בתהליך..המתן בבקשה.

עופר מכמל סמוראי בעסקים / בלוג

על שירות לקוחות ומחשבה עסקית לטווח ארוך

04/08/2019 09:51

  • מיקומך בתור 4358....

    מכירים את שירות הלקוחות הזה?

    סרטון קצר לבעלי עסקים שאיכות שירות הלקוחות של העסק שלהם חשוב להם.

תגובות
  • אורלי בלסיאנו  מאמנת NLP לנשים אורלי בלסיאנו מאמנת NLP לנשים - לפני 1887 ימים

    לגמרי צודק
    אני חוזרת ללקוחות שלי ברגע הראשון שאני פנויה , ואם זה בין טיפולים אני אומרת שאחזור אליהם ,
    בצורה זו הם קיבלו תשובה ראשונה ,
    והכי חשוב הם יודעים שהם בתודעה שלי .

  • עופר מכמל  סמוראי בעסקים עופר מכמל סמוראי בעסקים - לפני 1887 ימים

    מצוין!
    לומר ללקוח "אני זוכר אותך, לא שוכח. אני מתקשר ברגע שאני פנוי, בשעה ...." - ככה הלקוח מבין שיש לנו גבולות, אנחנו מנהלים נכון את הזמן שלנו וזוכרים אותו.

    תודה!

עופר מכמל סמוראי בעסקים

הכפלת הכנסות לעסקים