בתהליך..המתן בבקשה.
21/11/2017 09:42
בעלי עסקים רבים רוצים לדעת כיצד מתכוננים לכתיבת טקסט שיווקי. כתיבת טקסט כזה מתייחסת לתוכן שמטרתו למשוך את ליבו של הלקוח שלכם, ולהפוך אותו ללקוח נאמן שיעקוב אחר התכנים שאתם שולחים ומנגישים לו, ובסופו של דבר ישמור אתכם על קשר, יעלה את מספר המכירות שלכם ובוודאי שגם ימליץ עליכם לחברים ולבני משפחה. אז כיצד ניגשים לכתיבת תוכן שיווקי מוצלח? הכול בהמשך.
חשבו על נושא שיעניין את הלקוח שלכם – כאשר אתם מתכננים לכתוב טקסט שיווקי, קודם כול חשוב לחשוב על כזה שיעניין את הלקוח שלכם. חשוב על מגמה מושכת, נסו להבין על מה כולם מדברים לאחרונה, מה חדש ומהו הדבר הבא. לדוגמה: אם יש לכם חנות לבגדי ים וכעת כולם מדברים על החזרה לבגד ים השלם, כתבו מאמר על טיפים להתאמת גזרות של בגדי ים שלמים למבני גוף שונים. שלחו ללקוחות שלכם את הניוזלטר והוסיפו תמונות של בגדי ים מהקולקציה החדשה שלכם. היו עדכניים במה שמתרחש סביבכם.
תנו עצות טובות – כמו בטיפ הקודם, חשוב שבטקסט השיווקי שתכתבו תשימו את טובת הלקוח בראשכם, כאשר חשוב לתת לו טיפים ועצות טובות. במאמרים שלכם אמור להיות ערך ללקוח, סיבה שתגרום לו לקרוא את המאמר שלכם. זכרו: הלקוח שלכם תמיד מחפש את הערך המוסף של המאמר עבורו, ולכן חשוב שבמאמרים השיווקיים שלכם יהיו טיפים ועצות מועילות עבורו. לדוגמה אם אתם בעלי קליניקה לקוסמטיקה, כתבו פוסטים שיווקיים שיכללו מסכות טבעיות לשיקום העור או טיפים להתמודדות עם מזג האוויר הקשה. חשוב שהלקוח יקבל תמורה מהכתיבה שלכם.
נסו להיות תמציתיים בכתיבה שלכם – כיום, ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם אין זמן לקרוא טקסט ארוך מדי, הם רוצים מידע זמין וקצר. נסו להכיל כמה שיותר מידע איכותי וממוקד בכמה שפחות מילים. תמצתו את הטקסט ודברו בנקודות כשאתם משתמשים במאפיינים האלה:
כתבו בדרך מקורית ומשעשת – הלקוחות של היום כבר ראו ושמעו הכול. נסו לחשוב על דרך ייחודית ליצור עמם קשר. חשבו על המובן מאליו ועשו את ההפך, כדי שתוכלו לבדל את עצמכם מהמתחרים.
כתבו בדרך נכונה ורהוטה – בכתיבה שיווקית אין מקום לטעויות! היעזרו בכתב שיווקי ובעורך תוכן מקצועי, שינסחו את הטקסט שלכם בצורה הטובה ביותר, כדי שהעסק שלכם ייווצר בדרך הטובה ביותר ללקוח.
אם אתם רוצים להיעזר בכתיבה שיווקית מקצועית ועריכת טקסט – אני כאן עבורכם! לאה חובל – שירותי כתיבה.
הכנס טקסט כאן