;
בתהליך..המתן בבקשה.
יצירת קשר ראשוני מוצלח מתחילה בבניית חיבור אישי.
הציגו את עצמכם בצורה אותנטית, התעניינו באמת בצרכי הלקוח, והראו כיצד אתם יכולים לעזור לו להתמודד עם אתגריו.
תשאלו שאלות פתוחות והקשיבו לתשובות.
שאלות כמו "מה האתגר הגדול ביותר שאתה מתמודד איתו כיום?" יכולות לחשוף צרכים שלא עלו בשיחה הראשונית ולכוון אתכם להציע פתרונות מדויקים יותר.
הכנה מעמיקה לפני פגישת מכירה כוללת הבנת הצרכים והאתגרים של הלקוח.
איסוף מידע זה מאפשר לכם להציע פתרונות מותאמים אישית ולהוביל את השיחה בצורה ממוקדת ויעילה.
טיפוח קשרים ארוכי טווח עם לקוחות קיימים הוא המפתח.
הציעו להם מוצרים נוספים המותאמים לצרכים המתפתחים שלהם, וצרו ערך מתמשך באמצעות שירות מעולה ותמיכה מתמשכת.
סגירת עסקה מתחילה כבר בתחילת תהליך המכירה. הבינו את צרכי הלקוח, הציגו פתרונות מותאמים, ובשלב הסגירה, השתמשו בשאלות מכוונות כמו "מתי תרצה שנתחיל?" בכדי לעבור מסגירה להסכמה.
אמון הוא הבסיס לכל מכירה מוצלחת. לקוחות נוטים לקנות מאנשים שהם סומכים עליהם. בניית אמון דורשת יושרה, שקיפות ודוגמה אישית. היו כנים ומדויקים בכל שלב בתהליך המכירה.
במקום לראות התנגדויות כמכשול, ראו בהן כהזדמנות להבין את הלקוח טוב יותר. שאלו שאלות כדי להבין את הסיבות להתנגדות, הציגו פתרונות ממוקדים, והראו כיצד המוצר או השירות שלך נותנים מענה לחששות שהועלו.
שיפור ההקשבה מתחיל בהפניית מלוא הקשב ללקוח. עליך להימנע מהכנת תגובות תוך כדי השיחה, ולמקד את תשומת הלב להבנת צרכי הלקוח וחששותיו. הקשבה אמיתית יוצרת אמון ומקדמת את תהליך המכירה.