;
בתהליך..המתן בבקשה.
בניית האתר היא רק תחילת הדרך...על מנת שאתר יביא לקוחות חדשים (לידים ולא יתפקד רק ככרטיס ביקור באינטרנט),
הוא צריך "לנשום" וזה אומר שצריך לתחזק אותו:
לחדש תכנים, לכתוב מאמרים אחת לכמה זמן, להחליף ולגוון תמונות ולקדם את האתר דרך דף הפייסבוק שלכם
או כל רשת חברתית אחרת בה אתם חברים. השיטה הזו יוצרת קידום "אורגני בגוגל". הגוגל מזהה שיש עניין באתר
ומקדם אותו. אופציה נוספת היא קידום ממומן בגוגל. (עוד שירות שנוכל לתת לכם מענה עבורו).
אחד הדברים האהובים עליי הוא הצד הגרפי של בניית אתר וזה כולל מיתוג העסק. כשנבנה לכם אתר נעצב
עבורכם במידה ותצטרכו גם לוגו, צבעוניות ושפה גרפית שלמה של העסק.
חד משמעית, כן.
ייתכן והצרכים של העסק שלכם מאפשרים הקמת אתר פשוט, קל ואסטטי ומכאן גם לא יקר. בכל מקרה מומלץ להתקשר
אלינו ובשיחת טלפון נוכל לתת הצעת מחיר ללא התחייבות. אין לכם מה להפסיד…
התשובה לגביי בניית האתר מחולקת לכמה שלבים:
אפיון – לרוב בפגישת אפיון ראשונה, נשמע ונבין את צרכי הלקוח, סוג הלקוחות שלו ומה אמור להיות תפקידו של האתר בעסק כולו. לאחר שנבין זאת, נקבל החלטה על סוג האתר הנכון (עיצוב בהתאמה אישית, סוג הממשק התכנותי הנכון, וורדפרס/ג'ומלה וכו').
מיתוג – אחד היתרונות והאהבות הגדולות שלנו זה אתרים בהתאמה אישית ולכן בשלב הזה הלקוחות שלנו מקבלים שירות שלא ימצאו במקומות אחרים. גם אם אין לכם עדיין לוגו לעסק או שמאסתם בלוגו הישן, הגעת למקום הנכון.
אנחנו ב-Atar2b חובבי עיצוב לוגואים והתאמתם לסוג העסק ולבעליו. בנוסף לעיצוב הלוגו, נבחר יחד את השפה העצובית של העסק: קונספט רעיוני, סוג פונט, צבעוניות וכו'.
עיצוב – אחרי שבנינו את המיתוג ויש לנו שפה גרפית נוכל לראות איך החלקים מתחברים לקו עיצובי אחד, אסתטי ונעים לעין, כולל דוגמאות לנראות בר הניווט באתר, מבנה הדפים וכן הלאה. לרוב אחרי שיחת האפיון נתחיל לשלוח דוגמאות לקונספט העיצוב עד לקבלת האישור מהלקוח ותחילת השלב הבא: תכנות האתר.
בנייה ותכנות – מרגע אישור הקונספט העיצובי בפועל, מתחיל תהליך בניית ותכנות האתר. התהליך הזה לוקח זמן בהתאם לסוג האתר הנבחר (ככל שהאתר מורכב יותר, התהליך התכנותי ממושך יותר) וצריך לעמוד בקריטריונים הלא מתפשרים שלנו, עד שנגיע לנוחות העבודה האופטימלית עבורכם ועבור לקוחותיכם.
אירוח האתר – אתר הוא כמו חנות בעולם הפיזי ולכן גם בעולם הוירטואלי אתר זקוק למקום בו מאוחסנים קבציו. בחירת חברת אירוח האתר מאוד חשובה. אנו נעניק לכם ייעוץ לבחירת הספק ובכל מקרה, בשנה הראשונה האחסון יהיה על חשבוננו.
קידום – זה שנוצר אתר חדש ברשת אינו אומר שהוא מיד קופץ לראש הרשימה בגוגל ומנועי חיפוש אחרים. על מנת שהאתר יקודם יש להשקיע בכך עבודת קידום, שירות שניתן לקבל אצלנו.
התשובה בנושא הזה היא חד משמעית – כן!
כל אחד מאיתנו נגיש במהלך היום לטלפון הנייד ואחוזי הגלישה הסלולריתהולכת וגדלה לכן כבעלי עסק האינטרס שלכם הוא שכל גולש יוכל לראות את האתר שלכם במיטבו בכל פלטפורמה (כולל בסלולר ובטאבלטים). מנסיונינו מי שבנה בעבר אתר שאינו מותאם לסלולארי, מגיע מהר מאוד לשדרג את האתר.
הדבר הראשון שאנו עושים עם לקוחות שמעוניינים להקים אתר זה אפיון אתר. בהתאם לסוג העסק שלכם ואופי הלקוחות שלכם, אנו מבינים מהם הצרכים העסקיים/תדמיתיים שלכם ובונים אחד מהאתרים הבאים:
אתר תדמיתי – אתר המבוסס בעיקר על אינפורמציה על העסק ובעלי העסק. זהו אתר קל ונוח לתפעול ברוב המקרים ואינו משתנה לעתים קרובות.
אתר מכירתי – אתר זה לרוב קצת יותר מורכב, ישנם מוצרים המוצעים למכירה ויש צורך להעלות ולעדכן תכנים ומוצרים לעתים יותר קרובות (אתר דינאמי).
אתר שיווקי – המניע את הגולשים להירשם לניוזלטר שלכם ולהתחיל ליצור איתכם יחסים.
אתם מוזמנים ליצור עימי קשר ללא התחייבות ולברר מה האתר המתאים לעסק שלכם.
לאתר יש כמה פונקציות. בראש ובראשונה הוא כרטיס הביקור שלכם.
זהו כרטיס ביקור בעולם הוירטואלי. גם אם יש לכם עסק שמוכר מוצרים ושירותים בעולם הפיזי, עדיין לקוחות ירצו לראות את העסק שלכם באינטרנט כדי לדעת מי אתם ולצפות בתצוגת המוצרים שלכם. זהו עידן של שפע ושל תחרות ולכן תרצו שהאתר שלכם יגרום ללקוחות להתעניין דווקא בכם ובמוצר שלכם ו/או בשירות שאתם מספקים.