; שאלות ותשובות | סטודיו גרפיסימו | איריס סמליאן גרפיסימו | לתרגם את הDNA של הלקוח לגרפיקה שהוא צריך | חיפה - עסקים עושים עסקים

בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו גרפיסימו

שאלות ותשובות

שאל שאלה

שאל שאלה

השאלה שלך
שלח שאלה


  1. רחל שרייבר  ייעוץ וליווי עסקי כלכלי

    מדוע עדיין צריך כרטיס ביקור מנייר, ולא להסתפק בכרטיס ביקור ממוחשב בלבד ?

    הי רחל,
    שאלה חשובה מאוד, תודה רבה.
    אין ספק שבימינו המדיה הדיגיטלית היא השולטת, וכרטיס ביקור ממוחשב הוא מאוד יעיל ושימושי.
    ניתן לשלוח אותו בוואטסאפ, להכניס לרשימת אנשי הקשר ולהשתמש בו בזמינות גבוהה.
    יחד עם זאת, המדיה המודפסת עדיין לא פסה מן העולם...
    כרטיס ביקור מודפס פיזית יכול גם להזכיר לנו להתקשר ולהכניס לנייד את פרטי איש הקשר, וגם - (מה לעשות)
    ישנם עדיין אנשים רבים שטרם התרגלו לשימוש במדיה הדיגיטלית, וכרטיס הביקור המודפס יותר "מדבר בשפה שלהם".
    מה גם, שכאשר אנחנו נפגשים פנים אל פנים עם לקוחות פוטנציאלים, כרטיס הביקור שנמסור להם ביד מעביר מסר ומספר להם עלינו סיפור שלם מבלי לומר אותו במילים. הוא ממתג את העסק שלנו מיד בעיני המתבונן. אם למשל הכרטיס מודפס על חומר בלתי שיגרתי,כמו פלסטיק שקוף או נייר פנינה, או אם העיצוב יצירתי וצבעוני אנחנו ניתפס בעיני המתבונן כעסק בלתי שיגרתי ומעורר עניין או לחליפין עסק מקצועי ומכובד.

    לי באופן אישי יש אוסף שלם של כרטיסי ביקור שרק מן העיצוב שלהם אני יכולה להסיק האם זה עסק שאני רוצה לפנות אליו ולשתף איתו פעולה, או עסק חובבני ו"לא רציני".

  2. ALPHA - נלי נסים - שיפור  איכות החיים

    איריס היקרה,
    אם אני רוצה לעצב כרטיס ביקור, איך אני יכולה להיות בטוחה, שתעצבי לי כרטיס ביקור, שימצא חן בעיני?
    הרי את יודעת, שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח.

    נלי שלום, תודה רבה על השאלה.
    זה נכון מאוד מה שאת אומרת. ישנן שתי דרכים שבן נוכל להיות בטוחים שאת תאהבי את התוצאה:
    1. חיסכון בזמן וכסף: יש לך לוגו קיים? שבי איתי במשרד, הביאי איתך את החומרים הקיימים, ונעצב את כרטיס הביקור שלך יחד! תוכלי לבחור מבין עשרות פונטים מקצועיים ובמיוחד אלה שאמליץ לך את סוג האות הנכון,
    נבחר יחד את הצבעים, את התוכן ואת הצורה.... בשיטה זו משלמים 100 ש"ח לשעה, עיצוב כזה יקח כשעתיים, ובסוף הפגישה תקבלי קובץ מוכן להדפסה!

    2. אין לך זמן להגיע אליי? לא נורא. שלחי לי את החומרים הקיימים במייל, ולאחר שנשוחח על כך אני אציע לך במייל חוזר 3 עיצובים בכיוונים שונים, כדי לראות למה את מתחברת.
    את הסקיצה הנבחרת אנחנו נשכלל ונדייק יחד בהתאם להערותייך ובקשותייך, עד שתהיי מרוצה!
    בשיטה הזאת משלמים מחיר קבוע מראש, אותו אני קובעת לפי הערכה כללית של כמה זמן זה יקח לי. בדרך כלל עד 10 סבבים של תיקונים ושינויים (ואפילו הרבה פחות, למען האמת בדרך כלל אני מדייקת אחרי סיבוב אחד או שניים) מספיקים.
    במקרים חריגים - אפשר להוסיף עוד 100 ש"ח ולקבל עוד סקיצות, אם כי אני מוכרחה לציין שזה עוד טרם קרה.

  3. משה  חרלופסקי

    מתי את ממליצה לעשות מיתוג מחדש?

    משה היקר, שמחה ששאלת את השאלה הזאת!
    מיתוג מחדש מומלץ לעשות באחד מהמקרים הבאים:

    1. כשעסק פעיל זמן מה ובעצם לא נעשה עבורו מיתוג מעולם. פעמים רבות בעלי מקצוע עצמאים פותחים עסק, ולא מבינים שהמיתוג חשוב כבר בהתחלה. הם מדפיסים כרטיס ביקור בבית דפוס עם הגרפיקאית המקומית, שולחים את אותו כרטיס שלא הושקעה בו מחשבה לעיתון שיפרסם עבורם מודעה, פעם מדפיסים מגנט, פעם מפרסמים בדפי זהב באינטרנט וכד'... אבל אין שום קו מקשר בין כל העיצובים הללו ואין אחידות ויזואלית, לא בדפוס לא באינטרנט ולא בשום מקום אחר. אין יצוג הולם, והעסק עלול להיתפס כ"לא רציני" בעיני לקוחות פוטנציאלים...

    2. כשהמיתוג נעשה לפני שנים, והוא כבר נראה מיושן, לא רלוונטי ולא עדכני.

    3. כשעסק ניצב לפני מהלך שינוי אסטרטגי עסקי, לדוגמא: מיקוד ובידול עבור נישה חדשה/ קהל יעד חדש.
    מהלך כזה מתבצע בדרך כלל בשילוב של יועץ עסקי, כשעסק רוצה לעשות "קפיצת מדרגה".
    אז מתבצע תהליך של חשיבה מחודשת, מי הוא הקהל החדש? איך נפנה אליו כדי "לדבר בשפה שלו", מה יהיו המסרים השיווקיים לקהל החדש, באיזו מדיה נפרסם?
    בדרך כלל העיצובים הישנים לא ישתנו לחלוטין, כי בכל זאת, הצבעים והצורות כבר מוכרים לקהל מסוים.אלא רק יתעדכנו ויתחדשו ויותאמו במיוחד למיתוג החדש.

    לדוגמה: (מי כמוך יודע...) התהליך שעשה ארגון "ביז מייק ביז" למיתוג מחדש. בעבר, הארגון מיתג את עצמו בעבר כ"עוד ארגון נטוורקינג" מה שאפשר תחרות והשוואה מול ארגוני נטוורקינג אחרים הפועלים בארץ. במיתוג החדש הארגון מבדל את עצמו מהשוק ע"י מסרים שונים (אנחנו כאן למען העסקים הקטנים) וכלים והטבות רבים שלא ניתנים במקומות אחרים.

    כל השינויים הללו ניכרים גם במיתוג ובנראות הויזואלית בכל המדיות.

ציון איכות

  (215 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

10
ב 4 החודשים האחרונים
(43,816 סה"כ נקודות)
חונך באתר
3,376
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 חפצי בה 9 חיפה 26285
Facebook LinkedIn