בתהליך..המתן בבקשה.

שרית עדי- ייעוץ אישי והנחיית סדנאות לרושם ראשוני ועמידה בפני קהל

מילות מפתח: סדנאות , תקשורת , הנחיה הדרכה סדנאות , פחד קהל , עמידה מול קהל , הרצאה , מסרים , בינאישי , שפת גוף , פרזנטציה אפקטיבית

אודות העסק

"פיתחנו אמצעי תקשורת המאפשרים לאדם על כדור הארץ לשוחח עם אדם על הירח. ואף על פי כן לעיתים קרובות... אנו מתקשים להעביר מסר פנים מול פנים" ,האדלי ריד

שמי שרית עדי מדריכה מפתחת ומנחת סדנאות בתחום התקשורת הבינאישית.

מרגישים שהעובדים מאבדים ריכוז בזמן פרזנטציה? רוצים לדעת על מה לשים דגש כשאתם עומדים מול קהל? מעוניינים לבסס את מעמדכם מול העובדים והקולגות? מעוניינים מחפשים דרכים למשוך לקוחות חדשים?

מ...

קרא עוד...

שירותים

סדנאות רושם ראשוני- Pleased to meet you
נעסוק ב"30 שניות הראשונות שעושות את כל ההבדל".- ממצוין לרלוונטי
על הקשר בין רושם ראשוני טוב ללחיצת יד,
שפת גוף,
סיפור אישי,
אפקט הפיגמליון וקצת כדורגל.
טונציה של הצגה,
החשיבות בהצגת דבר משותף ודבר ייחודי.
נלמד על אלמנט היציאה מהדלת/ ניתוק שיחת הטלפון.
קבלת פרטים
סדנאות ניהול קונפליקטים- we can work it out
"קונפליקט הוא לא טוב או רע, כשהוא מנוהל היטב הוא הכרחי"-
בחיי היומיום שלנו אנחנו נתקלים בהרבה סיטואציות קשות וקונפליקטים
בסדנה נעסוק בניהול קונפליקטים. אתן כלים ואסטרטגיות שניתן לנקוט בהם כדי לנהל את הקונפליקט בדרך הטובה ביותר. אסביר כיצד רגש, אמיל"י, טכנולוגיה ומראה קשורים לניהול קונפליקט יעיל, יתרונות הקונפליקט וחסרונותיו.
קבלת פרטים
סדנאות שירות
המשתתפים יעברו משימות במהלך הסדנה שימחישו להם את חשיבות המסרים הבלתי מילוליים במתן שירות 93% לעומת 7%. הקשר בין שפת הגוף, קשר העין, הישיבה בכסא, טון וקצב הדיבור, מהווים עקרונות מרכזיים לשיחה בין אדם לאדם- ההבנה ש"איך שאני נראה משפיע על איך שאני נשמע" מהווה מפתח מרכזי וחשוב בשיחת טלפון בין עובד ללקוח.
אחריות העובד- ההבנה שהנציג מייצג את החברה בפני הלקוח והשירות שהוא ייתן ,ייקבע אם השירות שכל החברה נותנת גבוה או נמוך.
נדבר על אלמנט- רגש גורר רגש - 95% מתהליך קבלת ההחלטות מונע מהרגש.
קבלת פרטים

כל השירותים (6)

חוות דעת

מונה אריאל  מעצבת גרפית מונה אריאל מעצבת גרפית

תודה שרית על סדנא מרעננת מעניינת חוויתית ומלמדת הי מוי כייף ומלמד
קרא עוד...

רינת הייטנר - סטייליסטית  re styling רינת הייטנר - סטייליסטית re styling

במקצועיות ובדייקנות מעבירה שרית סדנה פרקטית של רטשם ראשוני. הכלים בסדנה שימושיים ויעילים. שמחתי להתרען בנושא ככ חשוב.. תודה שרית, היה נהדר..
קרא עוד...

לכל העדכונים

שרית עדי

יעוץ אישי והנחיית סדנאות