בתהליך..המתן בבקשה.

mry / בלוג

התמודדות עם מגרנה

13/03/2013 11:33

  • אני כמו רבים בתקופות המעבר בין חום לקור סובל ממיגרנה המיגרנה נובעת משינויי בזרימת הדם בראש וההרגשה היא של לחץ ברכות ובאזור המצח ורגישות לאור ורעש .

    ע"י שינויי אורך חיים ותזונה אפשר להקל ולרפה את המיגרנה .
    1.מומלץ לבצע פעילות גופנית אירובית כמה פעמים בשבוע כמו הליכה ,יוגה , פילטיס , או פעילות אחרת למשך שעה לפחות 2. שינה של שמונה שעות בזמן קבוע עוזרת להעביר את המיגרנה .

    3. אוכל כל המאכלים המכילים קופאין כמו :קפה שוקולד וקולה עלולים לפתח מגרנה .
    4. ממומלץ לבצע תרגיליי הרפיה שונים כמו מדיטציה ותרגיליי נשימה להפגת המתח הנפשי .
    טיפול ברפלקסולוגיה או הילינג עוזרים מאוד בריפויי המיגרנה
    הכותב : יוני קפלן רפלקסולוג ומטפל הוליסטי 052-2472168

תגובות

יוני קפלן - רפלקסולוג ומטפל הוליסטי

רפלקסולוג ומטפל הוליסטי

עסקים מומלצים בתחום

דניאל  לפן דניאל לפן
לפן מדיסין - רפואה סינית ויפנית