בתהליך..המתן בבקשה.

אילה חשבונאות ומיסוי / בלוג

תודעת שירות

14/08/2019 15:47

  • לפני שפתחתי את משרד ייעוץ המס שאני מנהלת, עשיתי התמחות ועבדתי כשכירה ב2 משרדים גדולים ומוכרים של רואי חשבון.

    ואז נתקלתי בתופעה שלקוחות קטנים לא מקבלים את אותה רמת שירות כמו לקוחות גדולים.

    הבטחתי לעצמי שאצליי זה יהיה אחרת.

    ואכן החל משנת 2009 ועד היום אני גאה לתת שירות מעולה ללקוחותי בכל גודל.

    שירות זמין ויעיל, ממש און ליין.

    רוצה לשתף אותכם בטלפון שקיבלתי הבוקר וממש שימח אותי:

    לקוח שלי לשעבר שעזב מטעמי נוחות ועבר למייצג שממש קרוב למקום המגורים שלו,

    התקשר כעבור 5 חודשים מיום שעזב ואמר שמכיוון שמיד כשפתח את העסק התחיל לעבוד איתי היה רגיל לרמת השירות שאצלי ולא ידע שיש גם אחרת.

    והוא לא מקבל כיום את מה שהתרגל לקבל, לא מענה טלפוני  מידי ולא קביעת פגישות מהיום למחר וכן הלאה

    צירפתי כאן את הודעות הוואצאפ מהבוקר


תגובות

אילה אבוביץ

ייעוץ מס