בתהליך..המתן בבקשה.

ניהול ושרות בעידן החדש

מילות מפתח: נותני שירות , מתן כלים לעובדים , ניהול בשפת nlp , nlp , ניהול עובדים , שיפור תדמית

אודות העסק

מאסטר טריינר בnlp ובעלת נסיון של 15 שנים בניהול אנשים ותהליכים.
העידן החדש מבקש שימוש בכלים חדשים של ניהול ועבודה עם אנשים, שימוש בכלים רבי העוצמה מתחום הnlp (תכנות המוח מחדש), מסייע בקבלת תוצאות מהירות בארגון מחדש של מחשבות, אמונות, דרכי פעולה, והתוצרים שמתקבלים הם יוצאי דופן

שירותים

ליווי א.נשים בתהליכי התפתחות אישיים בכלים של nlp
אימונים אישיים בכלים של nlp לחיבור לחוזקות
הרצאות לשרות לקוחות מותאם לעידן המודרני
סדנאות התפתחות המיועדים לעובדים בארגונים עם כלים של nlp והתפתחות אישית
קבלת פרטים

כל השירותים (1)

אירועים

שרות לקוחות  - הדור הבא
שרות לקוחות - הדור הבא
מתי: שלישי, 11/05/2021 18:00-19:00
איפה:
כל האירועים

חוות דעת

נורית גרנר

שרון נתנה הרצאה מעניינת מאוד. תודה רבה שרון
קרא עוד...

שלומית אלבז

הרצאה מעניינת מאוד, מקצועית ומעשירה . .גם אחרי שהסתיימה נשארים עם חומר למחשבה וכלים להתמודדות . מחכה לפעם הבאה .
קרא עוד...

בלוג

שרון  קפלן אחד בשביל כולם כולם בשביל אחד

הפייסבוק הזכיר לי היום פוסט שהעליתי לפני 4 שנים, ואני מביאה אותו במלואו:"היום פגשתי חיוך, מחובר לאשה יפה.באחד המקומות הכי פחות צפויים - מוסך פחחות וצב...
קרא עוד...

שרון  קפלן איך ניהול אנשים דומה לשרות לקוחות?

לכאורה, ניהול עובדים, שהינם שוכני קבע במשרד, כפיפים לכם, שונה מאוד מניהול שרות לקוחות, אשר ארגונים רבים מתאמצים לשמר / להביא בהליכי שיווק כאלה ואחרים....
קרא עוד...

לכל העדכונים

שרון קפלן

אימון נותני שרות בכלים מתקד...