בתהליך..המתן בבקשה.

יריב דגן הרבה יותר מהפקת וידאו / בלוג

סרטוני שיווק בכל מחיר-לא בטוח

21/12/2014 08:15

  • רק היום רק היום, סרטונים במחירי רצפה. קנו אחד קבלו שניים, 30 אחוז הנחה, הכל מצולם בסטודיו שלי בשוק.

    כך קורא העגלון כשהוא עובר בין כל בעלי העסקים הצמאים לצאת ולפרוץ אל העולם השיווקי, אל עולם המדיה, אולם אין להם מספיק מצלצלין לעשות זאת.

    אז הם מעדיפים ללכת לאותם מוכרי קסמים ולחשוב ולהרגיש שהם משלמים מעט כדי שיקבלו הרבה ולא מבינים שכנראה הם שמים את כספם על קרן הצבי.

    סרטונים שיווקיים/תדמיתיים זו אומנות, זה מקצוע כמו כל מקצוע אחר. את הסרטונים הללו עושים מי שלמד לעשות אותם, מי שטוב בזה. וכן, עבור סרטונים טובים משלמים ולפעמים משלמים הרבה.

    האם מישהו מכם שאל ואף בדק את עצמו?:

    - כמה לקוחות הסרטונים ה"זולים" מביאים לי, האם בכלל רואים אותם ומבינים את המסר שאני רוצה להעביר?

    - האם איכות הסרטונים היא כזו שהצופה הפוטנציאלי שלי רואה אותם או מיד סוגר אותו משום שלא שומעים טוב, אין תאורה,  הזוויות שהצלם צילם בהם נוראיות ורואים את הרצפה במקום אותי?

    האם זה שעושה לי את הסרטון קרא בכלל מה אני עושה, שאל אותי, למד את השוק ויודע כיצד הוא מתנהל, איך אני יותר טוב מהאחרים וכיצד להביא זאת לידי ביטוי בסרטון?

    המון שאלות יכולות להישאל רק חשוב שמי ששואל אותן יהיה האדם הנכון.

    לכל אותם אלו שעושים סרטונים לבד, או פונים לכל עושי הקסמים שעושים להם סרטון באורך רבע שעה ב-500 ש"ח אני מציע לחשוב פעמיים, לחשוב שאולי מה שזול הוא היקר, לחשוב שרצוי להשקיע יותר בסרטון טוב שיחולל את השינוי ולא סרטון רע שאולי יעשה נזק.

    ואולי עוד קודם להתייעץ עם אלו שמבינים- להתייעץ, עדיין לא עולה כסף.

    בהצלחה.

    זו דוגמא אחת לסרטון שהושקע בו המון מחשבה והוא יוצר ע"י אלמה מדיה לקרן דניאלי.


תגובות

ציון איכות

  (322 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

3,108
ב 4 החודשים האחרונים
(146,331 סה"כ נקודות)
סגן קבוצה
אנרגteam
חונך באתר
4,419
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 מבצע חירם חדרה
Facebook LinkedIn