מרכז ההדרכה של אתר עסקים עושים עסקים

מרכז ההדרכה של אתר "עסקים עושים עסקים" כולל מאגר ידע גדול שנועד לאפשר לכם ללמוד כיצד להתנהל בקלות באתר ולקדם את העסק שלכם באמצעותו. באתר כלים ואפשרויות רבות שנועדו לסייע לכם בשייוק וקידום העסק שלכם באינטרנט ובקבוצות נטוורקינג ולהביא לכם עסקאות.

אנו ממליצים לכם לקרוא את כל המידע הכתוב כך שתוכלו לממש את מקסימום הפוטנציאל של האתר לקידום העסק שלכם. כמו כן, תוכלו לדפדף בתפריטים מצד ימין על מנת לקבל את המידע הדרוש לכם.

בחלק מההדרכות הוספנו צילומי מסך והסברים בוידאו שתוכלו לצפות בהם.

Search

מרכז הדרכה אפשרויות מתקדמות חנות הקרדיטים

כמה אחוזים מקבלים הספקים מהאתר על הזמנה מחנות הקרדיטים?
אפשרות זו פתוחה לחברים במסלולים: , משולב

הספק בחנות הקרדיטים מקבל 70% משווי הפריט שהועלה לחנות הקרדיטים.

פריט שעולה 100 קרדיטים הספק יקבל 70 שקלים במקסימום תמורתו.

ככל שהסכום שהספק מקבל נמוך יותר באחוזים הפריט שהועלה מקודם יותר

האם צריכים בנוסף לסגור עסקה באתר ולשלם עוד עמלה?

לא! העסקה נעשית בתמורה לקרדיטים ולכן לא צריך להעביר עסקה נוספת בפרופיל שלכם ולשלם עליה.


כמה מוצרים ושירותים תוכלו להציג בחנות הקרדיטים?

מנויים באתר במסלולים המתאימים לכך יכולים להציג עד 3 מוצרים או שירותים בחנות הקרדיטים. 

תוכל להעלות ולשלוח לאישור מספר גדול יותר של פריטים ולבחור איזה מתוכם להציג בחנות הקרדיטים בכל רגע נתון.

במידה והעסק מוכר מאות מוצרים ניתן להציע שוברים כספיים לרכישה.



כיצד נקבע המיקום של המוצרים/שירותים בחנות הקרדיטים?

ככל שתגדירו סכום נמוך יותר שאותו תקבלו מהאתר תמורת המכירה, כך תופיעו במיקום יותר גבוה בקטגוריה שהגדרתם בחנות הקרדיטים.

עוסקים פטורים רשאים להוסיף את שיעור המע"מ למחיר ללקוח, כיוון שבעת משיכת הכסף מחשבונכם באתר יהיה עליכם להפחית את המע"מ מהסכום.


איך מוסיפים פריט חדש לחנות הקרדיטים?

1. בתפריט העליון עברו עם העכבר מעל הכיתוב חנות הקרדיטים 

2. לחצו על תת תפריט "המוצרים שלי";

3. לחצו על "הוספת מוצר חדש חנות קרדיטים";

4. בחרו "סוג" האם אתם מוכרים "מוצר" או "שירות";

(שימו לב! במידה והגדרתם לא נכון סעיף זה, הפריט לא יאושר ע"י הנהלת האתר).

5. בחרו שם קצר לפריט;

6. הוסיפו תיאור קצר שיופיע בתוצאות החיפוש;

7. הוסיפו תיאור ארוך שיופיע בעמוד המורחב של הפריט;

8. הגדירו "אותיות קטנות" למשל: * תיאום מראש הכרחי לצורך קבלת הפריט בטל: 050-000000 ;

9. העלו תמונה בגודל מתאים;

10. הגדירו באיזה "קטגוריה" תופיעו בחנות הקרדיטים;

11. הגדירו "פג תוקף בתאריך" - הכוונה עד מתי יוצג הפריט שהגדרתם בחנות הקרדיטים;

שימו לב! במידה והתאריך חלף, הפריט לא יוצג בחנות הקרדיטים.

12. הגדירו "השובר תקף עד תאריך" - הכוונה עד מתי ניתן יהיה להשתמש בשובר שנרכש דרך חנות הקרדיטים;

שימו לב! במידה והתאריך חלף, הפריט לא יוצג בחנות הקרדיטים.

13. הגדירו כמות שיש לכם במלאי או במידה וזה שירות - איזה כמות שירותים תוכלו לספק;

שימו לב! במידה והכמות נגמרה, הפריט לא יוצג בחנות הקרדיטים.

14. רשמו מחיר כולל מע"מ - המחיר המלא של המוצר ללקוחות שלכם;

15. רשמו עלות משלוח, במידה ונדרש משלוח;

16. רשמו את הסכום שתקבלו לאחר הזנת קוד שובר;

ככל שהאחוז שתהיו מוכנים לקבל יהיה נמוך יותר כך תקודמו יותר במיקומים בחנות הקרדיטים.

17. לחצו V לאישור שאתם מסכימים לתנאים;

18. להעלאת הפריט לחנות הקרדיטים לחצו על "שמירה ושליחה לאישור";

19. כאשר הפריט שהעלתם יאושר, הוא יועלה באופן אוטומטי לחנות הקרדיטים.

כיצד ניתן לשנות פרטים בפריט שהעליתם?

פריט חדש שטרם אושר להצגה בחנות ניתן לשנות את כל פרטיו. 

פריט חדש שאושר ניתן לשנות תמונה, קטגוריה, כמות במלאי ותאריך תוקף.

ראשי > חנות קרדיטים > המוצרים שלי > לחיצה על שם המוצר תאפשר לערוך אותו.

לא ניתן לשנות פרטים אחרים, כיוון ששינוי התיאור ו/או תנאי הרכישה כמוהו כמוצר/ שירות שונה, ולכן יש להעלותו לחנות מחדש.



איזו תמונה אפשר להעלות למוצרים או השירותים שלכם בחנות הקרדיטים?

תמונה שמתאימה לתיאור המוצר או השירות שאתם מפרסמים בחנות הקרדיטים.

במידה ואין לכם תמונה מתאימה תוכלו להעלות תמונת לוגו. 

יש להתאים את התמונה לפרופורציה של 200 על 200 פיקסלים, רזולוציה 72. פורמט JPG.


איך אתם מספקים את המוצר ללקוח?

אתם מספקים את המוצר או השירות כמו כל מוצר או שירות שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

מוצרים – כשאתם מעלים את המוצר לחנות הקרדיטים רשמו האם ניתן לעשות איסוף עצמי ובמידה ויש דמי משלוח. 

אנא צינו זאת במפורש בצורה מפורטת.



איך מנהלים את ההזמנות שקיבלתי בחנות הקרדיטים?


ראשי > חנות קרדיטים > ההזמנות שלי

לחיצה על שם הפריט תאפשר לכם להזין את קוד השובר שהלקוח נתן לך על מנת שהכסף יעבור לחשבונכם.

שימו לב! לא ניתן להזין קוד שובר במידה והוא פג תוקף.



איך תקבלו את הכסף על הזמנות מחנות הקרדיטים?

הלקוח שהזמין מכם בחנות הקרדיטים, מקבל בהזמנה קוד שובר, בקשו מהלקוח את קוד השובר של ההזמנה. 

היכנסו לניהול ההזמנות והקלידו את קוד השובר, הכסף יעבור לחשבונכם באתר באופן מיידי. 

הכסף ישמר לכם בחשבון באתר ותוכל להשתמש בו לתשלום קרדיטים או לפדותו כנגד הוצאת חשבונית מס/קבלה.

איך מושכים את יתרת הכסף מהחשבון באתר?

לידיעתך - ניתן למשוך כסף מהחשבון רק אם נצברו בו 500 ש"ח לפחות.

1. על מנת למשוך את הכסף מחשבונך יש לשלוח חשבונית מס

שם החברה: א.נ עסקים עושים עסקים בע"מ

יש לשלוח חשבונית מקור למייל info@bizmakebiz.co.il

2. בפירוט החשבונית צריך להופיע "עבור עמלות שיווק".

3. לגבי הסכום:

הסכום שנמצא בחשבון באתר הינו כולל מע"מ

במקרה של עוסק מורשה נא לשלוח חשבונית עבור הסכום שברצונך למשוך.

במקרה של עוסק פטור נא לשלוח קבלה על הסכום שברצונך למשוך פחות המע"מ.

לדוגמא: אם רוצים למשוך מהחשבון 500 ש"ח עוסק פטור ישלח קבלה על סכום של 427 ש"ח.

עוסק מורשה ישלח חשבונית על סך 500 שקלים כולל מע"מ

4. יש לשלוח את החשבונית בדואר רגיל או במייל עם אישור ניהול ספרים, ואישור על ניכוי מס במקור.

בצמוד לחשבונית והניירת הנלווית יש לציין פרטי חן בנק להעברה בנקאית: שם ומספר הבנק,הסניף החשבון וכן פרטי בעלי החשבון.

איפה רואים את רשימת ההזמנות שהתקבלו בחנות?

ראשי > חנות קרדיטים > ההזמנות שלי

איך מזינים קוד שובר במערכת?

ראשי > חנות קרדיטים > ההזמנות שלי

לחיצה על שם הפריט תאפשר לכם להזין את קוד השובר שהלקוח נתן לך על מנת שהכסף יעבור לחשבונכם.

שימו לב! לא תוכל להזין קוד שובר במידה והוא פג תוקף.



איפה אני רואה את הכסף שנכנס לי לחשבון?

ראשי> החשבון שלי > תנועות כספיות.