;
בתהליך..המתן בבקשה.
היופי בביז שלאורך תקופות החיים שהונות של העסק, אפשר להתאים את מינוני הביקורים בקבוצות?
היומן ריק? לכו ל 2-3 מפגשי קבוצות בשבוע ותקבעו מפגשי 1:1
היומן מלא? אפשר לרדת למפגש ביז אחד בשבוע.
העיקר להיות כל הזמן עם הרגל על הגז ולעשות נטוורקינג בצורה רציפה
בעל עסק נכון שיהיה לו מספר ערוצי שיווק כדוגמת ביז, פייסבוק, אינסטגרם, אתר אינטרנט, פרסום,יחסי ציבור,גוגל ועוד
בהחלט כן !
אנחנו בביז כדי לייצר לנו משווקים ושגרירים, וככאלה הם נמצאים בכל מקום בערוץ.
צאו לקבוצות מחוץ לאזור הנוחות שלכם ותגלו עולם עסקי חדש ומורחב
ענבר שאלה מצויינת.....
לכל בעל עסק מומלץ שיהיה חזון עסקי, שממנו נגזרות מטרות ויעדים. נכון שתהיה תוכנית פעולה מפורטת.
עוגנים מרכזיים בתוכנית הפעולה, שמומלצים, אך יש לבחון לכל עסק את ההתאמה המירבית הם :
1. נטוורקינג
2.רשתות חברתיות
3. גוגל
4. פרסום ויחסי ציבור
5. רשימת תפוצה וניוזלטרים.
נטוורקינג הוא כלי שיווקי המבוסס קשרים חברתיים ועסקיים במטרה לייצר לנו הפניות לידים ובשורה התחתונה לקוחות.
בנטוורקינג נתינה מביאה לקבלה.
האתגר שלי בנטוורקינג לייצר סביבי קבוצה גדולה של אנשים שיידעו מה אני עושה, שיעריכו אותי ושתהיה לי איתם כימיה וחיבור מצויינים כדי שישגררו אותי.
יהודה, תודה על השאלה. באימון תוך כדי הליכה יכול המתאמן להצטייד במכשיר הקלטה ולהקליט לעצמו הארות ותובנות, פונקציה שקיימת היום כמעט בכל מכשיר סלולרי, כמו כן בסיום של כל אימון מקבל המתאמן ממני סיכום קצר של מפגש האימון. אשמח שנחווה יחד.
כמאמן עסקי ואישי, וכמי שעשה שינוי והפך משכיר לעצמאי, גיליתי את הרשתות החברתיות ככלי מצויין עבורי להשגת תוצאות עסקיות. עם נוכחות מאסיבית ברשת ב 3 שנים האחרונות והרבה ניסויי וטעייה, אוכל כיום לתת לכל בעל עסק מהניסיון שלי כדי להשתמש ברשת החברתית ביעילות ובתחכום. אשמח לשוחח.
תודה על השאלה. השילוב של הניסיון הניהולי שלי ( 17 שנים של תפקידי ניהול בכירים ) יחד עם מקצועיות אימונית מביאה לפריצות דרך בעולם העיסקי והאישי.
מומלץ הקונספט הייחודי : "אימון תוך כדי צעידה ברחובות ת"א "
ניסיון רב בעבודה עם רשתות חברתיות.