;
בתהליך..המתן בבקשה.
אהלן עמיר, תודה על השאלה.
יש לנו רעיונות כרימון, אבל מה לעשות? הם לא מופיעים מתי שאנחנו מתיישבים לכתוב...
אזמה עושים? פשוט מאוד:
1. פותחים קובץ וורד בשם "רעיונות לכתיבה", שיכיל את רשימת הרעיונות
2. בכל פעם שעולה רעיון לכתיבה בשוטף - פשוט מוסיפים אותו לרשימת הרעיונות.
מומלץ להוסיף שניים-שלושה משפטי פירוט שישמשו אותך בהמשך
לא נמצא מול המחשב? שלח לעצמך מייל עם הרעיון שהבריק בראשך ותוסיף אותו לרשימה בזמנך החופשי.
מניסיון, אתה תופתע כמה מהר רשימת הרעיונות הזו תתמלא...
ואז, ברגע שתתיישב לכתוב ותפתח את קובץ הרעיונות - הם פשוט יקפצו לך מהמסך...
והכתיבה תזרום מעצמה
לכלים נוספים שיפתחו את צ'אקרות הכתיבה -מוזמן להוריד את המדריך לכתיבת מאמרי מומחה:
http://writing-guide1.maof-creative.co.il/wanted
בהצלחה :)
היי שרי,
ראשית תודה - זו שאלה ממש חשובה: פרופיל החברה הוא אחד הדפים הכי נצפים של העסק ברשת.
פרופיל עסקי שכתוב בצורה נכונה יכול להגדיל בצורה משמעותית את הסיכוי שיפנו אלינו.
יש מספר דרכים לכתיבת פרופיל חברה, אבל הדרך הכי יעילה בעיני היא לחלק את פרופיל החברה ל- 3 חלקים:
1. הצפת הצורך המרכזי שבגינו הלקוח הגיע אליך
2. הצגת המענה / הפתרון הייחודי שלך
3. הצגה עצמית בנימה אישית
איך עושים את כל זה?
מזמין אותך להוריד את המדריך לכתיבת פרופיל חברה,
מדריך שהכנתי ומלמד צעד אחד צעד איך לכתוב פרופיל חברה ייחודי:
http://writing-guide1.maof-creative.co.il/Profile
בהצלחה!
היי קובי,
הסדנה הקרובה נפתחת ממש בעוד יומיים, ב- 13.8.
במהלך הסדנה בעלי עסקים לומדים איך לכתוב בקלות מאמרים מקצועיים,
שימצבו אותם כמומחים בתחומם: ממאמרי טיפים ועד כתיבת סיפורי הצלחה.
מניסיון, בעלי עסקים שמתחילים לכתוב מאמרים פותחים דלתות ומגדילים את החשיפה העסקית.
בד"כ נפתחת סדנה על חודשיים-שלושה, אז שווה לעקוב. :)
הנה הלינק עם כל הפרטים:
http://writing-guide1.maof-creative.co.il/Expert-Workshop