בתהליך..המתן בבקשה.
רופא בבית חולים גדול בארץ חשב שאם יתבע לקוחה שלנו על תלונה שהגישה למחלקת פניות הציבור על מנת להשתיק אותה והתביעה תתקבל, לא בבית ספרנו.
הרופא גם הניח שאם יגיש בתביעה קטנה, ללא ייצוג של עורכי דין, בית משפט "יחליק" את זה וייתן לו את מבוקשו. גם כאן הרופא טעה.
והתוצאה לפניכם- התביעה נדחתה! הלקוחה לא תשלם שקל אחד לרופא.
זו הזדמנות להדגיש ולחדד –
הגשת תלונה לגורם מוסמך וממונה (למשל פניות ציבור; מועצה לצרכנות; משטרת ישראל וכו') מהווה הגנה בדין מפני תביעות לשון הרע ומקימה חזקה שבתום לב למתלונן.
אמנם ישנם מקרים בהם תלונה עלולה להיחשב כדי פרסום לשון הרע אך מדובר במקרים חריגים לכלל! (ולא ההפך), בהם המתלונן ידע שתלונתו כוזבת מלכתחילה ופעל בכוונה לפגוע.
ככל וברצונכם להגיש תלונה, הדין בהחלט מאפשר לכם זאת.
למען הזהירות, תמיד מומלץ וכדאי לבדוק עם עורך דין באילו נסיבות כדאי וכיצד להגיש את התלונה, למי להגיש אותה מתוך ניהול סיכונים וצמצום חשיפה משפטית.
מועדים לשמחה
חגים וזמנים לששון
אנחנו כאן גם בין החגים וכמובן אחריהם להמשיך במאבק על שמכם הטוב וכן גם כנגד תביעות סרק שלא היו צריכות לבוא לעולם (מתמודדים עם כמה וכמה כאלה בימים אלה).
אתה כ"כ צודק, לפעמים אנשים ידם קלה מידי על המקלדת ועל הגשת תלונת שווא, וחבל שכך