בתהליך..המתן בבקשה.

מצב הרוח / בלוג

שירות במוצר חוויתי

13/11/2013 11:01

  • מדוע שירות הוא חלק מהחוויה?

    לפני שנתיים התפרסם מחקר אקדמי של חוקרים מאוניברסיטאות בריטיש קולומביה, הרווארד ווירג'יניה- על הקשר שבין כסף ואושר.


    החוקרים מצאו שכדאי לקנות חוויות ולא חפצים. חפצים מעניקים אושר והתרוממות רוח זמניים ואילו חוויות הם אומרים, גורמות הנאה וסיפוק רב יותר לטווח ארוך. אחד ההסברים של החוקרים היה שאנו מתרגלים לדברים מהר, ואילו חוויות- אלו נשארות בזיכרון זמן רב יותר ויש להם גם קשרים
    חברתיים שנחשבים לאחד הגורמים העיקריים לאושר ( the marker 20 נובמבר 2011).

    אנחנו ב"מצב הרוח" מוכרים חוויה העובדת על כל החושים- השייט ביאכטה מפרשית מעניק רגעים של שלווה ואינטימיות בהם נהנים מריח המלוח, מהרוח המלטפת, מרחש הגלים וכחול בעיניים. חוש הטעם מתחיל ברסס הים ונמשך לסערה של החיך בטעמים מפתיעים במנות קטנות ומדויקות של המטעמים
    שלנו.

    הדבר שמחבר ומדביק את כל הדברים האלה יחד אצל הלקוח הוא השרות- זה מתחיל בביצוע ההזמנה בשיחת הטלפון המקדימה, דרך ברור ההעדפות של הלקוח לגבי שעת ההפלגה, מגבלות ואהבות קולינריות ואופי האירוע. בהמשך אנחנו בוחרים בקפידה את המוסיקה שמושמעת בהפלגה, מתדרכים ומסבירים
    על הדרך ומקשיבים לרצון הלקוח. אם ירצה -אנחנו שם בשבילו ואם יחפוץ בכך "נעלם" ונאלם ונותיר אותו באינטימיות שלו עם החברה שבחר, הרוח והגלים. אנחנו והיאכטה עומדים קשובים לרשותו של הלקוח מרגע שהגיע למרינה ועד עזיבתו את המקום.

    זו ההמלצה שלנו לכל בעלי העסקים:

    מכרו חוויות ולא מוצרים.
    לא מספיק שהמוצר שלכם יהיה מוצר מנצח כדי שהלקוח יחזור אליכם:
    השירות שאתם נותנים הוא שיכתיב את שביעות הרצון
    של הלקוח מהמוצר שלכם.
    מכלול החוויות , המראות, הריחות , הטעמים, הניגונים,
    הפניות וההקשבה- הם שיוצרים את תחושת ההנאה של הלקוח.

    נסו להעמיד עצמכם במקומו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם-
    רכזו רשימה של דברים שהייתם מצפים להם בקבלת
    המוצר או השירות שלכם והפכו את
    הרשימה הזו לרשימה המחייבת שלכם.

    נתחו חוויות דומות שעברתם בקניית מוצר או שירות-
    מה אהבתם? את זה אמצו,
    מה אכזב אתכם? מזה הימנעו.

    נסו לכמת את הדברים כדי להציב לעצמכם יעדים שניתן למדוד.
    למשל- מענה לפניה טלפונית או במייל תוך 3 שעות / יממה.

    רכזו את כל השאלות שאי פעם נשאלתם בקשר לעסק שלכם ודעו לענות על כולן!

    הכירו היטב את המשתנים התלויים והבלתי תלויים,
    נסו להימנע מהתשובה לא ,
    ספקו מענה מידי ודעו לנמק את תשובתכם ללקוח.

    עשו זאת תמיד עם חיוך- חיוך וזמינות שומעים גם דרך הטלפון!!

    תנו ללקוח את ההרגשה שאתם בעדו, מחפשים את הפתרון המתאים עבורו ולא את הפתרון הנוח לכם.

    לעולם אל תהיו קטנוניים עם הלקוח והשאירו לעצמכם את האופציה לצ'פר אותו ולהפתיע אותו באקסטרה בזמן אמת.

תגובות

ציון איכות

  (241 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

7,503
ב 4 החודשים האחרונים
(139,321 סה"כ נקודות)
רכז/ת קבוצות
עושים עסקים באשדוד והפריפריה הכפרית
רכז/ת קבוצות
חונך באתר
6,723
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 בת גלים 1 אשקלון
Facebook