בתהליך..המתן בבקשה.

שי טאובס - סוכנות השיווק היצירתית integral

שירותים

ערכת השיווק שתצמיח לך ת'עסק - THERE IS NO BOX

“אם רק היה לי עם מי להתייעץ לגבי העסק שלי...”

“אם רק היו לי רעיונות כיצד לפעול בכל בוקר כדי לשווק את העסק שלי... ”

“אם רק היה מי שילך איתי צעד אחר צעד ויעזור לי עם צמיחת העסק שלי...”

בעלות ובעלי עסקים - תדמיינו איך זה מרגיש לפתוח את הבוקר שלכם כשאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים לעשות כדי לשווק ולהצמיח את העסק שלכם! זה פשוט מדהים, נכון?

נעים להכיר:
There Is No Box
ערכת השיווק שתצמיח לכם ת'עסק
THERE IS NO BOX היא כלי מקצועי ומעשי המכוון, מלמד ומסייע לבעלי עסקים לשווק (זה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם), לצמוח ולהתפתח בעקביות - הן כעסק והן כאנשים.

קלפי הערכה מאפשרים למשתמשים לנטרל את כל החששות והלבטים ופשוט לפעול.

הרעיון: שולפים קלף בתדירות יומית/שבועית לבד או בקבוצה ופועלים לפי ההנחיות.

הערכה מספקת לכם אינסוף אפשרויות, רעיונות ופעולות מעשיות לשיווק העסק ו/או עצמכם.

THERE IS NO BOX היא ההשקעה היעילה ביותר שתעשו עבורכם ועבור העסק שלכם.

כל מי שישתמש בערכה ויפעל לפיה בהתמדה יצמח. באחריות!

הערכה כוללת:
חוברת הסבר, מעמד קלף ו-52 קלפים הכוללים: השראה, מגוון פעולות שיווק לקידום העסק, שאלות הכוונה - צמיחה והתפתחות והעצמה.

בנוסף, הוקמה קהילה תומכת המאפשרת לרוכשי הערכה להתייעץ אחד עם השני ולשתף בעלות ובעלי עסקים נוספים.

הערכה מתאימה לשימוש עצמי או כמתנה מעשית ואיכותית לבעל/ת עסק או מנהל/ת.

להזמנות הקליקו:
https://www.bizmakebiz.co.il/Members/76c3279a-36c2-4fbd-864a-371a51783bd9/Products/24094/

ייעוץ שיווקי

שעת ייעוץ שיווקי בה נבחן את העסק אסטרטגית ושיווקית ונבחן ביחד כיצד לשפר את הפעילות העסקית-שיווקית

מיתוג/מיתוג מחדש לעסק

המטרה:
יצירת זהות ושפה עסקית וויזואלית - קיום תהליך מיתוג הממשיך ומחצין את DNA המותג בצורה גרפית-וויזואלית במטרה לייצר שפה אחידה, מקצועית ותואמת בכלל הערוצים הבאים במגע עם הלקוחות, העובדים והספקים.
הזהות תאפשר למותג שלכם להיות מובחן ומבודל, להיתפס כמקצועי ותסייע להחדרתו המקצועית לשוק וליצירת זכירות והעדפה לאורך זמן (ומכאן גם חסכון במשאבי שיווק ופרסום עתידיים).
התוצרים:
1. LOGO מקצועי Tailor Made
2. דף הנחיות מותג לשימוש בערוצי השיווק והפרסום
3. שפה גרפית-וויזואלית-רגשית המגדירה את ה-Look&Feel של ערוצי תקשורת המותג.

רוח הדברים המנחה: הובלת המותג להשגת מטרותיו תוך שביעות רצון אופטימלית ומינימום בזבוז משאבים (בכל המישורים).

לו"ז לביצוע:
שבוע-חודש (כתלות בשיתוף הפעולה של הלקוח). השאיפה היא לבצע את האמור באפקטיביות המרבית ובמינימום הזמן הנדרש במטרה ליישם את הנדרש בפועל בשטח.

בניית אסטרטגיית שיווק למותג

מיפוי אפשרויות השיווק העומדות בפנינו ויצירת תפיסת הבידול שיאפשר את חיזוק תדמית המותג בשוק המטרה שלו.
התהליך יכלול מחקר ומיפוי מקדים של התחרות וקהלי המטרה הפוטנציאליים אליהם המותג יפנה והבידול הנדרש בכדי לייצר ולממש את בסיס הפוטנציאל השיווקי של המותג. פיצוח התדמית והמסרים הנכונים (שיווקית ועסקית) ואופן הפרסום של המוצרים לקהלי המטרה הנבחרים.
חלק זה מהווה, כאמור, את הבסיס האסטרטגי לתוכנית פעילות המותג האפקטיבית בטווח הבינוני-ארוך.

התוצרים:
1. חזון/תפיסת מותג ברורה ומדוייקת
2. DNA מותג המאפשר בידול איכותי ומתווה את דרך פעילות המותג מול לקוחות המטרה בפועל
3. LOGO TYPE - משפט המגדיר ומבהיר את המותג וה-DNA בצורה תכליתית וברורה ומופיע בצמוד ללוגו
4. מיקוד קהל/י המטרה
5. מסרי המותג המובילים שבהם יעשה שימוש אל מול לקוחות המטרה
6. אפיקי וערוצי הפעילות שישמשו את המותג בכדי להגיע ולתקשר אפקטיבית עם קהל המטרה

שיווק וניהול פעילות מותג בפייסבוק וברשתות חברתיות

ניהול פעילות חודשית שוטפת במטרה:
1. לבסס את המותג וערכיו בקרב קהל המטרה כמותג אטרקטיבי.
2. קיום שיח ותקשורת מול קהלי היעד והשפעה למודעות חיובית את המותג.
3. ניהול פעילות השיווק והפרסום בכדי לתמוך ביעדים הנ"ל תוך כדי הסתכלות ואפקטיביות עסקית רחבה (גם מחוץ לגבולות הפייסבוק).

הפעילות תתבצע במקביל ב-2 מישורים: מישור מכירתי (מבצעים, מוצרים, מותגים) ומישור תדמיתי (המותג)
ניהול פעילות הדף העסקי
עם תחילת העבודה יתבצע טיוב של תכני ונראות הדף ע"י צוות integral (גרפיקה כתיבה ווידוא מידע מלא ותקין).
*במידה ולא קיים דף פייסבוק נסייע ללקוח בהקמתו המלאה.

במקביל נחל בפעילות החודשית.
היקפי הפעילות – 2 פוסטים שבועיים (פוסט תדמיתי/ פוסטי מכירתי (מבצעים מוצר חדש)/פוסט לבחירה) - כל פוסט כולל:
 יצירת קונספט
 קריאייטיב מקורי
 כתיבה שיווקית
 עיצוב גרפי ייחודי מקצועי מלא התואם לשפת המותג (צבעים, אווירה, לוגו, פרטי התקשרות ועוד)
 רכישה ושימוש בתמונות עם זכויות יוצרים, לפי הצורך או עיבוד תמונות המתקבלות מהלקוח
 ניהול הדף

מיתוג ובניית שפת המותג הגרפית-וויזואלית-רגשית

המטרה:
יצירת זהות ושפה עסקית וויזואלית - קיום תהליך מיתוג הממשיך ומחצין את DNA המותג בצורה גרפית-וויזואלית במטרה לייצר שפה אחידה, מקצועית ותואמת בכלל הערוצים הבאים במגע עם הלקוחות, העובדים והספקים.
הזהות תאפשר למותג להיתפס כמקצועי ותסייע להחדרתו המקצועית לשוק וליצירת זכירות והעדפה לאורך זמן (ומכאן גם חסכון במשאבי שיווק ופרסום עתידיים).

התוצרים:
1. LOGO מקצועי Tailor Made
2. דף הנחיות מותג לשימוש בערוצי השיווק והפרסום
3. שפה גרפית-וויזואלית-רגשית המגדירה את ה-Look&Feel של ערוצי תקשורת המותג.

רוח הדברים המנחה: הובלת המותג להשגת מטרותיו תוך שביעות רצון אופטימלית ומינימום בזבוז משאבים (בכל המישורים).

הקמת אתר אינטרנט

הקמת אתר תדמיתי שיהווה שלוחה דיגיטלית של החנות ויאפשר ללקוחות פוטנציאלים להיחשף ולהכיר את המותגים, המוצרים ומידע רלוונטי נוסף מבית המותג.
השירות כולל את ניהול התהליך המלא עד לסיומו והעלאתו לאוויר (אתר חי שלקוחות מגיעים אליו).

התוצרים:
1. אתר תדמיתי READ FOR USE
a. איפיון מדוייק של מבנה ומטרות האתר, הדפים שיוקמו, ומה יכלל בתפריט הראשי
b. עיצוב האתר ברוח שפת המותג הכוללת
c. תכנות ובניית האתר
d. כתיבה שיווקית של תכני האתר
e. בדיקת תקינות פונקציונליות מלאה
f. רישום בגוגל

שי טאובס מומחה .. סוכנות השיווק i...

מומחה שיווק | סוכנות שיווק ...