בתהליך..המתן בבקשה.

קאורית - יחסי ציבור הדרכות שיווק והפקות עסקיות / בלוג

את עושה פרסום בפייסבוק?

15/07/2019 12:55

  • הרבה פעמים פונים אלי לקוחות פוטנציאליים ושואלים אותי, ”את עושה פרסום בפייסבוק?“, אחרי שאני מבינה שהם לא מתכוונים אם אני מפרסמת בפייסבוק, אלא יותר לכיוון, ”האם בין השירותים שאני מציעה נמצא פרסום ממומן בפייסבוק“. התשובה שלי היא - לא.

    עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, מה היא משוגעת? איזו מן בעלת עסק זו שפונה אליה לקוח והיא לא ישר ”תופסת אותו בשתי ידיים“... אז אני רוצה להסביר.

    אני מנהלת מדיה חברתית במקצועי, השקעתי כסף (לא מעט), למדתי את המקצוע מהטובים ביותר, ואפילו סיימתי בין הטובות בקורס...

    אבל...ופה בא האבל הגדול! אני לא מתחברת לכל הנושא של הקידום הממומן, ואגלה לכם סוד - אני אפילו לא אוהבת אותו!

    כמו שלא כל מי שלמד רפואה לא מטפל בכל בעיה אלא יש תחומי התמחות, רופא כללי יכול להבין באופן כללי אם שברתם את הרגל, אבל לטיפול הוא ישלח אתכם לרופא מומחה - אורטופד שגם הוא מתמחה בגפיים (כי גם פה יש תת התמחויות). כך בעולם המדיה החברתית יש התמחויות: יש אנשים שמתמחים בכתיבה שיווקית, יש אנשים שמתמחים בקידום ממומן, יש אנשים שמתמחים באפליקציות וכולי.


    אני מתמחה בכתיבה. אני אוהבת לכתוב, אני אוהבת להכנס ”לראש של הלקוח שלי“, ולתרגם את המחשבות שהוא לא מצליח להוציא מהפה לכדי מילים כתובות. אני אוהבת לרגש, לגעת בלב ובנפש דרך המילים, אני פחות אוהבת להשתמש בתבניות שיווקיות (אך מודה כי לפעמים חוטאת גם בזה), אני אוהבת ליצר נראות שתמשוך את הקהל שהלקוח באמת נותן להם ערך מוסף, לענות על הצרכים שלהם. אני אוהבת ליצר גרפיקות קטנות שאומרות הרבה בלי להגיד כמעט כלום, לקחת נקודות וליצר מהן מאמר מקצועי, מכבד ומרתק....

    קידום ממומן לפיכך, הוא לא ”כוס התה שלי“, זה יותר קר, מעשי, מתמטי, תבניתי... אני מאוד מעריכה ומכבדת אנשים שזה תחום ההתמחות שלהם - המקצוע שלהם! זה לא קל ולא פשוט ודורש המון עבודה, ידע וזמן. זכיתי להכיר כמה גברים ונשים, שהם מקדמים מעולים ואליהם אני מפנה לקוחות שלי, כי אני יודעת שיהיו בידיים הכי טובות שיש, וגם הם מפנים אלי לקוחות שזקוקים להכוונה, דיוק וכתיבה - קוראים לזה שיתוף פעולה מקצועי ואין יפה מזה ותועלתי מזה ללקוח.

תגובות

איריס קורן יוע.. יחסי ציבור שיוו...

יחסי ציבור