; שאלות ותשובות | ענת וילוז'ני - יועצת תקשורת | ענת וילוז'ני - יועצת תקשורת | מומחית להעברת מסרים | פתח תקווה - עסקים עושים עסקים

בתהליך..המתן בבקשה.

ענת וילוז'ני - יועצת תקשורת

שאלות ותשובות

שאל שאלה

שאל שאלה

השאלה שלך
שלח שאלה


  1. מאיה נוריאלי רפואה סינית  הרזיה ודיקור קוסמטי

    ענת, האם אפשר לשאול מהי העלות של פגישת ייעוץ לקבלת החלטות בגבי שיווק - אחד על אחד ?

    היי מאיה,
    המחיר לפגישת ייעוץ לפני קבלת החלטות הוא 720 ש"ח. משך הפגישה כשעה וחצי. מטרת הפגישה היא לבחון בבהירות את כל הנתונים הקיימים והמשתנים לפני קבלת החלטות. ברוב המקרים הפגישה חוסכת כספים או מתעלת אותם בצורה אפקטיבית... ביי ענת

  2. חיה בן נתן  מגשרת לצרכנות ועסקים

    אני חדשה באתר. איך נרשמים לסדנה ששלחת לי? אנא צרי עימי קשר לטלפון 0543053999 תודה חיה

    ברוכה הבאה חיה.
    לכל הפעילויות באתר נרשמים דרך לוח אירועים ע"פ תאריך או שם. לשונית אירועים בסרגל העליון.
    מיד מתקשרת
    להתראות
    ענת

  3. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    משוב - כיצד ניתן לבטא בקיצור ולעניין את העשייה שלי?

    משוב לעשייה עסקית ושיווקית הוא חלק משמעותי בתהליך ההגדרה, החשיפה והמיתוג.
    כדאי מאוד לקבל אותו מאיש מקצוע אותו אתם מעריכים. לשם כך פניתי ל"שגו" ורד שחף גולן שלנו.. כיצד היא מגדירה את העסק שלי? וזאת תשובתה (והיא מומחית בכתיבה)

    למכור קרח לאסקימוסים
    את המשפט הזה שומעים תמיד בהקשר של איש מכירות/שיווק מעולה.
    נהוג לומר : או שנולדים עם זה או שלא
    נכון? לא! לא נכון!
    כמו בכל תחום, גם כאן יש דרך ידועה מראש (אך לא לכולם היא ידועה וברורה).

    איך אנחנו מסירים את הוילון?
    איך אנחנו מדלגים מעל הטפל וניגשים ישר אל העיקר?
    איך אנחנו לומדים למכור את עצמנו הכי טוב לאדם שמולנו ?
    ואין זה משנה אם הוא הלקוח, בן הזוג העתידי, הבוס אליו ניגשים לבקש העלאה, האדם שמולנו בראיון עבודה, או חברים שלא מבינים במה אנו עוסקים!!!

    טוב, הבנתם את הרעיון, עכשיו בואו נגלה לכם איך והיכן עושים זאת מתחת לאף ובמחיר מציאה (קחו לעסק שלכם יועץ בתחום וזה יעלה לכם פי כמה וכמה):
    מביאים אחת – ענת ברבי מ"בית הספר לשיווק עצמי"
    יושבים איתה לשעתיים ממוקדות (אולי נצליח לגנוב עוד קצת זמן ממנה) של עבודה מעשית בשיווק המטרה הפרטית שלכם (כל אחד ותחומו או רצונו) ומרוויחים מפגש המשלב:
    זמן איכות אפקטיבי לקידום העסק
    ידע
    התנסות
    משוב ענייני
    רעיונות והכרויות חדשות
    קשרים ותוצאות
    בדרך שמניעה לפעולה והנאה בכל הקשור לשיווק עצמי ולקידום העסק.... גם אחרי שהסתיים.
    וזה רבותיי - נטוורקינג במיטבו!

    ענת ברבי - מרצה ומלמדת לגישה שיווקית ממוקדת ואפקטיבית. מלמדת שיווק, הגדלת רווחים ומלווה אנשים ועסקים לצמיחה כלכלית ושגשוג.
    המטרה שראתה לנגד עיניה בהקמת בית הספר לשיווק עצמי שלה היתה לאפשר ללקוח "לקחת את העסק שלו בידיים", ללמוד שיווק עצמי ולדעת למכור. לבנות תוכנית עבודה שיווקית להגדלת רווחים. לבחור ערוצי שיווק מתאימים וקהלי יעד. ובנוסף – לתת ללקוח אבחון עסקי, מיקוד עסקי, הדרכה שיווקית, כתיבת תוכנית פעולה שיווקית לעסק.
    ניתן להירשם לקורס מלא של בית הספר. פרטים נוספים
    דוא"ל: anat_ac@netvision.net.il,
    נייד: 050-5781618

    עכשיו תבקשו מ"שגו" שתעשה זאת עבורכם!

  4. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    מהו הטיפ השיווקי המועדף?

    נטוורקינג מחזק את ערוץ השיווק החזק ביותר פה לאוזן- הפל"א הגדול.
    לפתח את הנטוורקינג כשיטת שיווק זה לשדרג את העשייה השיווקית שלך. אפשר ללמוד את זה.
    "הטוב שאנו יכולים לעשות לזולתנו הוא להורותם שיעשו זאת בעצמם" יוהן הינריך פסטאלוצי

    ענת

  5. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    איך מייצרים רווחים בשוק תחרותי?

    אני רוצה עסק מרוויח! היא אמירה שאין עליה ויכוח. התהליך השיווקי אותו אני מלווה מתחיל בשאלה מהו רווח עבורך?
    אם תשובתך כסף..כסף..
    כדאי לברר מה ירוויח כל אחד שישאיר אצלך כסף..או במילים אחרות מה ירוויח זה שיקנה ממך?
    רואים הרווח נשאר עדיין נושא השיחה.
    אלא שהפעם מקור הרווח נמצא אצל הלקוח ולא אצלך.
    לכן כדאי מאוד לברר מה ירוויח כל לקוח שמגיע אליך, עד כדי שיהיה מוכן לשלם כסף לך ולא למתחריך.
    וכשמבררים מהו רווח עסקי והופכים אותו ליתרון שיווקי..הכסף זורם לקופה.
    ואפשר ללמוד איך לעשות את זה.

    ענת

  6. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    מה היתרונות של בית הספר לשיווק עצמי?

    יש הרבה יתרונות. חלקם מאוד עוצמתיים שאף מילה לא תתאר את המהפך שהתחולל עבור מס' תלמידים. אציין את עקרי הדברים:-
    בית -הספר לשיווק עצמי נוסד במטרה לפתח ולטפח את מיומנויות השיווק העצמי ולתמוך מקצועית בתהליך צמיחה עסקית וכלכלית.
    מסגרת בית- הספר מאפשרת לכל אחד מהתלמידים להביא לידי ביטוי את היכולות האישיות והעסקיות הייחודיים לו.
    בית הספר מהווה אכסניה מקצועית ומסגרת רחבה ויציבה להצלחה עסקית.

    תוכנית הלימודים משלבת הוראה, תרגול ועבודה מעשית. מסגרת זו מאפשרת חיזוק מיומנויות הניהול העצמי וחיזוק הביטחון העצמי בתהליך של התנסות, משוב וצמיחה.

    בית -הספר נותן מענה מקיף ומקצועי לכל צורך בתחום השיווק העצמי.
    הצוות המקצועי, אשר נבחר בקפידה, נותן ליווי, הדרכה ותמיכה מקצועית לאורך הלימודים ואחרי סיומם. מורי בית -הספר באים מתחומי שיווק, פרסום, מיתוג, אימון, ניהול ופיננסים.

    מסגרת שיווקית מקצועית ותומכת היא אחד היתרונות הגדולים.

    להתראות
    ענת

  7. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    בשביל מה ללמוד, אני ממש לא טוב/ה בשיווק?!

    זהו העסק שלך!
    גם אם שיווק זאת לא האהבה הגדולה שלך
    אף אחד לא יקדם אותו טוב יותר ממך,
    המחיר שאתה משלם כדי להבין זאת עולה לך לעיתים בכסף ובזמן יקר מאוד...שלא תמיד יש לך.
    כדאי לחסוך וללמוד במקום זה, כדי להבין את יסודות השיווק העצמי. לימודים שמוציאים ממך יכולות שלא ידעת כי יש בך.
    ויפה שעה אחת קודם.

    להתראות
    ענת

  8. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    האם כדאי לגייס איש שיווק תמורת אחוזים?!

    בוודאי שכן.
    רק תמצאו אותו.
    אם העסק הזה של שיווק תמורת אחוזים כל כך מושך בעלי עסקים, איך זה שקשה מאוד למצוא אדם כזה.
    רק מקצועות מסויימים התפתחו כנותני שירות ע"פ אחוזים. למשל :- סוכני שחקנים, מתווכים, עורכי דין לפעמים ועוד.

    בחברות גדולות, משרות של מנהלי שיווק ומכירות הם משרות מוגדרות עם בסיס כלכלי ואחוזים כמו גם הטבות נוספות של רכב ונייד.
    אצל עסקים קטנים ולפעמים בינוניים אין את התקציב למשרה כזאת.
    אתר ביז ע"פ תפיסתו "הכשיר" אלפי אנשי שיווק עבורך תמורת עמלות. כאן נמצאים אנשי השיווק שלך.
    בואו ללמוד בבית הספר שלי לשיווק עצמי, כיצד למנף את הפלטפורמה שבביז.
    ענת

  9. ענת וילוז'ני -  יועצת תקשורת

    האם את יכולה לשווק את העסק שלי?

    כן חברים, אני יכולה לשווק כמעט כל עסק, תמורת סכום נאה :) על אחת כמה וכמה...
    אך לא זאת השאלה, אלא מה אתם באמת מוכנים לתת בשביל שישווקו את העסק שלכם?!
    ותחשבו על זה...
    מנסיון רב בתחום גיליתי, שמדובר בלתת את התמורה עבור השרות שניתן, רוב הלקוחות לא תמיד מרוצים. מרגישים שלא קיבלו מספיק, או את מה שקיבלו יכלו לעשות בעצמם ללא תשלום וגם אם הושגו דברים, אין את הסבלנות לחכות לפירות. יעילות ומיקוד הן רק חלק מאיכויות השיווק שלי ..לפיכך בחרתי בדרך הטובה ביותר והאפקטיבית והיא ללמד אותך כיצד לממש את היכולות השיווקיות שלך בעצמך.
    ובמקום לתת לך דגים עדיף להשקיע בקניית חכה ורשת .. עם סירה.

    ענת

ציון איכות

  (431 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

2,346
ב 4 החודשים האחרונים
(74,263 סה"כ נקודות)
רכז/ת קבוצות
חונך באתר
8,486
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 משרדי "ביז", מגשימים 24 פתח תקווה
Facebook