בתהליך..המתן בבקשה.

ניהול ושרות בעידן החדש

מילות מפתח: נותני שירות , מתן כלים לעובדים , ניהול בשפת nlp , nlp , ניהול עובדים , שיפור תדמית

אודות העסק

מאסטר טריינר בnlp ובעלת נסיון של 15 שנים בניהול אנשים ותהליכים.
העידן החדש מבקש שימוש בכלים חדשים של ניהול ועבודה עם אנשים, שימוש בכלים רבי העוצמה מתחום הnlp (תכנות המוח מחדש), מסייע בקבלת תוצאות מהירות בארגון מחדש של מחשבות, אמונות, דרכי פעולה, והתוצרים שמתקבלים הם יוצאי דופן

שירותים

ליווי א.נשים בתהליכי התפתחות אישיים בכלים של nlp
אימונים אישיים בכלים של nlp לחיבור לחוזקות
הרצאות לשרות לקוחות מותאם לעידן המודרני
סדנאות התפתחות המיועדים לעובדים בארגונים עם כלים של nlp והתפתחות אישית
קבלת פרטים

כל השירותים (1)

אירועים

nlp  בשרות הארגון והעסק
nlp בשרות הארגון והעסק
מתי: שישי, 25/12/2020 09:00-10:00
איפה:
כל האירועים

בלוג

שרון  קפלן איך ניהול אנשים דומה לשרות לקוחות?

לכאורה, ניהול עובדים, שהינם שוכני קבע במשרד, כפיפים לכם, שונה מאוד מניהול שרות לקוחות, אשר ארגונים רבים מתאמצים לשמר / להביא בהליכי שיווק כאלה ואחרים....
קרא עוד...

לכל העדכונים

שרון קפלן

nlp