בתהליך..המתן בבקשה.

אסנת ברושי-חן - Concept - ליווי שיווקי פיתוח עסקי

מילות מפתח: אסטרטגיה , ניהול משברים , יצירתיות , חדשנות , בידול , יעוץ שיווקי , שיווק , מיתוג , ייעוץ עסקי , קופירייטינג

אודות העסק

שיטת "הליבה השיווקית" מסייעת לעסקים
לבנות שם ולפתח מוניטין בשוק רווי.
לשווק עם הלב ♥ מבלי למכור את הנשמה!
להיות עסק שווה התייחסות מחשבה נוספת, קליק או רכישה.
ולפתח מוצרים ושירותים שאנשים אוהבים לקנות!
=========================================
... [סיפור מהחיים]
אחד מהסיוטים הגדולים ביותר שיש זה לשרת לקוחות שאנחנו לא אוהבים.
להתווכח על כסף,
להוריד מחירים,
להתחנן לסגירת עסקאות
לחזר אחרי...

קרא עוד...

שירותים

"שיטת SMC - לסגירת הפער [הכואב] בין תוצאות עסקיות ליכולות אמיתיות"
שיטת עבודה לבניית קונספט שיווק אסטרטגי בהקשבה ללב. ליווי שיווקי ופיתוח עסקי.
מדובר בתהליך ליווי מודולארי (אינטנסיבי, משמעותי ועמוק) למשיכת לקוחות טובים לעסקים, חברות ארגונים תוך סגירת הפער שבין התוצאות העסקיות ליכולות האמיתיות ולפוטנציאל הקיים.

השיטה SMC כוללת 4 חלקים:
1. הליבה השיווקית - מיתוג עסקי ייחודי מבית קונספט.
2. המודל העסקי להגדלת מכירות.
3. דיאלוג בינאישי עסקי - שיווק ושיחת המכירה.
4. ניהול - עסק, אנשים, לקוחות ועוצמה אישית.

איך זה מתבצע?
=========

12 מפגשים סה"כ לתקופה שבין 3-6 חדשים.
טרנספורמציה עסקית מלאה.

מה הוא דורש?
=========
לקיחת אחריות, מחויבות ורצינות ליישום מיידי ונחוש.

למי התהליך מתאים?
============
בעלי עסקים ומנהלים – בעלי אמביציה ורצון לצמוח ולהצליח (אולי קצת תחרותיים... ו/או סוליסטים),
נכונות להיות שונים מ-"העדר" ולצאת מהרוטינה שלא מקדמת אותם.
בעלי חשיבה חיובית, עצמאים ומיישמים במהירות.
כאלה שמאמינים שאפשר לשווק עם הלב ♥ בלי למכור את הנשמה!

חשוב לדעת:
=======
התהליך משלב ידע עסקי, שיווקי לצד תהליכים נכונים והתפתחות אישית.
שילוב של האישי, עסקי וניהולי.

לקביעת מפגש אבחון - ללא כל עלות
אסנת ברושי-חן | מנכ"לית קונספט.
המומחית בפיתוח קונספט שיווק אסטרטגי בהקשבה ללב
050-7806354 | chenoy@inter.net.il
קבלת פרטים
הגדרת מסר שיווקי שמבדל אותך ומושך לקוחות - תהליך הליבה | C.O.R.E
3 פגישות עבודה להצבת העסק במקום המדויק והראוי לו:
בידול וזהות עסקית ייחודית שמושכת לקוחות!

בתהליך:
נגדיר את הליבה העסקית בעזרת "מודל מעגלי התהודה": מה אני מוכר? מה <באמת> אני מוכר? למי אני מוכר? למה שלמישהו יהיה אכפת?

בתוך שכך, יתבהר המוצר/ שירות, נישה, בידול ומיצוב והמסר השיווקי האפקטיבי שלך.
כך יוצרים היום עסקים ששווים התייחסות - מחשבה נוספת, קליק או רכישה ממך!

אלה הם יסודות הכרחיים להצלחה ולעבודה שיווקית אפקטיבית, נכונה וממוקדת.
לא אקראית.
ובסוף התהליך יהיה לך: מסר שיווקי שמבדל אותך ומושך אליך לקוחות!

ההשקעה שלך בעסק שלך ובעצמך: 2,250 ש"ח בלבד.
קבלת פרטים
"מרתון אישי מלא" - ליבה עסקית שיווקית יציבה שמושכת לקוחות
3 צעדים ראשונים - C.O.R.E - מוצר, בידול וזהות עסקית.
מרתון אישי מלא - עד 4 שעות להצבת העסק במקום הראוי לו והמדויק שלו.
הגדרת הליבה העסקית - מה אני מוכר? מה <באמת> אני מוכר? למי אני מוכר? למה שלמישהו יהיה אכפת?
מוצר/ שירות, נישה, בידול ומיצוב והמסר השיווקי האפקטיבי שלך.
כך יוצרים עסקים ששווים התייחסות - מחשבה נוספת, קליק או רכישה ממך!

יסודות הכרחיים להצלחה ולעבודה שיווקית שמושכת אליך לקוחות!
.
ההשקעה שלך בעסק שלך ובעצמך: 1600 ש"ח בלבד.
קבלת פרטים

כל השירותים (26)

חוות דעת

ציפי שטרן  אג'נדות creative ציפי שטרן אג'נדות creative

נפגשתי עם אסנת המדהימה במסגרת שיתוף פעולה מקצועי בינינו לעבודה משותפת של חידוד הבידול והמיצוב של לקוח שלי הנמצא בתהליך מיתוג מחדש. העבודה עם אסנת היתה...
קרא עוד...

כרמלה טל  תיאום פגישות עיסקיות כרמלה טל תיאום פגישות עיסקיות

חוויה אחרת... זה מה שהייתי מגדירה את הסיורים הנפלאים של אסנת ברושי חן "עסקים ותענוגות". גילוי נאות - אני מאד מתחברת, מזדהה ואוהבת את המסרים השיווקיים ...
קרא עוד...

סרטונים


דודי פוקס מ -"קלניקה תרפיה | טיפול בכאב | שיקום יציבה ותנועה" מספר על העבודה השיווקית שעשינו יחדיו בנושא של בידול וזהות עסקית ייחודית. דודי מפרט את הבעיות איתן התמודד, את אופי העבודה איתי ואת התוצאות בתכל'ס, בשטח ובעולם האמיתי.
אם גם אתה בעל עסק או את בעלת עסק שמביאים את הלב והנשמה לעסק, אך חוששים למכור את נשמתכם, העבודה איתי יכולה להיות בדיוק בשבילכם. יחד נבנה עסק ששווה תשומת לב - מחשבה נוספת, קליק או רכישה, בלי לעטות את מסכת "איש השיווק". בלי לבגוד באדם שבך ובערכים שלך כי כמו שאומר דודי: "אני מראה שלא מבלפת..."

בהצלחה,
אסנת ברושי-חן, יועצת אסטרטגית לבידול וזהות עסקית ייחודית.
https://www.facebook.com/key.success

בלוג

אסנת ברושי חן - קונספט  ליווי שיווקי פיתוח עסקי ב-2015 אמינות = אינטימיות ואישיות ייחודית!

בשנת 2014, אמרתי שאמינות =פומביות.שבשביל לבנות אמינות, עלייך להיות נוכח בזירה הפומבית. ומה תביא איתה 2015?אני מניחה ש-2015 תביא איתה מסע פנימה.אני מאמ...
קרא עוד...

אסנת ברושי חן - קונספט  ליווי שיווקי פיתוח עסקי איך מגדילים מכירות עם שינוי קטנטן בעסק? מאת: אסנת ברושי-חן

אין כמעט בעל עסק שלא טרוד במחשבה: "איך אני מגדיל את היקף המכירות שלי?". אתם בטח מכירים את זה.בטח גם אתם חשבתם על זה בעצמכם! - נכון?הניסיון שלי אחרי שנ...
קרא עוד...

כך תבנה מערכת הפניות אפקטיבית, מבוססת נטוורקינג - בעסק שלך. מאת: אסנת ברושי-חן כך תבנה מערכת הפניות אפקטיבית, מבוססת נטוורקינג - בעסק שלך. מאת: אסנת ברושי-חן

מערכת הפניות אפקטיבית עשויה להיות הערוץ השיווקי העיקרי בעסק שלך. לשם כך, יש לקחת אחריות על ההפניות, לנהל אותך ולא להתייחס אליהן כמשהו אקראי או ברור מא...
קרא עוד...

הכאב של רובין וויליאמס - מוכר לנו בעלי עסקים. מאת: אסנת ברושי-חן | קונספט הכאב של רובין וויליאמס - מוכר לנו בעלי עסקים. מאת: אסנת ברושי-חן | קונספט

כאב מאוד לשמוע על מותו בטרם עת של רובין וויליאמס.כשאדם נוטל את חייו במו ידיו, הכאב הוא גדול יותר.ואנחנו שהכנסנו את הקומיקאי והשחקן הדגול הזה אלינו הבי...
קרא עוד...

הפעם התרגשתי! מאת: אסנת ברושי-חן | המפתחת הבלעדית של שיטת "הליבה השיווקית" הפעם התרגשתי! מאת: אסנת ברושי-חן | המפתחת הבלעדית של שיטת "הליבה השיווקית"

כן. הפעם התרגשתי! במיוחד.כי כשמסיימים עבודה עם השיטה שלי "הליבה השיווקית" ואני מצליחה להביא לקוח לדיוק, לזהות מובהקת ולמסר שיווקי ששווה התייחסות - אין...
קרא עוד...

הסיפור המדהים על דוכן הבלונים/ מאת: אסנת ברושי-חן | קונספט הסיפור המדהים על דוכן הבלונים/ מאת: אסנת ברושי-חן | קונספט

זה לא עוד סיפור של "בארץ רחוקה לפני שנים רבות..."זה כאן. עכשיו.יש סיכוי שתראו את עצמכם בסיפור!ויש גם מה ללמוד מזה....אם אתם רוצים להצליח בעסקים ☺אז הנ...
קרא עוד...

לכל העדכונים

אסנת ברושי חן -.. ליווי שיווקי פי...

לשווק מהלב ♥ בלי למכור את ה...