכו גם מדי פעם להראות לקהל שלנו איך הוא יכול לקבל מאיתנו יותר ולהציע לו עוד משהו, להניע אותו לפעולה.
עכשיו כשאנחנו מבינים שהאלגוריתם השתנה ויש מצב שהמגמה תתחזק, מה דעתך? איזה מחשבות זה עורר בך?
~~~~~~~~~
רוצה לקבל ממני יותר ערך בשיווק, ידע שמונגש בדרך הפשוטה והאפקטיבית שלי, אני מזמינה אתכם להצטרף קבוצת ווצאפ שקטה שפתחתי ובה אני משתפת בתובנות וידע שמאפשרים לי וללקוחות שלי להתפתח עסקית ואישית, ולהצליח לממש את הפוטנציאל העסקי שלנו. ומי יודע, אולי בזכות עצמכם וקצת בזכות מה שיעלה שם תוכלו גם אתם לממש את שלכם 😍
להצטרפות >> https://chat.whatsapp.com/KiUuYnrh5BAC08cxUzUFes