בתהליך..המתן בבקשה.

קאורית - יחסי ציבור הדרכות שיווק והפקות עסקיות / בלוג

חשיבות התקשורת בין נותל למקבל שירות

07/08/2018 12:58

  • חשיבות התקשורת והשיח בין נותן שירות למקבל שירות

    נושא אני רואה חשיבות עצומה בהדגשה שלו היא חשיבות התקשורת בין נותן השירות לבין מקבל השירות. השבוע הייתי עדה לשיחה בין שני אנשים. מקבל השירות טען שלא היה מרוצה מהשירות שקיבל. נותן השירות שאל שאלה פשוטה - "אז למה לא דיברת איתי בזמן אמת כדי אוכל לדייק את השירות?" ומקבל השירות ענה לו: "אני מאוד מחבב אותך ולא הרגשתי נעים להגיד". 
    מיותר לציין שחוסר התקשורת הזה הביא לפיצוץ העסקה ולרוח מאוד רעה בין שניים שהיו ביחסים חבריים.
    ומה אני בעצם רוצה לומר: חברים כולנו גם נותני שירות וגם מקבלי שירות.
    כבעלי עסקים - גם אם אנו מוכרים מוצר או שהידע /הכשרון שלנו הוא המוצר, חשוב כל הזמן להבהיר ללקוח שדלתנו פתוחה וחשוב לנו לקבל כל משוב, כמובן שנעים יותר לשמוע שביעות רצון אבל גם תחושות פחות נעימות הן אלה שיסייעו לנו כבעלי עסק, לדייק את השירות שאנו נותנים ללקוח להצלחה שלו ושלנו.
    כמקבלי שירות - על מנת לקבל את השירות הנכון לנו, חשוב לדבר, בכבוד ובהגינות, אך להבהיר לנותן השירות מה אנו רוצים,מה אנו חושבים, מה נכון לנו יותר או פחות. לפתוח את הנושא לסיעור מוחות מפרה ופורה, כדי לתת לנותן השירות את האפשרות לתקן אתמה שאנו חושבים שיש לתקן. 
    התוצאות של תקשורת טובה תהיינה חוות דעת טובות, חברות אמיצה, ובעל עסק שלומד תוך כדי תנועה (כי אףאחד לא מושלם!). אז שיהיה בהצלחה לכולנו.

    הכנס טקסט כאן

תגובות

איריס קורן יועצת לנראות אסטרטגית

יחסי ציבור ואסטרטגיה שיווקי...