בתהליך..המתן בבקשה.
מזה 21 שנים מתקיים בחודש דצמבר פסטיבל היין המסורתי של יקבי מטה יהודה. מעל 45 יקבים, רובם מחוברים לאיזור ולטרואר בצורה אדוקה ושואבים ממנו השראה לסדרות היין האיכותיות.
בארבעת השנים האחרונות מתקיים בסוף דצמבר פסטיבל נוסף - פסטיבל נאמן למקום - במסגרתו מתקיימים מופעי אומנות, שירה, ריקוד ותרבות של אומנים מקומיים.
האתגר: איחוד שני הפסטיבלים לראשונה לכדי פסטיבל אחד משולב של יין ותרבות שנמשך לאורך חודש שלם.
האתגר 2: לשווק את מגוון האירועים, היקבים, הסיורים והמופעים - הנמשכים לאורך חודש פעילות מלא - באופן שיחבר את הקהילה המקומית (57 ישובים מפוזרים) למגוון קהלים ושוחרי יין ותרבות מכל הארץ לפסטיבל.
לאחר שייעצנו בבניית המיתוג החדש החלנו בבניית התשתיות, התהליכים והמנגנונים הנדרשים לפעילות השיווק האיכותית של הפסטיבל.
בנינו דף מסרים לטובת מענה שוטף במדיות השונות והחלנו את שפת השיווק של המותג החדש על כל התשתיות, חלקן וותיקות וחלקן חדשות.
החומרים כללו את סרטון התדמית השיווקי של הפסטיבל שהוקרן באירועים שונים ע"ג מסכי ענק ובמדיות השונות, פרסומים בפורטלים תיירותיים, הכנת חומרים לשטח וניהול ספקים נוספים Hands-On.
עיקר האירועים חלו בסופי שבוע (שישי ושבת) ולכן התמיכה והמענה לשאלות ולצרכי הלקוחות היה מהותי גם בימים אלו.
התכנים והפרסומים השוטפים נבנו ופורסמו במהלך החודש בהתאם למצב בשטח - התחלנו הכי חזק ולאט לאט הגברנו קצב.
מוזמנים ליהנות ולהתרשם מחלק מהחומרים שיצרנו ומפעילות השיווק של integral.
קישור לסרטון התדמית שהכנו עבור הפסטיבל:
https://youtu.be/Sjc8G0xxuvc
הלוגו עוצב ע"י סטודיו רנה בליווי שלנו.
הפסטיבל הופק ע"י מפיקת האירועים המהוללת חני בן יהודה 💚