בתהליך..המתן בבקשה.

חלי פודה מאסטר רייקי - סדנאות טיפולים והרצאות / בלוג

טיפים לשיפור הפרופיל באתר "עסקים עושים עסקים"

13/10/2018 13:45

  • הצטרפת לביז לאחרונה והדף שלך ריק וחסר מידע עליך?
    הצטרפת ממזמן, אך חלו מאז המון שינויים בעסק והדף שלך אינו מעודכן?
    הבלוג הזה מיועד עבורך...


    כדי לעדכן את הדף שלך, יש ללחוץ על "ראשי" (הימני ביותר בסרגל הכלים העליון),
    ולאחריו על "ניהול עמוד עסק".

    לפני הכל -
    מומלץ לרשום בבירור ובאופן מפורט ככל האפשר את שמך ואת העיסוק.
    איך ליצור בולטות כבר מהשם עצמו - 
    כך שכל מי שיקרא אפילו תגובה שלך בפוסט, 
    יראה בדף הבית שהעברת עסקה,
    או יראה את שמך ברשימת משתתפים באירוע באתר -
    יידע (בגדול) במה אתה עוסק,  אפילו מבלי להיכנס לדף שלך? 


    ניתן להוסיף גם את ה title לשמך, וכן מידע נוסף. 
    עושים זאת באמצעות:

    עמוד ניהול עסק
    פרטי העסק
    פרטי התקשרות

    ואז בתוך הסעיפים שם פרטי שם משפחה
    ניתן להוסיף עוד מידע רלוונטי עליך. 
    יש הרבה תווים, ובאפשרותך להוסיף עוד פרטים עליך,
    כולל תחום עיסוק וכו'... 


    כנ"ל אפשרי גם בסעיף של פרטי העסק -
    "שם העסק" וכן "תחום עיסוק". 

    נעבור הלאה: 

    1. עליך לשים תמונה אישית יפה, ברורה וייצוגית בפרופיל.
       רצוי צילום שצולם ע"י צלם/ת מקצועי/ת
      (ולא ע"י אחד מבני המשפחה שלך בסמארטפון,
      או אתה בעצמך באמצעות סלפי...).
    2. עליך לשים את הלוגו או את כרטיס הביקור שלך במקום המתאים.
    3. ניתן להוסיף גם תמונת נושא header .
      בדוק האם התמונה נראית טוב גם לאחר שהעלית אותו... ושפר במידת הצורך.
      מידות תמונת הנושא הן: 1500*375 פיקסל.
    4. פרטים על העסק - לרוב האנשים יש בד"כ רק מושג כללי על העיסוק שלך,
      ועליך ליידע אותם עליו ועל עצמך בהרחבה.
      מומלץ לבדוק פרופילים של קולגות, בכדי לקבל רעיונות, השראה וליצור בידול משלך.
      כדאי לשים דגש מיוחד על 3-5 השורות הראשונות על מנת שתהיינה
      ממוקדות, שיווקיות ומזמינות להמשך קריאה.
      הסיבה: כאשר נכנסים לחיפוש עסקים בתוך ביז מופיעות רק שורות אלו
      (ולא כל מה שרשום ב"אודות העסק") והעסקאות שהנך מבקש.
      זהו הרושם הראשוני שאת/ה משאיר/ה – "חלון הראווה" של העסק שלך בביז,
      אשר יכול להניע את חברי האתר (והאנשים הנחשפים אליו באמצעות גוגל ומנועי חיפוש חיצוניים)
      להיכנס לפרופיל שלך ולהתרשם יותר לעומק.
      באם הינך רוצה שיידעו מה הדוא"ל החיצוני שלך, יש לרשום אותו בפרופיל,
      רצוי בסוף תאור העסק.
    5. רשום את הלינק המדוייק שלך ברשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, טוויטר)
      בהן אתה רשום בסעיף "עריכת פרופיל, "חיבורים", התחבר לרשתות החברתיות.
    6. אם יש לך אתר אינטרנט, רשום את כתובתו המדויקת בסעיף המתאים:
      ניהול עמוד עסק - פרטי התקשרות – אתר אינטרנט.
    7. הוסף קישור לדף הפייסבוק  העסקי שלך:
      ניהול עמוד עסק – פרטי התקשרות – דף עסק בפייסבוק.
    8. ניתן לקבוע 10 מילות מפתח:
      כדאי לעשות זאת מתוך חשיבה באילו מילים/ צירוף מילים היה משתמש לקוח פוטנציאלי בחיפוש פתרון לבעיה/צורך שלו.
      רצוי לבדוק באילו מילים הקולגות משתמשים,
      ולאמץ את אלו שנותנות את מספר התוצאות הגדול ביותר בתוך ביז.
      כדאי להימנע משימוש במילים שאינן מופיעות במגוון הקיים,
      כדי שלא "לבזבז" סיווג אחד מתוך ה-10 האפשריים.
      כדאי לרשום את הסיווגים השונים בוורסיות הן עם י' והן ללא,
      למשל: יעוץ/ייעוץ, צלום/צילום וכו'.

      במידה והנך בעל/ת יותר מ"כובע" עסקי אחד,
      עליך לחלק את מילות המפתח בין ה"כובעים" השונים לפי ראות עיניך.
      מיותר לרשום כמילת מפתח את השם שלך.
      מי שיחפש אותך לפי שמך ימצא אותך ממילא...

      לאחר שסיימת לקבוע את מילות המפתח:
      א. עבור עליהן שוב על מנת לוודא שאין לך שגיאות כתיב (קורה לא פעם בשוגג).
      ב. ערוך בדיקה... ערוך חיפוש בביז, תוך שימוש במילים בהם השתמשת
      וכן מילים נוספות קרובות.
      וודא שכאשר אתה משתמש במילים בסיסיות וכלליות בתחום שלך,
      ניתן למצוא אותך בקלות.
      לא פעם, אנשי מקצוע מעולים שוכחים לא פעם לרשום את הסיווג הכביכול מובן מאליו,
      כגון - מעצבת גרפית, סוכנות נסיעות, בית דפוס וכו'.

      ​חשוב ביותר להגדיר נכון את מילות המפתח -
      הן כדי שימצאו אותך כמובן,
      והן כדי שתקבל אוטומטית התראות על מכרזים רלוונטיים בתחומך.
    9. בסעיפים "שירותים" ו"מוצרים":
      עליך להציע מגוון שירותים ומוצרים שאתה משווק/מוכר.
      כדאי לפרט עד כמה שניתן, ולשקף תמונה אמיתית של ההיצע העסקי שלך. 

      עליך לציין גם את כמות הקרדיטים אשר תעביר לרוכשים ממך שירותים ומוצרים אלו
      או למפנים אחרים לרכוש ממך. 

      מקובל בביז לרשום 10-15% מן הרווח שלך באותה עסקה.
    10. באם הינך מוכר/ת מוצרים או שביצעת עבודות שניתן להראותן,
      חשוב שתשים את תמונותיהן הן ב"מוצרים" וכן ניתן להוסיפם לסעיף "תיק עבודות".
      אחרי הכול, תמונה שווה אלף מילים :-)
      ניתן להוסיף גם שירותים כמוצרים, ולצרף תמונות רלוונטיות
      (כגון: צילום מתוך סדנה / הרצאה וכו').
    11. בסעיף "סרטונים": 
      באפשרותך להוסיף גם סרטוני וידאו בסעיף "סרטונים" בפרופיל. 
      יש לצרף את הקישור המדויק של הסרטון ביו-טיוב.
    12. בסעיף בלוגים:
      פה המקום לשתף מהניסיון והידע המקצועי שלך.
      תוכל לכתוב בסעיף זה מאמרים מקצועיים, טיפים, המלצות, לשתף בחוות דעת שקיבלת שריגשו אותך במיוחד ועוד.
      כך נלמד עליך יותר, נרחיב את הידע שלנו כשגרירים שלך,
      נתרשם מן הניסיון שצברת וכן נבין שאתה לא שומר את כל הידע שלך לעצמך –
      אלא משתף אותו באהבה מתוך נתינה.
    13. בסעיף חוות דעת:
      עד שתהיינה לך חוות דעת מתוך שגריריך בביז, 
      ניתן להוסיף חוות דעת שקיבלת גם מחוץ לביז.
      כיצד להכניס טכנית חוות דעת שקיבלת מחוץ לביז? הקליקו פה להסבר.
      מומלץ לעשות זאת, כהוכחה חברתית המשמשת כעדות על העסק שלך, 
      אשר מהווה לרוב שיקול חשוב מאוד מבחינת המתעניינים,
      ואף עשויה להכריע האם אכן יבחרו להסתייע בך.



      לסיום:

      בסעיף "עזרה והדרכה" בסרגל הכלים בביז, ניתן למצוא מידע עצום ושפע של הדרכות.


      כמו-כן, במשרדי ביז בפתח תקווה מתקיימות הדרכות על כלי השיווק און-ליין של ביז
      (ניתן כמובן גם לפנות באמצעות צור קשר או טלפונית).

      בנוסף, מתקיימות במשרדי ביז ובאזורים שונים בארץ 
      הדרכות נטוורקינג והדרכות על האתר בנות 4 שעות בתשלום סמלי של 97 ₪:
      מתי והיכן יש הדרכות...? לחצו על הקישור להלן ותדעו:

      https://www.bizmakebiz.co.il/Search/Events/Category/8/

      ​לאחר הדרכות אלו ניתן לקבל חונך/ת, אשר ילוו אותך צמוד חינמית במשך 3 חודשים
      ויסייעו לך להכיר את הכלים השונים של ביז און-ליין ואוף-ליין –
      ולהיתרם מהם עסקית.

      מומלץ להסתייע בכל אלו,
      על מנת
      להפיק את המירב מן הפלטפורמה המדהימה של ביז.

    שיהיה המון בהצלחה... :-)

    חיבוק חם ממני,
    חלי פודה
    מאסטר רייקי ויוצרת
    רכזת מחוז צפון - ביז


תגובות

ציון איכות

  (347 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

5,378
ב 4 החודשים האחרונים
(83,490 סה"כ נקודות)
יו"ר/ית ורכז/ת הקבוצה
שותפים לדרך
רכז/ת קבוצות
חונך באתר
8,098
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 רוממה הישנה, חיפה חיפה 20692
Facebook Twitter