בתהליך..המתן בבקשה.

שושי שינברג שרותי משרד מתקדמים

מילות מפתח: תזרים מזומנים לעסק , מזכירה מרחוק , תפעול ולוגיסטיקה , תפעול ובקרה , דוחות חודשיים , שרותי משרד , ניהול יומן , פקידה , דוחות בקרה , דוחות אקסל

אודות

נעים להכיר,
שמי שושי, ואת העסק שלי 'שירותי משרד מתקדמים' הקמתי אחרי שנים של ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ואנליטיקה בחברות שונות בתחומי תפעול ומכירות, ניהול מלאי, רכש מקומי ובניית דאטה בייס למיזם סטארט אפ.
הרקע ממנו באתי הוא בית שמתנהל במקביל לעסק משפחתי, ולכן צורכי העסק הוא שפת אם עבורי. בהמשך סיימתי לימודי הנדסאית תעשייה ומנהל, ולצד זה נחשפתי לעולמות תוכן עסקיים מגוונים בעבודותיי: חברת טבע נאות, חברת ייבוא הנעליים 'בריל', חברת סטרט אפ וסוכנות ביטוח.
שירותי משרד מתקדמים הוקם בשנת 2019, אחרי שיצרתי לעצמי ארגז כלים, שמאפשר לי כיום להעניק ללקוחותיי שירות מקיף ויעיל בהתאמה אישית ובשיקוף מלא לאורך כל הדרך.

שירותי משרד מתקדמים מספקת גב איתן לניהול העסק לכל צורך ובהתאמה אישית: בתחום הפיננסי, הלוגיסטי, המשרדי, ובכל מטלות ה-Back Office, שמכבידות עליכם.
שירותי משרד מתקדמים - הגב שלכם לצמיחה עסקית!
מענה מותאם לעסקים שרוצים לזנק לשלב הבא. השירות מאפשר לכם:
 לממש את הפוטנציאל המלא של העסק, במלוא מובן המילה.
 להוציא אל הפועל תוכניות פיתוח, שנדחקו לפינה בשל עומס משימות משרדיות.
 סדר וארגון בעסק, שיובילו לסדר וארגון גם במחשבות, בהתנהלות ובעשייה היום־יומית.
 שדרוג תדמית העסק ורמת השירות בקרב הלקוחות והספקים שלכם.
 הזנקת העסק קדימה, גם מבחינה פיננסית.
 ועוד
חשיבה אחרת על העסק עם 'שירותי משרד מתקדמים', תניע אתכם לשלב הבא. מוזמנים ליצור איתנו קשר, ולשדרג את ההתנהלות המשרדית של העסק.

שושי שינברג

שרותי משרד