מרכז ההדרכה של אתר עסקים עושים עסקים

מרכז ההדרכה של אתר "עסקים עושים עסקים" כולל מאגר ידע גדול שנועד לאפשר לכם ללמוד כיצד להתנהל בקלות באתר ולקדם את העסק שלכם באמצעותו. באתר כלים ואפשרויות רבות שנועדו לסייע לכם בשייוק וקידום העסק שלכם באינטרנט ובקבוצות נטוורקינג ולהביא לכם עסקאות.

אנו ממליצים לכם לקרוא את כל המידע הכתוב כך שתוכלו לממש את מקסימום הפוטנציאל של האתר לקידום העסק שלכם. כמו כן, תוכלו לדפדף בתפריטים מצד ימין על מנת לקבל את המידע הדרוש לכם.

בחלק מההדרכות הוספנו צילומי מסך והסברים בוידאו שתוכלו לצפות בהם.

Search

מרכז הדרכה חנות הקרדיטים חנות הקרדיטים - ספקים

מה היתרונות בהצגת המוצרים/ השירותים שלי בחנות הקרדיטים?

1. חשיפה כפולה - חברי האתר צוברים קרדיטים וכאשר הם בודקים מה יוכלו לקבל, הם נחשפים גם לשירותים והמוצרים שלך וגם לפרופיל העסק שלך. 

2. מכירת מוצרים ושירותים - חברי האתר רוצים לממש את הקרדיטים ולקבל בחינם מוצרים ושירותים, ואתם מקבלים מאתנו תגמול כספי תמורת המוצרים והשירותים שמכרתם. 

3. לקוחות חדשים ורווח לטווח ארוך - חברי האתר שיקנו מכם בקרדיטים יחשפו לשירות שלכם, יוכלו להמליץ עליכם ולהמשיך לקנות מכם בתשלום כספי.



כיצד להציג את המוצרים/שירותים שלי בחנות הקרדיטים?

על מנת להוסף פריטים לחנות הקרידטים עליכם להיות מנויים באתר במסלול שמאפשר זאת

לאחר מכן תוכלו להוסיף אותם בתפריט ראשי > חנות קרדיטים > המוצרים שלי > הוספת מוצר חדש לחנות הקרדיטים.


כמה דגשים חשובים:

יש להגדיר תאריכים לסיום תוקף הצגת הפריט בחנות הקרדיטים, וכן לתאריך התוקף של השובר. רצוי שהתאריך השני יהיה רחוק מהראשון.
מומלץ לרשום את כמות הקרדיטים הנדרשת לקבלת הפריט, בהתאם למחיר הסופי ללקוח. (עיסק פטור רשאי להוסיף מע"מ למחיר הסופי). אין צורך להוזיל את מחיר הפריט או לתת אותו בהנחה, כיוון שחברי האתר יוכלו לקבל את הפריט ללא עלות.
יש לשמור את הנתונים באמצעות אחד משני הכפתורים בתחתית העמוד: "שמור" מיועד לשמירה בלבד. "שמירה ושליחה לאישור" ישמור את הנתונים ויעביר את הפריט לאישור הנהלת האתר.

הפריטים שהעלתם לחנות הקרדיטים המופיעים בצד השמאלי התחתון בפרופיל שלכם הם המופיעים בחנות.

הסיבות שלא מופיעים פריטים שהעלתם לחנות הקרדיטים ומסומנים להצגה בחנות, אך אינם מופיעים בה בפועל:

1. עבר המועד שהגדרתם להצגתם בחנות.

2. הנתונים נשמרו, אך לא שלחתם את הפריט לאישור.

3. הפריט טרם אושר.

4. הכמות שהגדרתם לפריט אזלה.

מה התמורה שאני מקבל מהאתר כשמישהו מזמין את הפריט שהעליתי לחנות?

כמו באתרי קופונים, רק הרבה יותר משתלם:

כאשר תזינו את קוד השובר תקבלו את הסכום שהגדרתם בהעלאת הפריט לחנות הקרדיטים 

משמעות הדבר שהאתר מתחייב לשלם לכם עבור כל פריט שאושר להצגה בחנות הקרדיטים ושיוזמן ממנה.

ככל שהאחוז שתגדירו יהיה נמוך יותר, כך תופיעו במיקום גבוה יותר בקטגוריה שהגדרתם בחנות הקרדיטים.

כיצד ניתן לשנות פרטים בפריט שהוספתי לחנות?

פריט חדש שטרם אושר להצגה בחנות ניתן לשנות את כל פרטיו. 

פריט חדש שאושר ניתן לשנות תמונה, קטגוריה, כמות במלאי ותאריך תוקף.

ראשי >חנות הקרדיטים - המוצרים שלי > לחיצה על שם המוצר תאפשר לערוך אותו.

לא ניתן לשנות פרטים אחרים, כיוון ששינוי התיאור ו/או תנאי הרכישה כמוהו כמוצר/ שירות שונה, ולכן יש להעלותו לחנות מחדש.



איזה תמונה אפשר להעלות לפריט שברצוני להוסיף לחנות?

תמונה שמתאימה בצורה מקסימלית לתיאור של הפריט שאתם מפרסמים בחנות הקרדיטים.

במידה ואין לכם תמונה מתאימה תוכלו להעלות תמונת לוגו.


יש להתאים את התמונה לפרופורציה של 200 על 200 פיקסלים, ברזולוציה 72 DPI.

1. ניתן להעלות תמונות מסוג jpg בלבד.

2. משקל מקסימלי של 300k.

3. שם הקובץ - רשום באותיות באנגלית בלבד או מספרים ללא סימנים מיוחדים כמו נקודות ופסיקים.



איך מספקים את המוצר ללקוח?

יש לספק את המוצר או השירות כמו כל מוצר או שירות שהכנם מספקים ללקוחות שלכם. 

מוצרים – יש לציין האם ניתן לעשות איסוף עצמי ובמידה ויש דמי משלוח (הלקוח יכול לשלם גם על דמי המשלוח בקרדיטים)



איך מנהלים את ההזמנות בחנות הקרדיטים?

על מנת לנהל את ההזמנות שלכם בחנות הקרדיטים יש ללחוץ בתפריט:

ראשי > חנות קרדיטים > ההזמנות שלי

לחיצה על שם המוצר/שירות תאפשר לכם להזין את קוד השובר שהלקוח נתן לך על מנת שהכסף יעבור לחשבונך באתר. 

חשוב לשים לב, לא ניתן להזין קוד שובר במידה והוא פג תוקף.



איך מקבלים את הכסף עבור מכירה בחנות?

הלקוח שהזמין מכם בחנות הקרדיטים מקבל בהזמנה קוד שובר. בקשו מהלקוח את קוד השובר של ההזמנה.

(לאיתור קוד השובר: החשבון שלי> היסטוריית קרדיטים> הרכישות שלי> שם הפריט).

היכנסו לניהול ההזמנות והקלידו את קוד השובר, הכסף יעבור לחשבונכם באתר באופן מיידי.

(תפריט ראשי > חנות הקרדיטים> ההזמנות שלי> לחיצה על שם הפריט והזנת הקוד).

הכסף ישמר בחשבונכם באתר ותוכלו להשתמש בו לסגירת עסקאות, או לפדותו כנגד הוצאת חשבונית מס/קבלה.



האם צריך בנוסף לסגור עסקה באתר ולשלם עוד עמלה (עבור קרדיטים ללקוח)?

לא! העסקה נעשית בתמורה לקרדיטים ולכן לא צריך להעביר עסקה נוספת בפרופיל שלך ולשלם עליה.


האם צריך להוציא ללקוח קבלה או חשבונית עבור הרכישה בחנות הקרדיטים?

לא! הלקוח משתמש בקרדיטים דרך האתר ולא בכסף ולכן אתם לא צריכים להוציא לו חשבונית.

אם הלקוח מפקיד כסף באתר אנחנו שולחים אליו חשבונית במייל תוך 24 שעות.

כשאתם מעוניינים לפדות את הכסף בחשבון באתר, אתם מוציאים לאתר (ולא ללקוח) חשבונית מס/קבלה.


כמה פריטים אפשר להציג בחנות הקרדיטים?

מנויים לאתר יכולים להציג בחנות הקרדיטים עד 3 מוצרים.

ניתן להעלות ולשלוח לאישור יותר מוצרים / שירותים ולבחור איזה מתוכם להציג בחנות הקרדיטים.

במידה והעסק מוכר מאות מוצרים ניתן להציע שוברים כספיים באישור מיוחד.



כיצד ניתן להסיר פריט מהחנות/ להחליף פריט?

1. ראשי >חנות הקרדיטים > המוצרם שלי;

2.  יש לוודא שבעמודת "אישור" (השמאלית ביותר) מופיע "מאושר".

3. יש להסיר את הסימון בעמודת "מופיע בחנות" (השמאלית ביותר) מהפריט/ים שתרצו להסיר/ להחליף;

4. יש לסמן את הפריט/ים שתרצו להוסיף;

5. לסיום- על כפתור "לעדכון המוצרים אשר יוצגו בחנות".

האם מקבלים נקודות כשקונים ממך בחנות הקרדיטים?

כן, הלקוח והספק מקבלים 10% משווי הקנייה בנקודות באופן אוטומטי לאחר הזנת השובר על ידי הספק