לגמרי צודק אני חוזרת ללקוחות שלי ברגע הראשון שאני פנויה , ואם זה בין טיפולים אני אומרת שאחזור אליהם , בצורה זו הם קיבלו תשובה ראשונה , והכי חשוב הם יודעים שהם בתודעה שלי .
מצוין! לומר ללקוח "אני זוכר אותך, לא שוכח. אני מתקשר ברגע שאני פנוי, בשעה ...." - ככה הלקוח מבין שיש לנו גבולות, אנחנו מנהלים נכון את הזמן שלנו וזוכרים אותו.
לגמרי צודק
אני חוזרת ללקוחות שלי ברגע הראשון שאני פנויה , ואם זה בין טיפולים אני אומרת שאחזור אליהם ,
בצורה זו הם קיבלו תשובה ראשונה ,
והכי חשוב הם יודעים שהם בתודעה שלי .
מצוין!
לומר ללקוח "אני זוכר אותך, לא שוכח. אני מתקשר ברגע שאני פנוי, בשעה ...." - ככה הלקוח מבין שיש לנו גבולות, אנחנו מנהלים נכון את הזמן שלנו וזוכרים אותו.
תודה!