בתהליך..המתן בבקשה.

שרון וצלר-גולן מאמנת כושר / שאלות ותשובות

תגובות
  • שרון  וצלר-גולן שרון וצלר-גולן - לפני 272 ימים

    ע"י שרון וצלר-גולן
    נייר עמדה משותף לאיגוד לרפואת ילדים, איגוד רופאי המשפחה, החברה לרפואת ספורט והוועד האולימפי מפרט לראשונה אילו פעילות גופנית נדרשת לילדים עד גיל 18.
    סקר ארצי שנערך ב 2014 בקרב 3,925 תלמידים מצא תמונה לא מעודדת במיוחד. 11% מבין המשיבים דיווחו כי הם פעילים כנדרש, כלומר לפחות 60 דקות ביום. 19.5% לא היו פעילים בכלל בשבוע שקדם לסקר. 10% אינם פעילים בד"כ ואינם מעוניינים להיות פעילים. המצב פחות מעודד בקרב המגזר הדתי, הערבי, הבנות לעומת הבנים, בני נוער מבוגרים יותר ובקרב אוכלוסיות סוציואקונומיות נמוכות.

    ***מהן ההמלצות של נייר העמדה?
    לילדים /תינוקות מגיל חצי שנה עד שלוש- להרבות בזחילה, משחקי כדור ורכיבה על בימבה.
    לילדים בני שלוש עד שש- מומלץ 180 דקות ביום ללא קשר לעצימות. משחקי כדור, מתקני גני שעשועים, ג'ימבורי וריצה בחצר.
    לבני 6 עד 18- ההמלצה היא 60 דקות ביום בעצימות בינונית - גבוהה כאשר המטרה להגיע לדרגת מאמץ גבוהה לפחות שלוש פעמים בשבוע. פעילות אירובית.

    בסיכום נייר העמדה נכתב: "עמדת האיגודים השותפים לחיבור מסמך זה היא כי פעילות גופנית סדירה בגיל הילדות וההתבגרות חשובה ביותר להתפתחות גופנית תקינה, לשימור הבריאות הגופנית והמוחית /רגשית ולרכישת הרגלי בריאות לעתיד".

    ***אז איך עושים את זה***
    עודדו את הילדים להתנסות בסוגי פעילות גופנית כדי למצוא את הפעילות שאליה הם מתחברים.
    צרו סביבה מעודדת פעילות גופנית - דוגמה אישית של ההורים תעשה את העבודה ללא מילים.
    תהיו פעילים עם הילדים, צרו חוויות משותפות תוך כדי פעילות גופנית: טיול, משחקי כדור, רכיבה על אופנים ואפילו אימון אמא-בת, אב- בן. תמיד כיף.
    ועכשיו שתפו, מה הייתה הפעילות הגופנית האחרונה שאתם עשיתם עם הילדים ? ואיזו פעילות גופנית משותפת עם הילדים אתם מתכננים לעשות?
    שיהיה לכולם שבוע מוצלח ופעיל.

ציון איכות

  (30 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

2,193
ב 4 החודשים האחרונים
(20,824 סה"כ נקודות)
סגן קבוצה
עסקים בכפר
464
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

  כפר בן נון