בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו גרפיסימו / בלוג

איך לגרום לאנשים לפתח נאמנות למוצר/שירות שלכם - ולהישאר בתודעתם

20/12/2010 03:40


  • בפוסט הקודם עסקתי בשאלה איך לגרום לאנשים לעצור רגע לפני שהם משליכים את הפרסום שלכם. כעת ברצוני לעסוק
    בשאלה: איך לגרום להם לשמור את הפרסום שלכם, ברצון, ואף להשתמש בו ?


     


    התשובה פשוטה למדי:
    להיות במקום הנכון בזמן הנכון. מה זה אומר?


     


    בראש ובראשונה עליכם לדעת - (ומי שלא יודע לרוץ עכשיו לבדוק את זה, ומהר!)


    מיהו בדיוק קהל המטרה שלכם?


    תלוי במוצר/בשירות שאתם מציעים.


    אם למשל אתם בעסקי המזון המהיר, או שאתם
    בעלי מקצוע כגון אינסטלטור/חשמלאי/מדביר/מנעולן


    או שאתם מספקים
    משלוחי פרחים למשל, כדאי לכם לפרסם על מגנטים. מגנטים מסוג זה נשמרים תמיד על המקרר, הם נמצאים תמיד מול העיניים, בסופו של דבר לפעמים חודרים לתודעה ולזכרון, ובעת הצורך משתמשים בהם.


    אבל מי משתמש? רוב השירותים שציינתי קשורים בעצם לניהול משק בית, לכן כל מי שמנהל משק בית מסוג כלשהו יש לו מקרר
    ורוב הסיכויים שהמגנט הזה גם ישמש אותו.


     


    אך אם למשל אתם דווקא
    הוצאה לאור או שכתבתם ספר ואתם רוצים לשווק אותו אל מי תפנו? קהל היעד שלכם הוא קוראים! עצבו לכם סימנייה יפה שתשמש קוראים אלו בכל הספרים הבאים שלהם. אם היא תהיה באמת שימושית וטובה מסימניות אחרות, הם ישתמשו בה !


     


    אם אתם מצלמים
    חתונות/ מעצבים שמלות/מפיקים אירועים וכו', פרסמו באינדקס/ספר/אתר אינטרנט שקשורים לחתונות.חלקו פלאיירים + מתנה קטנה (המתנה צריכה להיות קשורה לתחום העיסוק שלכם) באירועי "מתחתנים" למיניהם.


    ואם אתם משווקים
    מוצרים לילדים/תינוקות, כדאי לפרסם גם באירועים / מקומות שקשורים להריון ולידה, ולאו דווקא רק לילדים. צרו קשר עם אנשי מפתח כגון ארגוני גנים למינהם גם אם לא תפרסמו ישירות דרכם, תוכלו להגיע דרכם לקהל היעד שלכם !


     


    מי שמלמד נהיגה
    מכל סוג/תחנות דלק/ שיווק של כל מוצר הקשור לרכב או נצרך ע"י נהגים, כדאי לו מאוד לפרסם על עצים ריחניים לרכב.


     


    ומי שמבשל/אופה, יכול לחלק שקיות רוטב/תבלינים שנושאים את פרטיו.


     


    מי שמספק שירותים/מוצרים משרדיים מכל סוג, נכון יהיה עבורו לפרסם על עטים.


     


    ובשורה התחתונה:
    ניתן להדפיס היום כמעט על כל דבר!


    הרעיונות הם אינסופיים ורק צריך להשתמש באלמנט הנכון עבורך.


    עיצוב גרפי עם מחשבה מאחוריו יעזור לכם להגיע אל לקוחותיכם במקום הנכון, ובזמן הנכון.


תגובות

איריס סמליאן גרפיסימו

לתרגם את הDNA של הלקוח לגרפ...