בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו גרפיסימו

שירותים

מיתוג ועיצוב גרפי לעסקים

לאחר שנקבע פגישה ייעוץ והכרות לא מחייבת ללא תשלום

אעניק לכם שירות מיתוג לעסקים מא' עד ת' כולל:

1. עזרה בניסוח שם וסלוגן לעסק
2. עיצוב ובניית לוגו
3. עיצוב והקמת דף עסקי בפייסבוק
4. עיצוב כרטיס ביקור וניירת משרדית
5. עיצוב והקמה של אתר באינטרנט
6. עיצוב גלויה/פלאייר/דף נחיתה, כולל ניסוח וכתיבה שיווקית

עיצוב לוגו

מיועד לבעלי עסקים.
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים...לוגו עונה בדיוק על ההגדרה הזאת, ויותר. לוגו מוצלח הינו הבסיס ליצירת הזהות המותגית שלך. לוגו הינו שילוב של שם העסק באותיות יחודיות, וסמל גרפי שמשקף את מהות העסק. מטרתו לשקף את המסר השיווקי ואת ההבטחה לצרכן אם יפנה לרכוש את המוצר/שירות שלך.

למה זה כדאי?
עסק שממותג כהלכה, יוצר רושם רציני ומקצועי.
עוזר בשימור לקוחות. (הזדהות עם המותג ועם ערכיו)
עוזר בגיוס לקוחות חדשים לעסק.
מאפשר להעלות את המחירים בעסק
תורם להרגשת הביטחון של העסק בהצגה העצמית ובפירסום

מה זה כולל?
- שיחת היכרות ותחקיר לבירור הצרכים התועלות והיתרונות של העסק המשווק. ולבדיקת התאמה מבחינת בשלות העסק למיתוג/ מיתוג מחדש.
- סקירה של כל הפירסומים הקיימים כיום - על מנת ליצור אחידות ולשמור על הזהות המותגית.
- המלצות למוצרים גרפים ואפיקי שיווק מתאימים בעתיד.
- סיעור מוחות משותף עם הלקוח
- עזרה בניסוח שם וסלוגן - במידת הצורך.
- סקיצות בהתאם לצורך - במהלך הפגישה. קיימת אפשרות לשתף את הסקיצות עם אדם נוסף, במידת הצורך ו/או הרצון.
- הכנת הלוגו בכל פורמט שתזדקק לו עכשיו ובעתיד - ללא תשלום נוסף
(הכנה להדפסה בדפוס משי, בדפוס דיגיטלי ופרוצס, וברזולוציות שונות לאינטרנט ולמסכים)

* לעתים מומלץ על כתיבה שיווקית של קופירייטר בתשלום נוסף

עיצוב כרטיס ביקור

מיועד לעסקים חדשים שעדיין אין להם כרטיס ביקור- אחרי שיש להם לוגו
או לעסקים ותיקים שמעוניינים בעיצוב חדש מרענן ושונה לכרטיס הקיים.

כרטיס ביקור שמעוצב בסטודיו גרפיסימו נבנה בהרבה מחשבה ותשומת לב, באופן מושך ויחודי שיבטיח שבין כרטיסים אחרים הוא ימשוך תשומת לב, יסקרן ויזכר.
אפשר לעצב כרטיס ביקור סטנדרטי מנייר, ואפשר גם להפיק כרטיס ביקור אחר, שונה ומיוחד,
מחומרים שונים/ בחיתוכים שונים/ עם גימורים מיוחדים. הכל עניין של עלויות הפקה.

בשביל מה צריך את זה?

כאשר אתה נפגש עם לקוח פוטנציאלי, אתה רוצה שהוא יסתקרן לגביך, יבין שאתה מספק את הפיתרון שהוא זקוק לו, ישמור את הפרטים שלך, יצור איתך קשר ו/או יעביר הלאה.
על-מנת לבסס את המיתוג הקיים ולהטמיע את המסרים הויזואלים בתודעה של הציבור, כרטיס הביקור מעוצב באותם צבעים, אותם קווים ופונטים שיופיעו בכל נוכחות של העסק: שילוט, אינטרנט, פלאיירים וכו'.

למה זה כדאי?
לעורר עניין אצל לקוחות פוטנציאלים 
לשדר את ערכי המותג - להשאיר רושם חיובי ולהיחרת בזיכרון
אינפורמציה ליצירת קשר (שם , טלפון, כתובת, אתר...)
להעביר הלאה כהמלצה מפה לאוזן

מה זה כולל?
שיחת היכרות ובירור הצרכים
עיצוב "אונליין" בפגישה פרונטלית או מרחוק - כולל סקיצות בהתאם לצורך
אספקת הקובץ המוכן בקובץ pdf סגור לדפוס,
ואפשר גם jpg ( קובץ תמונה) כדי לשלוח בוואטסאפ, להעלות לפייסבוק ולהעביר הלאה.
במידת הרצון והצורך - הפקת ההדפסה ואספקת מוצר מוגמר ומודפס

עיצוב רול-אפ

מיועד לבעלי עסקים.
בשביל מה צריך את זה?

הדגשת נוכחות עסקית בשטח
החדרת המותג לתודעה של הצרכנים במהלך כנסים, הרצאות, סדנאות, 
שילוט ממותג לקליניקה/משרד.

למה זה כדאי?
רול אפ גדול  ומעוצב יעזור למתג את העסק כרציני, מכובד ובעל אמירה ויעלה את המודעות למותג.(הצבעים, התמונות וכל היתר יחלחלו לתודעה)
רול אפ גדול שמלווה דוכן בכנס/תערוכה, ימשוך את תשומת לב המבקרים למוצרים/השירותים הנמכרים בדוכן, ויעלה את ערכם.
רול אפ גדול בקליניקה של מטפל/ת יכול לספר למבקרים על שירותים נוספים שניתן לקבל בקליניקה, ואולי המטופל לא חשב עליהם (העלאת מודעות לצורך, ומתן מידע נוסף).

מה זה ואיך זה עובד?
רולאפ גדול הוא מתקן נייד עבור שלט, שמתגלגל ונפרש בקלות, קל לנשיאה ומסופק בתוך נרתיק עם ידיות, ניתן להעמידו בכל מקום בתוך מבנה. אפשר לאחסן, לקחת ולפתוח אותו באירועים נקודתיים בלבד (הוא לא תופס הרבה מקום), ואפשר להעמיד אותו באופן קבוע כשילוט ממותג בקליניקה או משרד.
רול אפ גדול בדרך כלל מכיל תמונה גדולה ומושכת, ומספר מצומצם של משפטים. הכלל ברולאפ הוא שכמה שפחות טקסט, עדיף. מה שחשוב ברולאפ הוא הצבעוניות והלוגו.
* היוצא מן הכלל הוא רול אפ שנוצר מלכתחילה כדי לספק מידע, לדוגמא - מה יהיו ההרצאות בכנס.

מה זה כולל?
הפקת רולאפ כוללת פגישה פרונטלית/אונליין שבה מבררים את הצרכים, את קהל היעד וסוקרים את המיתוג הקיים.
יוצרים סקיצות בהתאם לצורך במהלך פגישה אחת או שתיים.
ניתן לשתף את הסקיצות עם אדם נוסף בהתאם לצורך ו/או הרצון.
לאחר שמאשרים את העיצוב הסופי, מקבלים קובץ מוכן לשליחה לבית הדפוס הנבחר.
ניתן גם לקבל בתוספת תשלום ליווי בתהליך ההפקה ואספקת המוצר הסופי.

עיצוב פלאייר רב-תכליתי

מיועד לבעלי עסקים.
פלאייר רב תכליתי נותן מענה למספר בעיות:
הצגה עצמית - ניסוח קצר, תכליתי ושיווקי של הפרופיל העסקי בצורה אסתטית ומכובדת
שיווק של מבצע/שירות/מוצר ספציפי שרוצים לקדם
הגעה לקהלי יעד שונים במדיות שונות: בפרינט ובדיגיטל.

למה זה כדאי?
- ניסוח נכון של התכנים השיווקיים בשילוב עיצוב שמושך את העין, יעביר את המסר באופן הרצוי , יניע לפעולה ויעזור במכירה של המוצר/שירות.
- חיסכון בעלויות העיצוב: לא צריך לעצב כמה מוצרים - אותו עיצוב יסגר גם כפורמט להדפסה בבית דפוס, וגם כמודעה לעיתון, וגם כמודעה אינטרנטית.
- את הפלאייר אפשר להפיץ בקלות ובלחיצת כפתור, בפייסבוק, בוואטסאפ, במייל ובמקומות נוספים ברשת.

מה זה ואיך זה עובד?

פלאייר רב תכליתי הוא סוג של דף פירסומי בגודל A5, המיועד גם להדפסה וגם להפצה כתמונה.
כדאי ליצור פלאייר רב תכליתי במיוחד עבור שתי סיטואציות:
א.פרופיל עסקי: כשרוצים להציג את העסק בפני איש מפתח בארגון ואז אפשר לשלוח אותו במייל, או כמעין הרחבה לכרטיס הביקור שאפשר להדפיס בבית דפוס ולחלק במפגשי נטוורקינג לדוגמא.
ב. כדי לקדם מוצר, שירות או מבצע ספציפי - מדפיסים את הפלאייר ומפיצים אותו במקומות אסטרטגים בהם מרוכז קהל היעד, וגם הופכים את הפלאייר לתמונה ואז אפשר להעביר ולפרסם אותו בכל דרך שמפרסמים תמונה.

איך מזמינים את זה?

תהליך רכישת השירות:
לפלאייר שמזמינים כמוצר עם מחיר סופי:
א. מתבצעת שיחת הכרות , ברור הצרכים התועלות והיתרונות של העסק המשווק.
ב. הלקוח מעביר לסטודיו כל חומר אפשרי: לוגו וחומרים שהודפסו בעבר, תמונות, ומסמך וורד המכיל את הרעיון הכללי לפלאייר פרטים ליצירת קשר.
ג. אני מבצעת סקירה של כל הפירסומים הקיימים ברשת - על מנת ליצור אחידות ולשמור על הזהות המותגית, ואם יש צורך אני שולפת משם מידע שימושי (חוות דעת, צבעוניות, תמונות ועוד...)
ד. אני מזקקת את החומרים, מנסחת מבחינה שיווקית ומכירתית, מעצבת באופן ממותג, אסתטי ומעודד ליצירת הנעה, ובסופו של דבר מכינה עבור הלקוח 2-3 סקיצות בכיוונים שונים ומעבירה במייל.
התהליך עשוי לקחת בין מספר ימים לשבועיים
ה. הלקוח מעיר הערות לתיקון או מאשר את אחת הסקיצות
ו. אחרי שכל התיקונים התבצעו לשביעות רצון הלקוח ויש אישור, אני מעבירה לו את הפלאייר בפורמט מתאים להדפסה בבית דפוס ובפורמט מתאים להפצה ברשת.

* יש דרך נוספת להתנהלות: להגיע עם כל החומרים על מחשב/דיסק און קי לסטודיו, שם עובדים יחד על כל התהליך. בדרך זו יוצאים מן הפגישה עם מוצר מוגמר
(2-5 שעות).
* במקרים מסויימים ניתן גם לעבוד בשיתוף מסכים (שליטה מרחוק) בלי לצאת מהבית/המשרד.

תודה שחשבת עליי

תודה שהפנת אליי עסקה פוטנציאלית, גם אם לא יצא מזה שום דבר...

איריס סמליאן גרפיסימו

לתרגם את הDNA של הלקוח לגרפ...