בתהליך..המתן בבקשה.

המטרה - DTARGET / בלוג

תקשורת בינאישית, לא רק לעסקים...

12/01/2021 11:21


  • אמת שהמאמר הזה מתאים לכולנו.

    כולנו, כל היום עוסקים במכירות. אנחנו קודם כל מוכרים את עצמנו. אנחנו מוכרים את עצמנו לבני ובנות הזוג שלנו כל יום מחדש, כנ"ל לגבי הבוס והחברים מהעבודה כולל חברים קרובים ומשפחה.

    אנשים המוקפים במעגל חברים ואנשים גדול מסביבם, הם לרוב אנשי מכירות מעולים של עצמם ולהיפך...

    הדבר נכון גם לכל מחפשי העבודה ודורשי העלאת השכר.


    אז מה גורם לנו למכור את עצמנו טוב יותר או פחות, הרי במכירה שלנו את מחיר נקוב שאותו משלמים...

    בעסקים למכירה יש מחיר נקוב ויש לקוחות שיקנו וכאילו שלא.

    אז מה גורם ללקוח להסכים לשלם בעבור המוצר או השרות?


    כל הדוגמאות אשר נתתי כאן, קשורות לתקשורת בינאישית!

    ותקשורת בינאישית היא לא רק דיבור, בו אנחנו כל כך טובים.


    תקשורת בינאישית מורכבת משלושה גורמים:

    1. שפת גוף –

    • מיקום הידיים – בכיסים, מאחורי הגב, שלובות, מתנועעות בהתאם לקצב הדיבור, מושטות קדימה, כף יד קמוצה או פתוחה ועוד...
    • סוג העמידה – זקופה, רפוסה, ראש מורם, ראש שפוף, נוטים לכוון השותף לשיחה, נסוגים לאחור ועוד..
    • הבעת פנים – חיוך, עצב, שמחה, עיניים פתוחות או מכווצות, הבעת איום או הבעת כעס ועוד...


    2. טון הדיבור – עוצמת הדיבור, מהירות דיבור, שטף דיבור


    3. דיבור – המלל עצמו, המילים בהן אני בוחר להשתמש בכדי להעביר את המסר. מן הסתם חשוב לדבר בשפה 

        שהאדם מלונו יבין אותנו.


    שפת גוף מהווה כ- 60% מכלל התקשורת הבינאישית, טון הדיבור מהווה כ- 30% והדיבור רק 10% מכלל התקשורת הבינאישית.


    אז אם אתם רוצים למכור את עצמכם ביעילות או רוצים להגביר את מכירתו המוצר או השירות אותו אתם מציעים,

    תתחילו להתרכז בשפת גוף משכנעת, טון דיבור מתאים לתנאי השיחה ובמילים ברורות ומובנות.


    בהצלחה לכולנו.

    לכל מי שרוצה לשמוע עוד בנושא מוזמן לפנות אלי באישי וכן להזמין הרצאות זום ופרונטליות בהתאם לתקן



    בהצלחה לכולנו.

    ענבל יפת

    המטרה - DTarget

    לנהל ולא להתנהל

    050-4242606


תגובות

ענבל יפת

ייעוץ עסקי - מנהלים ולא מתנ...