בתהליך..המתן בבקשה.

נועה דבש עיצוב לעסקים ולאנשים עסוקים

מילות מפתח: הלבשה , הום סטיילינג , שיפוצים , עיצוב פנים , ריהוט , עיצוב משרד , אבזור , השכרת משרד

אודות

שעות פעילות: א - ה 8:15-16:15

נעים מאד :)
אני נועה דבש, מעצבת עסקים קטנים ובינוניים.
אני רואה את המשרד / הקליניקה כחלון הראווה של העסק.
כשלקוח מגיע אליך למשרד או לקליניקה, הוא חווה את השירות שלך, אבל לא רק. אני מאמינה שלמקום בו ניתן השירות, יש השפעה רבה על חוויית הלקוח ודעתו לגבי העסק. לכן חשוב בעיני שהתחושה בעסק תהלום את מהותו, ייחודו וערכיו.

אם נדמיין לדוגמא המתנה לרופא/ת שיניים:
ישיבה בחדר המתנה ריק, שקירותיו לבנים, על כסא פלסטיק זול, כשמלמעלה אור בוהק / מסנוור.

עכשיו אם נדמיין ישיבה בחדר המתנה, שקירותיו צבועים בירוק, על ספה נוחה ואלגנטית, עם ריפוד אפרפר (ואולי גם כרית עם דפוס בצבעי ירוק אפור לבן) לצידה שולחן עץ נמוך לקפה ומנורה עומדת על רגל, המפיצה אור רך ונעים. ברקע מנגינה נעימה וריח טוב ומרענן.

חוויה שונה לגמרי, נכון?
עוד לפני המפגש עם הרופא/ה, יש תחושה של תשומת לב וכבוד לפציינט, תחושה שמייצרת אמינות, שאנחנו "בידיים טובות", של גישה שונה, של "מקום ברמה", של הצלחה. כל אלה יוצרים למעשה משיכה.

כמובן שלכל עסק תכלית, אופי, ערכים ומסר שונים. התפקיד שלי, הוא להבין אותם ולשדר אותם ללקוח, בעיצוב המקום והשפעתו על האווירה.
אני עושה זאת באמצעות "הלבשת החלל" בחירה נכונה של צבעים, חומרים, ריהוט, טקסטיל (ריפודים, וילונות, שטיחים) גופי תאורה, אבזור – דקורציה (תמונות ואלמנטים נוספים)

בתהליך העיצוב, אני מציעה ללקוחותיי "לוח השראה" (תמונה בקובץ, המשמשת כתיאום ציפיות ויזואלי, מתארת את הצבעים, הסגנון והאווירה שניצור) הצעה לניצול תקציב, הפניה לספקים, ליווי ברכישה, ביצוע רכישה, פיקוח בהתקנות.
השירות שלי מתאים למי שרוצה שהעסק שלו/ה יראה כמו חלון הראווה שלו.

אני בעלת תואר ראשון בעיצוב - מכללת שנקר.
יש לי ניסיון בעיצוב מסחרי, בתחום האופנה ובעיצוב חלונות ראווה.
בוגרת לימודי "הום סטיילינג" במכללת בנין ודיור.
אנרגיות טובות, יצירתיות, אכפתיות ואחריות - מגיעים איתי לכל עבודה :)

תגובות

נועה דבש סטיילינג לעסקים

ביזנס סטיילינג