בתהליך..המתן בבקשה.

שרית עדי- ייעוץ אישי והנחיית סדנאות לרושם ראשוני ועמידה בפני קהל

שירותים

סדנאות רושם ראשוני- Pleased to meet you

נעסוק ב"30 שניות הראשונות שעושות את כל ההבדל".- ממצוין לרלוונטי
על הקשר בין רושם ראשוני טוב ללחיצת יד,
שפת גוף,
סיפור אישי,
אפקט הפיגמליון וקצת כדורגל.
טונציה של הצגה,
החשיבות בהצגת דבר משותף ודבר ייחודי.
נלמד על אלמנט היציאה מהדלת/ ניתוק שיחת הטלפון.

סדנאות ניהול קונפליקטים- we can work it out

"קונפליקט הוא לא טוב או רע, כשהוא מנוהל היטב הוא הכרחי"-
בחיי היומיום שלנו אנחנו נתקלים בהרבה סיטואציות קשות וקונפליקטים
בסדנה נעסוק בניהול קונפליקטים. אתן כלים ואסטרטגיות שניתן לנקוט בהם כדי לנהל את הקונפליקט בדרך הטובה ביותר. אסביר כיצד רגש, אמיל"י, טכנולוגיה ומראה קשורים לניהול קונפליקט יעיל, יתרונות הקונפליקט וחסרונותיו.

סדנאות שירות

המשתתפים יעברו משימות במהלך הסדנה שימחישו להם את חשיבות המסרים הבלתי מילוליים במתן שירות 93% לעומת 7%. הקשר בין שפת הגוף, קשר העין, הישיבה בכסא, טון וקצב הדיבור, מהווים עקרונות מרכזיים לשיחה בין אדם לאדם- ההבנה ש"איך שאני נראה משפיע על איך שאני נשמע" מהווה מפתח מרכזי וחשוב בשיחת טלפון בין עובד ללקוח.
אחריות העובד- ההבנה שהנציג מייצג את החברה בפני הלקוח והשירות שהוא ייתן ,ייקבע אם השירות שכל החברה נותנת גבוה או נמוך.
נדבר על אלמנט- רגש גורר רגש - 95% מתהליך קבלת ההחלטות מונע מהרגש.

הפניה לארגונים

הפניה לארגונים לצורך סדנאות העשרה וחוויה

סדנאות סגנונות תקשורת

כיצד לתקשר עם אדם מולי עפ"י רמת הקשבתו.
התאמת התקשורת ללקוח כך שעברת המסר ללקוח תהיה מדויקת ומותאמת לסגנון התקשורת שלו

סדנאות העשרה בדרך חוויתית ומהנה

העשרה לעובדים, פורמים וקבוצות בכל הנוגע למיומנוית הרכות כגון:
שפת גוף ועמידה מול קהל

שרית עדי

יעוץ אישי והנחיית סדנאות

עסקים מומלצים בתחום

ליאת סקיפי אטלס  NLP והיפנוזה עצמית ליאת סקיפי אטלס NLP והיפנוזה עצמית
ליאת skippy אטלס - NLP והיפנוזה עצמית
ענת שפיצברג  גרפולוגית מוסמכת ענת שפיצברג גרפולוגית מוסמכת
העין של ענת שפיצברג
ז'אנה הלשטיין  הרצאות וחקר שורשים ז'אנה הלשטיין הרצאות וחקר שורשים
ז'אנה הלשטיין - DNA בגובה העיניים