בתהליך..המתן בבקשה.

אפרת זערור / בלוג

טיפים מאת אפרת זערור -2

05/11/2010 15:17


  • טיפ מספר 2 שלנו אומר:
    הקשיבו יותר דברו פחות.

     

    כל בעל עסק או מנהל תחום בתוך עסק נמצא באינטרקציה מתמדת
    ...עם אנשים פוטנציאליים רווחית לעסק. גם אם בישיר או בעקיפין מתנהל משא ומתן, וכאן רובנו נופלים. במשא ומתן צריך להקשיב לתת ללקוח לדבר ולדבר ולדבר למרות הרצון העז שלנו לייצג את החברה ולתת
    את הערך מוסף שלנו היתרונות והביוגרפיה, כאן הדבר הכי יעיל שנעשה הוא לשתוק ולהקשיב, לא רק לשמוע אלא ממש להקשיב ברגעים אלה של הקשבה הלקוח מדבר על מה שבאמת הוא צריך לא על מה שאנחנו מנסים למכור לו . בסיום דבריו אם הקשבנו זה יהיה לטובתנו +75% עסקה סגורה. אחרי שהלקוח
    דיבר על צרכיו. נותר לנו את ה25% נותרים בכדי לסגור את העסקה וכאן אנו נאמת לו בכמה משפטים קצרים קולעים לדבריו שהוא מקבל את כל מה שצריך, חיוך +לחיצת יד = לסגור את העסקה.

תגובות
  • נסים קזס  ecogreen fuel  לימודי איביי חסכון בדלק נסים קזס ecogreen fuel לימודי איביי חסכון בדלק - לפני 3322 ימים

    על זה נאמר לאדם יש שתי אוזניים ופה אחד
    הקשב כפלים ואז תדבר
    אהבת את הראש
    נסים

  • אפרת  זערור אפרת זערור - לפני 3322 ימים

    אנשי מכירות שזה כל בעל עסק/חברה/ארגון/תפקיד צריכים לדעת שהפה הואתוצאה של האוניים ולא ההפך. חשוב לסגל את ההרגלי מכירה האלה לכל סיטואציה בחיים.

    המשך יום טוב..

  • אמיר  שלו אמיר שלו - לפני 3309 ימים

    שמעתי לאחרונה שהסינים אוהבים להקשיב ללקוח, להבין, לשמוע
    מכבדים אותו וכמעט ולא מדברים.
    אלא נותנים ללקוח להיות האורח שלהם

    כי לקוח בסינית פירוש = אורח

    זה מה זה נכון וחשוב

    אמיר שלו

אפרת זערור

יועצת עסקית וארגונית