; שאלות ותשובות | מצגות משקיעים ואסטרטגיות | ג'וד ברק מצגות משקיעים ואסטרטגיות | ייעוץ, תכנון ובניית מצגות אסטרטגיות | רמת גן - עסקים עושים עסקים

בתהליך..המתן בבקשה.

מצגות משקיעים ואסטרטגיות

שאלות ותשובות

שאל שאלה

שאל שאלה

השאלה שלך
שלח שאלה


  1. ג'וד ברק  מצגות משקיעים ואסטרטגיות

    מה צריך להיות במצגת משקיעים טובה?

    סטרטאפים בשלבי גיוס מוקדמים מתקשים לפעמים לדעת מה צריכה להכיל מצגת משקיעים טובה.
    בסופו של דבר - מה שמעניין את המשקיעים - היא עיקר התוכנית העסקית.
    מה הבעיה (בעצם - למי יש בעייה ויהיה מוכן לרכוש את המוצר או השירות?
    מה הפתרון המוצע - איך המיזם שלך פותר את הבעיה שתיארנו?
    מי משתמש הקצה או הלקוח הפוטנציאלי?
    מה המודל העסקי? איך בעצם ייצר המוצר תזרים הכנסות?
    מהו השוק הפוטנציאלי ומהן דרכי ההגעה ללקוחות?
    מהו סכום הגיוס המבוקש, למה הוא מיועד ולכמה זמן יספיק?
    מה סטטוס הפרוייקט כרגע? מהי מפת הדרכים העתידית?

    אלו הנושאים המרכזיים אותם המשקיעים צריכים לדעת, על מנת להחליט אם יש להם עניין במיזם או לא.
    מצגת משקיעים טובה תדע לתת מענה לשאלות אלו - ולתרגם אותן לשפת המשקיעים.

  2. ג'וד ברק  מצגות משקיעים ואסטרטגיות

    מהי בינה עסקית ואיך היא מסייעת לעסק קטן?

    ויקיפדיה מגדירה את המושג "בינה עסקית" כך:
    "בינה עסקית (באנגלית: Business intelligence) היא תחום בטכנולוגיית המידע העוסק בבניית מערכות העוזרות לארגון להפיק מידע משמעותי מבחינה עסקית מתוך מכלול הנתונים הנאספים על ידיו. מערכות הבינה העסקית מספקות מידע היסטורי, מידע עכשווי ותחזיות בנוגע לפעילות העסקית, ובעזרתן ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול של ארגון, וליצור דוחות התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות."

    לדעתי, קל יותר להסביר בינה עסקית כך:
    לרתום את הנתונים מהעבר כדי לשפר את העתיד.
    פשוט: לרכז את הנתונים הקיימים בעסק שלך, לנתח באמצעות דוח אקסל ולהסיק מסקנות לגבי איך הדברים יכולים להתנהל טוב יותר בעתיד.

    למשל: חלק גדול מהזמן שלנו, כעצמאים ועסקים קטנים הולך על שיחות טלפון עם לקוחות. האם השיחות אפקטיביות? מי הלקוחות בהם כדאי להשקיע זמן שיחה ועם מי כדאי, אולי, לדבר פחות?
    ניצור דוח אוטומטי פשוט:
    ניקח את רשימת הלקוחות שלנו. נוריד מהאינטרנט את דפי פירוט השיחות.
    בלחיצת כפתור, נוכל לדעת כמה שיחות ביצענו לכל לקוח וכמה זמן השקענו בכל שיחה.
    נצרף לדו"ח הזה דו"ח הנהלת חשבונות של כספים שקיבלנו מהלקוח ונוכל לדעת מי הם הלקוחות ש"בזבזו" לנו זמן יקר ומי הם הלקוחות בהם כדאי להשקיע זמן שיחה.
    יישום פשוט שחוסך לנו זמן וכסף....

ג'וד ברק מצגות משקיעים ואסטרטגיות

ייעוץ, תכנון ובניית מצגות א...