; שאלות ותשובות | תופס ת'עין | נופר בבייב עיצוב גרפי ומיתוג | עיצוב גרפי, מיתוג וצילום לעסקים | באר יעקב - עסקים עושים עסקים

בתהליך..המתן בבקשה.

תופס ת'עין

שאלות ותשובות

שאל שאלה

שאל שאלה

השאלה שלך
שלח שאלה


  1. שרית  פורת

    הי נופר,
    יעצו לי לפרסם את עצמי גם בפלאיירים. האם הם עדיין אפקטיבים, מול הפרסום הדיגיטלי? האם לא תם עידן הפלאיירים?
    תודה:)

    היי שרית, שאלה מעולה!

    זה מאוד תלוי איפה נמצא קהל היעד שלך ואיפה נכון לך לחלק.
    לצאת מחוץ לקליניקה או לחנות ולהתחיל לחלק לכל העובר ושב זה נראה לי בזבוז זמן, כסף, עצים ואנרגיה.
    לגבי דלת מדלת יש משהו בלהכניס לתוך בית של מישהו משהו ממך ואם הפלאייר כתוב טוב ומעוצב בצורה טובה הוא יעשה את העבודה.
    עלות ההשקעה בהדפסה יחסית נמוכה ואפשר להפיץ אותם לעשרות ולמאות אנשים.
    לדעתי הכי אפקטיבי זה לעשות הסדר עם אירגון או מוסד שיקדם את עניין הפלאייר ויהיה בו מבצע ממש משתלם כדי שירימו את הטלפון ויחייגו.
    או במפגשי ביז שיכלול בתוכו מבצע לחג/עונה/יום מיוחד
    ניתן להתייחס לפלאייר כמו לקמפיין ברשתות החברתיות ולנהל את זה בצורה טובה, עם תוכן ועיצוב שמניעים לפעולה.
    בסטודיו שלנו אנחנו עובדים עם קופרייטרים שמומחים בתחום ומשלבים את העיצוב שימשוך את העין.

  2. אלי צווייג עו"ד ונוטריון  להורשה חכמה  ומקרקעין

    היי נופר .
    מה מקדם כיום יותר - אתר או דף עסקי בפייסבוק או אולי אינסטגרם ?

    היי אלי שאלה מעולה,
    זה מאוד תלוי בקהל היעד שלך, איפה הוא נמצא, מה התחומי עניין שלו, חתך גילאים.
    ברגע שיש הגדרה מדויקת של קהל היעד נוכל לזהות את הפלטפורמה הנכונה לנו.

    דף פייסבוק זה יותר דינאמי, אם יש להם הרבה ערך ותוכן לשתף עם הקהל שלך,אם אתה רוצה לצבור קהל עוקבים, זו פלטפורמה מעולה.
    החיסרון בפייסבוק שהתכנים נעלמים בגלילה של הדף עם הזמן. ולא תמיד אנשים מצליחים להגיע אליהם.

    באתר אתה יכול ליצור לשוניות ממוקדות לתחומים שונים ואז ללקוח שלך יותר קל לקבל מענה גם על השירות שלך וגם על התכנים שאתה נותן, כי הכל נמצא מולו במרחק הקליק.
    מה גם שלקוח נכנס לדף הראשי שלך באתר ורואה את האינפורמציה עלייך ועל העסק ואז אין סיכוי שהוא יהיה בחוסר וודאות במה אתה עוסק.
    וזה נותן לו תמונה מלאה עלייך ועל השירותים שאתה נותן.

    אינסטגרם יותר עובד על הפאן הויזואלי, הרבה צעירים ולאחרונה החתך גילאים עלה.
    אם בחרת להתנסות באינסטגרם הייתי מצלמת הרבה תמונות שלך בעשייה או חושבת על דרך ויזואלית אחרת להראות מי אתה ובמה אתה עוסק.

    הייתי מציעה גם לתחום שלך להיות פעיל בלינקדאין
    זו פלטפורמה שמאפשרת למשתמשיה ליצור פרופיל אישי בו הם יכולים להציג את ניסיונם המקצועי וליצור קשרים עם משתמשים אחרים על מנת לקדם קשרים מקצועיים או עסקיים, לגייס עובדים ולמצוא אפשרויות העסקה או שותפויות עסקיות. בפרופיל המשתמש ניתן להציג ידע, ניסיון, כישורים ויכולות מקצועיים על ידי סיכומים תמציתיים של המשרות בהן מועסק והועסק המשתמש, תיאור התמחויות מקצועיות, רקע לימודי והישגים בלימודים.

  3. שלי  חרמון

    הי נופר,
    שלקוח מגיע לעיצוב לוגו - על מה כדאי לשים דגש?

    קודם כל על השם העסק, אם הוא משדר את המסר שהעסק רוצה להעביר, עיצוב לוגו זה עולם שלם של מסרים. בין אם זה בשם, בסלוגן, בצבעים ובאלמנטים.
    ניתן לעשות זאת ע"י זיהוי קהל היעד, השירותים שבעל העסק מציע, המסר שהוא רוצה להביא לעולם ועל הבידול והיחודיות שלו.
    לכן כאשר אני מעצבת לוגו אני מקיימת שיחת מיתוג כדי למקד את הפרטים כל כך חשובים האלה, שכל בעל עסק צריך לדעת לפני שהוא פורץ לעולם.

נופר בבייב עיצוב גרפי ומיתוג

עיצוב גרפי, מיתוג וצילום לע...