בתהליך..המתן בבקשה.

הוקרה שמחממת את הלב - ביטוח נסיעות לחו"ל

14/08/2013 15:01

• דודי שלום!

אני כבר שבועיים אחרי הנופש בבורגס, ולא מפסיקה לפרגן על השירות בפני כל חבריי, החלטתי לפרוס בפניך את כל השתלשלות העניינים...ובכן...
    השנה החלטנו לחגוג טיול בת מצווה לבתי חן בחו"ל
    החלטנו על בולגריה-בורגס לחמישה ימים כל המשפחה.

הגעתי למשרדכם שברמת גן [עוזיאל 47 ] לצורך בירורים לביטוח נסיעות חו"ל רינת המזכירה פרסה בפניי מגוון של תוספות ..ביטוח למחשב נייד, לטלפון סלולרי.. שום דבר לא עניין אותי חוץ משלומם של ילדיי ואמרתי לה שאני רוצה ביטוח וזה הכל. היא הציעה לי לעשות את הפספורטכארד שירות
    שלא שמעתי עליו בכל נסיעותיי הקודמות לחו"ל

האמת היא..שחשבתי לעצמי שאין שום סיבה שיקרה משהו בטיול הזה כי אנחנו ממלון-לבריכה..וזה הכל.אמרתי לה "מה לי ולזה..תביא ביטוח רגיל ודי.." רינת לא ויתרה היא אמרה שחלילה ויקרה משהו אנחנו נצטרך לשלם סכומים לשירותים רפואיים במחיר של תיירים וזה כפול ממחיר לתושב מקומי,הסבירה
    לי שהפספורטכארד הינו כרטיס נטען שמאשר תשלום מיידי דרך שיחת טלפון ישירה לארץ [ואפילו היא בחינם-שיחת וויבר] השתכנעתי!
    הוספתי כמה שקלים וביטחתי את כל המשפחה.

הגענו לבולגריה שמש,ים הכל יפה ומיוחד הילדים נורא מתרגשים [פעם ראשונה בחו"ל] ביום הראשון כבר היה מאוחר וקר כדי להיכנס למים והבטחנו שלמחרת בבוקר ייכנסו לבריכה ולפארק המים המשגע [שבחרנו במיוחד כעסקת חבילה במלון עבור הילדים]מיד אחרי ארוחת הבוקר

וכך היה..יום שני להגעתנו הילדים קופצים לבריכה מלאי התרגשות וכיף ...
    פתאום הילדה צורחת בוכה התחילו להתקהל אנשים..מה קרה?
    היא נחבלה בספיפס של הבריכה [לא היה מספיק בטיחותי-חד מאוד] וחתכה את הרגל-חתך מאוד גדול ועמוק וירד המון דם
    כמובן שהיא היתה מבוהלת ובוכיה וגם כאב לה מאוד..מהר מאוד עזרו לי להרים אותה היישר אל המרפאה של המלון, כשהם בדקו את גודל החתך אמרו שזה מאוד עמוק ומחייב תפרים, הזמינו לנו אמבולנס ולקחו אותנו לבית חולים...

בבית החולים קיבלנו שירות מהיר עשו לה חיטוי, זריקת טטנוס וחמישה תפרים, חוץ מחוסר הנעימות של הפגיעה והדמעות עבור עוגמת הנפש לילדה והכאבים..הכל היה בסדר השירות מהיר ובסבר פנים יפות, הטיפול היה סטרילי ונעים למראה.. מה שנשאר זה התשלום.
    יצאנו מחדר הטיפולים עם תפרים וחבישה מיד נזכרתי ב passport card בכרטיס האשראי הנטען שהבאתי עימי מהארץ צלצלתי מיד בשיחת וויבר אל החברת ביטוח בישראל, המשוב היה זריז ביותר,הנציג שענה לי דיבר בטון נעים ומרגיע,שאל לשלום הילדה ואיחל לה בריאות איתנה, נמסר לי שתוך רבע
    שעה הכרטיס יהיה טעון בעלות המבוקשת [כמעט 300$] ואכן לאחר כרבע שעה הכרטיס היה טעון וחוייב ע"י החברה.
    למחרת חזרנו לאותה המרפאה לצורך החלפת תחבושת ושוב..אותו סיפור..שיחת טלפון פשוטה,זריזה, ונעימה, שחייבה את ה passport card וזיכתה אותי מכל טרטור נוסף...כך בכל יום של השהות שלנו החו"ל הגענו למרפאה לצורך החלפת תחבושת וחיטוי ושוב חייבנו את הכרטיס.
    אין ספק שהמקרה שקרה לילדה היה מצער כואב ולא נעים, מבחינתה נהרס לה כל הטיול, במשך כל ימי הנופש אסור היה לה להיכנס לבריכה ,לים, וגם לא לפארק המים המהמם שהיה לנו במלון, היא היתה עצובה ובוכיה ומבחינתה היה לחזור הביתה. אבל המקרה קרה ואין מה לעשות...
    אני מודה לאל שהקשבתי לרינת בעניין הטיפול והביטוח שבחרנו לעשות כי זה חסך לנו המון זמן,עצבים וגם כסף שהיינו אמורים לשלם במזומן במקום. שמעתי כבר הרבה סיפורים על מטיילים שחזרו לארץ,תבעו את חברת הביטוח עבור החזרים, שיגעו אותם בטרטורים של מסמכים, אישורים, מכתב מסכם..וההתנהלות
    ארכה חודשים שלמים...
    ואני- כשחזרתי לארץ, יומיים לאחר מכן יצרתי קשר שוב על רינת מחברת הביטוח, היא השאירה להם הודעה שיחזרו אליי, תוך שעתיים קיבלתי שיחת טלפון שהסבירו לי בפרוטרוט לאן עליי לשלוח את סיכום הרופא וקבלות..לאחר פחות משבוע קיבלתי אישור במייל שהפנייה שלי נסגרה והעניין טופל
    במלואו.
    דודי שביט והצוות, אני מודה לכם מאוד על השירות, על הרעיון, על תשומת הלב והגישה החיובית!
    אין ספק שאמליץ לכל חבריי על שירות הפספורטכארד,על חברת הביטוח, ובכל נסיעותיי העתידיות [שיירבו הלוואי] אשתמש מעתה ולעולם בשירות הנ"ל תודה ענקית!