בתהליך..המתן בבקשה.

איריס זרזבסקי - יעוץ אסטרטגי

מילות מפתח: תכנון אסטרטגי , אסטרטגיה , שיווק , ייעוץ , חווית לקוח

אודות העסק

בעלת יותר מ שנות ניסיון בייעוץ ותכנון אסטרטגי.
במהלך הקריירה עבדתי בחברות גדולות ביניהן, יוניליוור ובנק דיסקונט וכן, הובלתי תהליכי מחקר ואסטרטגיה במשרד הפרסום GITAM BBDO ובחברת המחקר הבינלאומית "נילסן".
הייתי שותפה לתכנון של עשרות מהלכים שיווקיים של מותגים אייקונים כמו Axe, Dove, בדין, תלמה, של חברות מובילות במשק בתחומי הקמעונאות, הבנקאות, הסלולר ועוד.
בבנק דיסקונט, הייתי חלק מחטיבת האסטרטגיה של ה...

קרא עוד...

שירותים

יעוץ אסטרטגי לעסקים-כמו של החברות הגדולות
כל עסק צריך שתהיה לו אסטרטגיה, גם עסק קטן.
כי גם עסק קטן רוצה לצמוח, להתפתח, להגדיל הכנסות ורווח.
אסטרטגיה היא שרטוט מפת הדרכים לשנה-שנתיים הקרובות של העסק שלכם, היא תכנית שתהיה מאוד ברורה לכם וריאלית ליישום (גם אם מאתגרת).
כדי לבנות אסטרטגיה לעסק שלך נגדיר את קהלי היעד המתאימים ביותר, נכיר את הלקוחות, הצרכים והחסמים שלהם, נבין איך אנחנו יכולים לתת מענה לצרכים שלהם בעזרת המוצרים שלך ואיך אפשר לשווק ולמכור אותם.
לבסוף, נכין תכנית עבודה מפורטת הכוללת מטרות ויעדים.
אני אביא לתהליך היעוץ את כל הידע והכלים שרכשתי ויישמתי בעבודה עם חברות גדולות, כדי שגם אתם תהנו מיעוץ כמו של החברות הגדולות.
קבלת פרטים

כל השירותים (1)

חוות דעת

יואב  שטרן יואב שטרן

המון תובנות מצויינות והעיקר ההבנה כי אסטרטגיה היא לא נחלתם של עסקים גדולים בלבד. בקיצור, גם עסק קטן צריך איריס!
קרא עוד...

נאוה שוורץ

הרצאה מאורגנת היטב ובעלת ערך לתקופה זו.
קרא עוד...

בלוג

לפרסם או לא לפרסם בזמן מלחמה? לפרסם או לא לפרסם בזמן מלחמה?

לפרסם או לא לפרסם בזמן מלחמה?זו השאלה שהרבה חברות, מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק עוסקים בה בתקופה הזו.מצד אחד – הציבור חרד, כועס, דואג, אבל, חלקו חווה אסון ב...
קרא עוד...

למה הלקוחות שלכם נוטשים אתכם? למה הלקוחות שלכם נוטשים אתכם?

זאת אחת השאלות הנפוצות שעסקים שואלים את עצמם.זו יכולה להיות חברה שמשווקת שירות במודל מנוי וחווה נטישות בחודשים הראשונים להצטרפות, אתר קומרס שחווה נטיש...
קרא עוד...

ההחלטה הנועזת של נטפליקס ההחלטה הנועזת של נטפליקס

האם לבטל באופן יזום ואטומטי מנוי חודשי קבוע של לקוחות, שזיהינו שאינם משתמשים בשירות שלנו?.בשנים האחרונות, נטפליקס זיהתה ש-0.5% מלקוחותיה לא צפו בשום פ...
קרא עוד...

מי צריך להוביל את תחום חווית הלקוח בארגון? מי צריך להוביל את תחום חווית הלקוח בארגון?

היום כבר רובנו מבינים שתפיסת "הלקוח במרכז" חייבת להיות מוטמעת ע"י המנכ"ל וההנהלה הבכירה. אם המנכ"ל לא מגויס לנושא, גם הסמנכ"ל הכי חרוץ ובעל חזון לא יצ...
קרא עוד...

לכל העדכונים

איריס זרזבסקי

יעוץ אסטרטגי לשיווק וחווית ...

עסקים מומלצים בתחום

רינת הייטנר - סטייליסטית  re styling רינת הייטנר - סטייליסטית re styling
ReStyling
ארז גורפינקל  לבלוט בשלוש שניות ארז גורפינקל לבלוט בשלוש שניות
לבלוט ב3 שניות
עומר כהן  מזניק ומוביל בעלי עסקים עומר כהן מזניק ומוביל בעלי עסקים
בניה ועיצוב אתרי אינטרנט- OMEGA360