עסקים עושים עסקים

פורומים > עסקים למען עסקים > איך הופכים עמוד נחי-רע לעמוד מכירה? (מהפודקאסט המוביל ביותר לשיפור מכירות של בעלי עסקים)

איך הופכים עמוד נחי-רע לעמוד מכירה? (מהפודקאסט המוביל ביותר לשיפור מכירות של בעלי עסקים)

ע"י איתן שגב ולוטן סגל

- כיצד עמוד מכירה ידייק לכם את "בנק המסרים", תסריט ותהליך המכירה?
- מתי חכם לשגר עמוד מכירה ללקוחות ולידים?
- הם עדיין רלוונטיים בכלל? זה לא אולדסקול כזה?
- מה ההבדל בין עמוד מכירה לנחיתה?
- האם בעידן ה- AI לא עדיף פשוט לתת לבינה לייצר אותו?
- מה התועלות והיתרונות של כל הסיפור הזה?
- איך בניית "תוצר" שכזה יהווה לכם גם ערך "פנים ארגוני"?
- האם צריך להעניק בו ידע וערך או רק "למכור למכור למכור"?
- ועוד ועוד ועוד
בתשעים אחוז מהמקרים שאני מתחיל פרויקט בחברה או ארגון, גם אם לא נתבקשתי לעשות כך, אני מתחיל בלבנות עמוד מכירה.

לעתים יש להם משהו מעאפן ומיושן, בלא מעט מקרים הם לא מכירים את הטרמינולוגיה בכלל (לרוב זה מזוהה עם עסקים קטנים כי מותגים גדולים מכנים זאת "עמוד נחיתה").

אז למה אני עושה משהו שלא מבקשים ממני לעשות?

כשבונים עמוד מכירה, שהוא מעמד מכירה ללא-מגע-יד-אדם, צריך לבחון כמעט את כל החוליות הרלוונטיות:
✅ המוצרים והשירותים הנמכרים
✅ חוזק המותג והסיפור שהוא בא לספר
✅ החזון או ה"למה"
✅ תועלות וחסרונות
✅ שאלות ותשובות מחץ
✅ בנק מסרים שגורם לצד השני לרצות לשמוע עוד ועוד
✅ מידע טכני "יבש" (מה שנקרא "אי אפשר בלעדיו")
✅ הנעה לפעולה
✅ ועוד המון אלמנטים, פיצ'רים ורכיבים נוספים

לפני שבונים תסריטי מכירה או מפתחים תורת מכירה לארגון, שכוללת נושאים כמו:
- מענה להתנגדויות
- שאלות נפוצות
- ספיצ'ים מכירתיים
- תשאול לקוחות
- רקע על המותג
- ועוד

כדי לייצר עמוד מכירה. האדפטציה ממנו לתסריט תהיה קלילה ותפטור אתכם מהמועקה שכרוכה בכך.

בחלוף השנים לימדתי אינספור בעלי עסקים ומנהלי שיווק בחברות וארגונים לייצר עמוד מעולה וראיתי, שמבלי שהתכוונתי, הם הצליחו לסדר בעצמם סוף סוף אחת ולתמיד תסריט מכירות לנציגים אחרי שסיפרו שכשלו בכך תקופה לא מבוטלת.

עצם ההתבוננות פנימה והחוצה לרצפת המכירה והשיווק, ועבודה ש"בסך הכל כותבים טקסט" ולא תסריט מכירה- מייצר אחלה פלטפורמה או מתווה לתסריטים מעולים.

בפרק הפודקאסט אציג גם קייס סטאדי ממוקד במסגרתו חברת סי. אר. אם. (מהמובילות בארץ עם סניפים בעולם) ביקשו ממני לייצר עמוד כזה שכולל הסברים על התוכנה ומדוע החלטתי לזנוח את הנושא הזה ובמקום זאת להציג ביג דאטה שנצבר בארגון ואיך הוא משרת את קהל היעד?

אמל"ק
במסגרת הפרק נדון בנושאים כמו:
- מה עדיף: קצר וקולע או ארוך ומייגע? (רמז, לא כל ארוך הוא מייגע)
- למה נ"ב קריטי?
- איך בוחרים כותרות?
- סטוריטלינג ולמה הוא קריטי?
- שימוש בדוגמאות, עובדות, מספרים ונתונים להאמרת האמון
- שימוש בווידאו: בעד ונגד
- קופירייטינג והומור: מי מה מו
- מה מחיר הטעות במקרה ולא רוכשים, נמנעים או דוחים?
- איך משתמשים ב"דוגמאות שלא מהענף" כדי להעצים את האפקט?
- ועוד המון נושאים כולל הצצה לכמה עמודים שבניתי למספר מותגים עם דוגמאות

מאחלים לכם האזנה נעימה!
לשמיעת הפרק
בספוטיפיי
https://did.li/ucKaa

באפל
https://did.li/8htZH

באחרים
https://anchor.fm/s/efc3af38/podcast/rss

עכשיו כל מה שנותר לכם זה רק ליישם ו... להצליח!
שלכם,
לוטן סגל ואיתן שגב

לפני 15 ימים
תגובות