בתהליך..המתן בבקשה.

מ.ל.ך צרכנות חברתית מתגמלת בע"מ

מילות מפתח: צרכנות חברתית , צרכנות , שיווק וקידום מכירות , cashbagk , כסף באינטרנט , מכירות , שיווק וקידום אינטרנט , לעשות כסף בקלות , שיוווק לציבור הדתי

אודות העסק

כל עסק שמכבד את עצמו יוצר מועדון לקוחות על מנת לשמר את לקוחותיו, במטרה שיהיו לקוחות חוזרים,
ללקוח יש אינטרס להצטרף למועדון כדי להוזיל בקניה שלו ובנוסף לקבל הטבות ביום הולדתו, ממבצעים שמיועדים רק לחברי המועדון על מנת לתת ערך ובידול מלקוחות אחרים.
יש לפעמים שאתה כלקוח עומד בקופה ומישהו לפניך או אחריך שולף כרטיס מועדון לקוחות שמקבל יותר הטבות והנחות , אך לך אין אפשרות להצטרף למועדון הזה, כיוון שהו...

קרא עוד...

שירותים

שיתופי פעולה- הקדמה
חברת מ,ל,ך מקדמת מיזמים ואפליקציות שמנגישות ללקוחות את הצורך שלהם , מבלי שהם יטרחו ויחפשו , כיום מרוב מידע שיש בכל מנועי החיפוש יצר בעיה של עודף מידע , ולמצוא את מה שאנו רוצים זו משימה לא פשוטה,וטרחה קשה ובנוסף בזבוז זמן למרות שאנו רוצים לשלם לאדם שאנו מחפשים. בעבר שחיפשנו או רצינו משהו היינו פשוט שואלים את הסביבה המוכרת , ובזכות מעגלי ההשפעה שלנו , הסביבה עזרה לנו למצוא את מבוקשינו.
חברת מ.ל.ך נותנת פתרון בעזרת פלטפורמות טכנולוגיות קיימות שיוצרות התאמה לצורך של שני הצדדים, בעקבות שיתוף הפעולה אנו יוצרים ערך כספי לכלל החברים שנהנים מעמלה שנוצרת בעקבות החיבור וההתאמה :
קבלת פרטים
אפליקציית כוח אדם "נטו"
ישנם חברים שהם מחפשים עובדים לתקופות קצרות או על פי שעות , אבל התסבוכת החשבונאית וחוקי העסקה של הרגולציה הישראלית מכבידים על המעסיק הפשוט ,שלעולם לא יודע מהי העלות האמיתית של העובד לאחר המיסוי, כך שהמעסיק לא מוכן לעבור את מסע התלאות של הבירוקרטיה משלם לעובד במזומן , ללא מסמכים ותלושי שכר , יוצא שהוא לוקח סיכון במידה והעובד נפצע במהלך עבודתו.
ישנם מהצד השני חברים המעוניינים לעבודה מזדמנת לתוספת הכנסה, שרוצים לעבוד לפי הזמן הפנוי שלהם בתחום עניין שהם רוצים, לפי שכר שהם רוצים לשעה, הבעיה של עבודה שעתית היא לא מתוגמלת בתנאים הסוציאלים המגיעים לעובד וקשה למצוא את הצורך שלך, אין מקום מרכז לעבודות שעתיות, כל גופי כח האדם שנמצאים במדינה נותנים מענה רק לגופים מוסדיים או מפעלים , לתקופות זמן ממושכות
הפתרון נמצא ב" נטו " פלטפורמה טכנולוגית שמחברת בין מעסיקים לעובדים , יוצרת התאמה מתוך מסד נתונים של בינה מלאכותית לחפש עובד , על פי פרמטרים שונים הפלטפורמה הטכנולוגית יוצרת חיבור, כך שבמקום לחפש בדרושים . פשוט העובד מעלה את תחום העניין והזמנים שמעוניין , מהצד השני המעסיק מקבל את כל פרטי העובד , כולל ההתאמה לרצונות של המעסיק בנוסף מקבל סינון של דירוג מקצועני וחוות דעת . הייחוד של האפליקציה הזאת שנותנת ערך מוסף הן למעסיק והן לעובד, המעסיק לא טרוד בחוקי העבודה משלם לפי מה שסוכם מראש, במידה ואין התאמה רצויה יכול להחליף עובדים מבלי להיות חשוף לתביעות. אין יחסי עובד ומעביד. העובד מקבל כבר מהשעה הראשונה את כל התנאים הסוציאלים שמגיע לו, כל השעות מתאגדות לתלוש שכר ואין צורך בתיאום מס.


על מנת להצטרף נא ללחוץ על הקישור:
https://www.neto.live/#/Register/18/3114
קבלת פרטים
אפליקציית המציאה "פינדרלה"
כיום החל גל של בקשות בפוסטים ברשתות החברתיות "מי מכיר…? מי יודע…? מעגלי ההשפעה שלנו רוצים לעזור לנו וכל אחד נותן תגובה , כך שחזרנו לקושי לברור מתוך התגובות הרבות , את מה שאנו רוצים. כל מנועי החיפוש נותנים לנו חצי מהעבודה הנדרשת מאיתנו על מנת להגיע לבקשתינו, מנועי החיפוש וכל האתרים המקצועיים מרכזים את כל נותני השירות לפי מיקום או פרמטרים אחרים, אך פעמים התוצאות לא רלוונטית כיוון שהעסק כבר לא קיים או שהוא לא פנוי ויש אפשרות שהצעת המחיר לא מתאימה לנו.
הפתרון נמצא בפינדרלה פלטפורמה טכנולוגית שמחברת בין לקוחות ועסקים, יוצרת התאמה מתוך מסד נתונים של בינה מלאכותית לצורך שהלקוח מחפש , על פי פרמטרים שונים הפלטפורמה הטכנולוגית יוצרת חיבור, כך שבמקום לחפש בסבך המידע. פשוט הלקוח מציף את הצורך שלו בעזרת שאלון מובנה ידידותי ונוח למשתמש שמטרתו לברר את הצורך של הלקוח לשירות שהוא רוצה , מהצד השני בעל עסק מקבל את כל פרטי העסקה , חמשת הראשונים שהגיבו מגיעים ללקוח לאחר סינון של דירוג מקצועני וחוות דעת .

לפרטים להשאיר הודעה
קבלת פרטים

כל השירותים (6)

סרטונים


מהפיכה שלא הייתה כמותה!
מועדון שמחלק 50% מכל רווחיו לכל המשתמשים (לקוחות הקצה)
פעם ראשונה שהלקוחות נהנים מתקציבי הפרסום של העסקים
פעם ראשונה שהלקוחות נהנים מפער התיווך בין היצרן לצרכנים
פעם ראשונה שהלקוחות נהנים מהמידע השיווקי שממילא הם נותנים

המועדון היחידי שנותן כוח ללקוח!

לכל העדכונים

עופר גורן

מועדון לקוחות כלכלי