בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו גרפיסימו / בלוג

לדעת איזה סוג פרסום מתאים לסוג העסק שלך

18/12/2017 15:23

  • למי שמנהל עסק קטן, ומתחיל את דרכו עכשיו בעולם הפירסום -

    בין אם פתח את העסק לאחרונה וטרם פרסם ובין אם הוא מנהל עסק שפעיל כבר שנים אך מעולם לא שיווק בדרכים שהן לא "מפה לאוזן", ועכשיו הוא רוצה לחשוף את העסק ולהגיע לקהלים נוספים,

    קשה מאוד לדעת איפה כדאי להתחיל.

    במיוחד בעידן הדיגיטלי, האפשרויות והכלים לפרסום שקיימים הם כה רבים, והמושגים נוטים להתערבב זה בזה ולבלבל: מיצוב,מיתוג, שיווק, פרסום, מכירות...

    אם כך, לא פלא שאותם בעלי עסקים מגיעים אליי ומשתפים אותי בבהלה:

    "אמרו לי שצריך לעצב לוגו וכרטיס ביקור וניירת ואתר ודף פייסבוק ויוטיוב ולעשות קידום ממומן וקידום אורגני ו...."

    הם נשארים  חסרי נשימה.

    ראשית  אני מרגיעה, שלא חייבים לעשות הכל, ובטח שלא בבת-אחת.

    שנית, אני עושה סדר בים המושגים והאפשרויות , ממקדת וממליצה:

    מהי דרך הפרסום הכדאית (באיזו מדיה כדאי לפרסם),

    מה הם המוצרים הגרפים הנדרשים

    ומהו סדר החשיבות שבו כדאי להשקיע בהם.

    דרך הפרסום שמתאימה לבעל עסק אחד, לאו-דווקא מומלצת לבעל עסק אחר.

    לדוגמא:

    יש מקצועות שמומלץ להם לחלק פלאייר בתיבות דואר, ויש כאלה שלא.

    אם נפתח , למשל, עסק חדש בשכונת מגוריי כמו מספרה או מסעדה, אשמח לקבל פלאייר בתיבת הדואר שיודיע לי על כך.

    לעומת זאת, אם אקבל בדואר פלאייר ממאמן אישי שיעזור לי ו/או לבני משפחתי לשפר כל מיני מיומנויות ודברים כמו ביטחון עצמי, סביר להניח שלא אתייחס אליו כראוי...

    כשיש תוכנית מסודרת וממוקדת ויודעים אילו מוצרים גרפים צריך, איך להשתמש בהם ובאיזה סדר ליצור אותם, חוסכים בזבוז של אנרגיה וכסף על דברים מיותרים והפרסום נכון ואפקטיבי.

    על כל עסק להכיר את קהל היעד שלו, ולדעת איך לפנות אליו, באיזו שפה, מתי והיכן.

תגובות

ציון איכות

  (215 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

10
ב 4 החודשים האחרונים
(43,816 סה"כ נקודות)
חונך באתר
3,376
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 חפצי בה 9 חיפה 26285
Facebook LinkedIn