בתהליך..המתן בבקשה.

תכשיטי גילי / בלוג

יהלומים לנצח

01/09/2019 11:46

"יהלומים הם לנצח"
מחקרים שערכו אנשי פרסום בארהב בשנות ה40 מצאו כי אנשים בטוחים שיהלומים הם מותרות שרק אנשים עשירים מאד יכולים להרשות לעצמם.
במשרד הפרסום לא התייאשו והציבו יעד,לגרום למצב שבו כל גבר המבקש להציע נישואין או להתארס יחשוב על רכישת טבעת יהלום כחלק מהצעת הנישואין ,ושכל אישה תצפה לקבל טבעת אירוסין עם יהלום.
ניסיון זה נועד לשכנע את הצרכנים שאין כל דבר רע ברכישה של טבעת אירוסין משובצת ביהלומים שמחירה היה גבוה מאד.
מלאכת השכנוע הוטלה על קמפיין בסיסמה
"האם שכר של שני חודשי עבודה הוא לא מחיר זעום לתשלום עבור משהו שימשך נצח?"
במקביל פיתחה דה בירס עיצוב לטבעת שכללה 25 יהלומים ששווקה כמתנה לחתונת הכסף וזאת על מנת למכור יותר יהלומים קטנים וגם להגיע לקהל יעד של נשים מבוגרות ונשואות.
בשנות ה-2000 יצאה דה בירס בקמפיין שהציג עיצוב טבעת חדש,העושה שימוש ב3 יהלומים -טבעת יום נישואין
"Diamond are forever "
תגובות

גיל מסיקה

עיצוב תכשיטי זהב ויהלומים ת...