בתהליך..המתן בבקשה.

שרית עדי- ייעוץ אישי והנחיית סדנאות לרושם ראשוני ועמידה בפני קהל

מילות מפתח: סדנאות , תקשורת , הנחיה הדרכה סדנאות , פחד קהל , עמידה מול קהל , הרצאה , מסרים , בינאישי , שפת גוף , פרזנטציה אפקטיבית

אודות

"פיתחנו אמצעי תקשורת המאפשרים לאדם על כדור הארץ לשוחח עם אדם על הירח. ואף על פי כן לעיתים קרובות... אנו מתקשים להעביר מסר פנים מול פנים" ,האדלי ריד

שמי שרית עדי מדריכה מפתחת ומנחת סדנאות בתחום התקשורת הבינאישית.

מרגישים שהעובדים מאבדים ריכוז בזמן פרזנטציה? רוצים לדעת על מה לשים דגש כשאתם עומדים מול קהל? מעוניינים לבסס את מעמדכם מול העובדים והקולגות? מעוניינים מחפשים דרכים למשוך לקוחות חדשים?

מעוניינים לשפר את רמת השירות?
תקשורת בין אישית אפקטיבית היא הבסיס באינטרקציה בין בני אדם. השימוש בתקשורת בין אישית אפקטיבית ייעל וייתן מקפצה משמעותית להשגת היעדים בארגונים ובחיים האישיים.

ברגע שאנו עומדים מול אדם אחר בין אם אנו מנהלים מו"מ, מרצים מול קהל ומעוניינים ליצור עניין וסקרנות, מקבלים או נותנים שירות, מטפלים בפציינטים, נתקלים ב"שיחת מסדרון" ורוצים להשאיר רושם משמעותי

ההצלחה והתקשורת הנכונה, תלויה ביכולת האישית לשכנע ולהעביר את המסר בצורה המדוייקת ביותר – השפעה זו תלויה ביכולת שלך ליצור תקשורת בין אישית אפקטיבית.

מה זאת אומרת?

בעידן בו הטכנולוגיה הולכת ומשתלטת הצגה עצמית, רושם ראשוני, ניהול קונפליקטים, שפת גוף, עמידה מול קהל וכל המיומנויות הרכות הופכים למונחים זרים.

לאחר שנים בתחום ההדרכה וההנחיה רכשתי ניסיון רב בהתמקדות בדובר לא רק בפן המילולי של דבריו – במה שהוא אומר, אלא גם ובעיקר במה שאומרת שפת הגוף שלו ועוד יותר מכך במה שאינו אומר.

בסדנאות המשתתפים:
יקבלו כלים ישומיים להתמודדות עם אינטרקציות תקשורתיות בינאישיות בחיי היום יום,
יתרגלו עמידה מול קהל ושפת גוף נכונה,
יבינו כיצד לקרוא את שפת גופו של הקהל ולהתמודד איתו בצורה הטובה ביותר באותו זמן
ידעו לזקק את המסר לזמן קצר וקולע

אשמח להרחיב על מהות הסדנאות ותפירתן הייחודית עבור המשתתפים הספציפיים בפגישה אישית.



טלפון

קצת עלי:

בשנה האחרונה עבדתי במחלקת ההדרכה של מנורה מבטחים גמל ופנסיה כמפתחת ורכזת הדרכה. במסגרת תפקידי עבדתי מול מנהלי אגפים והובלתי תהליך של זיהוי וניתוח צרכים, בהתאם לכך, בניתי הדרכות ופיתחתי תכנים. במקביל הדרכתי והנחיתי סדנאות לכלל העובדים תחת האגפים השונים, בניתי גאנט שנתי להעברת סדנאות, שילבתי עזרים טכנולוגיים וליוויתי אותם בכל הנוגע למיומנויות רכות, תקשורת בינאישית בין העובדים, חשיבות ראיית הלקוח כאדם ולא כמספר ת.ז והעצמת העובד בתפקיד. עובדי החברה הינם עובדים בעלי וותק רב בחברה ולכן היה צורך להעשיר ולרענן בתדירות גבוהה, זאת בנוסף לרגולציה המתעדכנת.

לפני כן, עבדתי כ שנים בחברת דיבייט שכיום נקראת Vayomar המתמחה בתקשורת בינאישית אפקטיבית והעברת מסרים. התחלתי את תפקידי כמדריכה ומנחה בתחום החינוך. לאחר שנה התחלתי לרכז את תחום האירועים ופיתוח הנחיות לעמידה מול קהל. במסגרת תפקידי כרכזת תחום ליוויתי את כל מדריכי תחום החינוך בחברה. , הנחיתי סדנאות והדרכתי קהלים מגוונים בבתי ספר, עמותות וארגונים גדולים. איתרתי צרכים בהתאם לפגישות וישיבות עם מנהלים ומחלקות הדרכה פנים ארגוניים ופיתחתי תכנים בהתאם. כתבתי מתווים, סימולציות בהתאם לאופי העבודה וייעצתי והכוונתי לדרך הכי אפקטיבית להעברת התכנים.
במקביל לריכוז תחום האירועים ופיתוח ההדרכה, העברתי הדרכות הסברה למשלחות שנוסעות לחו"ל. לימדתי מושגים חשובים והעצמתי את תפקידם כשליחים של ארצנו. נושא ההסברה ומיקומה של מדינת ישראל מורכב ורגיש מאוד. הדגשתי את חשיבות העברת המסרים תוך כדי הבנה שהדרך בה אנו מדברים חשובה יותר מהמסר עצמו.

השכלה רלוונטית:
• בעלת תואר שני A.M ייעוץ ופיתוח ארגוני המרכז הבינתחומי הרצלייה
במסגרת לימודי התואר השני: ביצעתי תהליך אבחון וייעוץ ארגוני מקיף לבית חולים שיקומי.

• קורסים רלוונטיים בתואר: הנחיית קבוצות, פיתוח מנהלים, פיתוח תכניות הדרכה בארגונים.

• בעלת תואר ראשון A.B במחלקה למדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש המסלול האקדמי המכללה למנהל.

• בעלת תעודה בפיתוח למידה והדרכה קלאסית ומתוקשבת ארגונית מתודיקה, במכון הטכנולוגי HIT

תגובות

שרית עדי

יעוץ אישי והנחיית סדנאות

עסקים מומלצים בתחום

עופרה יעקב  הצופן הביוגרפי עופרה יעקב הצופן הביוגרפי
עופרה יעקב -הצופן הביוגרפי
ליאת סקיפי אטלס  NLP והיפנוזה עצמית ליאת סקיפי אטלס NLP והיפנוזה עצמית
ליאת skippy אטלס - NLP והיפנוזה עצמית
ענת שפיצברג  גרפולוגית מוסמכת ענת שפיצברג גרפולוגית מוסמכת
העין של ענת שפיצברג