בתהליך..המתן בבקשה.

BizMakeBiz / בלוג

בעקבות הנקודה הכחולה - שיתופי פעולה

27/07/2017 12:00

  • שלום!

    ברוכים הבאים ל bizmakebiz ארגון העסקים הגדול בישראל , אני משה חרלופסקי, המייסד והבעלים של ביז.

    אני שמח לארח אתכם כאן במסגרת המשחק בעקבות הנקודה הכחולה, בתחנה שלנו שתגלה לכם מהו קיצור הדרך שכל עסק יכול לעשות כדי להגיע לתוצאות מהר יותר.

    קיצור הדרך הוא שיתוף פעולה עסקי.

    הסיבה שאנחנו מארחים את תחנת שיתוף הפעולה היא מכיוון שאנחנו בביז מאמינים מכל הלב שיש שפע עבודה לכולם וגם "מתחרים" יכולים להפוך לקולגות ולשתף פעולה.

    שיתופי הפעולה פה נעשים בפלטפורמה האינטרנטית שאליה אתם חשופים עכשיו, בקבוצות הנטוורקינג שלנו במפגשים פנים מול פנים בכל רחבי הארץ, ובקהילות מקצועיות מול עסקים מהתחום שלכם.

    לשיתוף פעולה יש נוסחה מאוד פשוטה:

    חייב להיות פה win win win  כאשר ה win  השלישי של הלקוח הוא החשוב ביותר.

    שימו לב שהרבה פעמים עסקים לא מבינים שאם אנחנו עושים שיתוף פעולה ואין פה ערך נוסף ללקוחות של שני הצדדים (לא רק צד אחד) זהו לא שיתוף פעולה.

    עם מי נכון לכם לשתף פעולה:

    1)  אותן שאיפות - לשני בעלי העסק צריכה להיות שאיפה דומה, אם אחד מחפש להרוויח עשרת אלפי שקלים בחודש והשני מאה אלף קשה מאוד יהיה לשתף פעולה.

    2)  אותו קהל יעד - קהל היעד של שני הגופים צריך להיות מדויק לגמרי, אם עסק אחד פונה למשל לנשים מעל גיל 50 והשני פונה לנשים בנות 20-30 אין להם מה לעשות ביחד. כאשר אתם מגדירים קהל יעד הגדירו אותו מדויק ככל האפשר.

    טיפ לקביעת קהל יעד : קחו את המאה חשבוניות האחרונות שלכם ורשמו מי הלקוח שרכש מכם את השירות/מוצר:  מגדר, גיל, מצב משפחתי וכו'.

    3) אותם קשרים חלומיים - קשרים חלומיים אלו הקשרים שאנחנו מביאים איתנו לשיתוף הפעולה, אם רק אחד מאיתנו מקושר יהיה קשה להגדיל את שיתוף הפעולה גדול מאוד ולייצר ערך מטורף לכל הצדדים. חשוב מאוד שתרגישו חופשי לפתוח את הקשרים שלכם לגוף איתו אתם שיתוף פעולה.

    כיצד להתכונן למפגש שיתוף פעולה:

    קודם כל נתחו כיצד אתם מייצרים עם הגוף איתו אתם רוצים לשתף פעולה מצב של win win win אמיתי, שימו לב שכולם ובמיוחד הלקוחות של שניכם חייבים להרוויח מהשיתוף פעולה הזה.

    תבואו מוכנים לפגישה ותדעו מראש מה אתם הולכים לשים על השולחן בשיתוף פעולה ומה אתם בקשים מהצד השני וכמובן מה הלקוחות של שניכם ירוויחו מכך.

    אחד הדברים הכי חשובים זה לבוא מוכנים ורציניים, ולפעמים כמה שנראה לנו שזה "סקסי" לעשות שיתוף פעולה עם גוף כלשהוא תקפידו לחשוב על הפרמטרים שהראיתי למעלה ואז תחשבו האם כדאי או לא כדאי לשתף פעולה כדי לא לבזבז אנרגיה חינם ולהתמקד בשיתופי פעולה שייתנו מצב מנצח לכולם.

    הנה סרטון מתוכנית טלוויזיה בשם "עושים עסק"  שבה הנחיתי בעלת עסק מתחום האירועים כיצד לשתף פעולה עם מעגל הכח שלה: (החל מדקה 8:11).


  • וכעת למשימה שלכם :)

    אחרי שתסיימו אותה, מחכה לכם פיצוח, 6 פעולות שאפשר לאמץ עוד היום להגדלת העסק וגם הטבה ממני למי שמוריד את האפליקציה של ביז - חודש התנסות חינם בפלטפורמה של ביז ועוד חודש חברות חינם למי שיחליט להצטרף אלינו לאחר חודש ההתנסות.


    איזה מהדברים הבאים אינו שיתוף פעולה:

    •    ממליצים

    •    נטוורקינג

    •    מעגל כוח

    •    שותפים

    •    סיעור מוחות

    •    התאגדות

    •    השקה של מוצר

    ענו על החידה בקישור למטה, וגלו מהם 6 הפעולות להגדלת העסק וקבלו גם את ההטבה ממני.

    http://kccollege.co.il/shortcut



תגובות

משה חרלופסקי

נטוורקינג ושיווק אונליין