בתהליך..המתן בבקשה.

JOIA- אימון אנשים ועסקים במסע להצלחה

מילות מפתח: מפתחת הדרכה , אימון עיסקי , אמון עסקי , הנחיה הדרכה סדנאות , מנחת קבוצות , קלפי אימון , הנחיה ואימון בקבוצה , אימון עיסקי בקבוצה

אודות

שנות נסיון: 10

רוב האנשים מחליטים להקים עסק ומאמינים שאם הם טובים במה שהם עושים, זה יעבוד להם!
האמת הלא נעימה, אומרת שרק 6% מבעלי העסקים גם שורדים וגם רווחיים!
מלבד המקצועיות בתחום שבחרנו לעצמנו, צריך ללמוד איך להקים עסק, איך להיות בעל עסק. זהו מקצוע בפני עצמו.

נעים מאוד, אני עדי ממוקה, מאמנת עסקים במסע להצלחה. אני מאמינה שהחיים הם מסע וכך גם הקמת עסק.
אני אשמח ללוות אותך במסע העסקי שלך, יחד נעבור את הדרך, נבנה את רעיון עסקי מנצח, נגדיר קהל יעד, נבנה סל מוצרים ושירותים, נתמחר, נבנה תוכנית עסקית ועוד.

אני מאמינה שזה בידיים שלך. שהכלים שרכשתי בארגונים הגדולים שאיתם אני עובדת, יתרמו לעסק שלך. לכן הכלים והידע שלי, יעברו ממני אליך, כך שתוכל להמשיך עוד שנים רבות במסע העסקי שלך.
מעבר לאימון אני משלבת בתהליך איתי שני כלים נוספים שיכולים לשרת אותך כבעל עסק:
סדנאות והדרכות שאני מעבירה, בנושאים כמו ניהול עסקי, ניהול זמן ומיומנויות רכות, מכירות ושירות, הנדרשות לכל מי שצריך ורוצה לנהל את העסק שלו בצורה האפקטיבית והטובה ביותר.
כמו כן אני מפתחת עבור בעלי עסקים הדרכות, מצגות וקורסים- אז אם אתם מאוד טובים במה שאתם עושים, יש לכם רעיון מדהים, אך אתם לא יודעים איך להעביר את הידע הזה הלאה, אני כאן.

הייחוד שלי הוא ביכולת להעביר את הידע מהארגונים הגדולים איתם אני עובדת, לעסק הקטן, כך שכל הידע המקצועי ביותר יהיה בידיים שלך ויביא תוצאות, ותוצאות = יותר לקוחות, יותר הכנסות, יותר ביטחון ויציבות בעסק שלך..

הניסיון שלי- בוגרת B.A. בתקשורת שיווקית, מאמנת אישית ועסקית מטעם איק"א ובעלת ניסיון עשיר כמנהלת הדרכה של תחום לקוחות עסקיים בבזק בינלאומי.
בין לקוחותיי- בזק בינלאומי, שירותי בריאות כללית, צה"ל, מכללת רידמן ועוד רבים וטובים.

השירותים שלי מיועדים לעסקים, שרוצים לחדד את הרעיון העסקי שלהם, למצוא בידול משמעותי, ללמוד איפה משווקים, איך ולמי. לעסקים שרוצים עסק שמביא לקוחות מרוצים, משלמים, מרוצים ולאורך זמן.
מוזמנים לפנות אליי במייל adi@joia.co.il
בטלפון 052-6208810
עדי ממוקה

תגובות

עדי ממוקה

מנכ"ל JOIA, אימון עסקים במס...