בתהליך..המתן בבקשה.
היכרות עם התמונה הגדולה: פעילות העסק, בעלי תפקידים דרכי הפעולה ושגרות הניהול.
בסיום הפגישה נגדיר התהליכים בהם תרצו לטפל ולוח זמנים לביצוע העבודה
התמקדות בפרטי הקטנים, איתור חסימות ומקומות הדורשים שיפור, הכנת דוח מפורט המהווה תכנית לשיפור והטמעת מערכת מידע המתאימה לצורכי החברה
יצירת תהליך מסודר ועקבי לקליטת ועדכון נתונים, כך נבנה תשתית מידע אחידה ועקבית שתאפשר בקרה על הכנסות, הוצאות ותקציב והפקת דוחות לפי דרישה, מעודכנים ואמינים
תיעוד הפעולות הנדרשות בכל חלקי החברה בדרך של פורמטים, המתאימים לעבודה היומיומית.
בדרך זו נשמר את הידע הקיים אצל הגורמים השונים בחברתכם, ניצור תשתית לקליטת עובדים נוספים או גורמים חיצוניים ובסיס להפקת לקחים, למידה ארגונית ושיפור מתמיד.
ניהול ספר נהלים כחלק מניהול החברה השוטף, יאפשר לכם להתייעל ולחסוך עלויות, טעויות וכשלים.