בתהליך..המתן בבקשה.

מיכל מגן- קריינות זה שם המשחק / בלוג

התדמית הקולית כיצירת רושם ראשוני

15/05/2012 16:14

  • הרושם הראשוני הינו אחד המרכיבים המכריעים בקביעת התפיסה הכללית על העסק או האדם העומד מולנו.
    הרושם הראשוני הוא הרושם המתקבל על האדם או העסק תוך מספר שניות בלבד.
    בכל פגישה חדשה נוצר רושם ראשוני כלשהו וקשה מאוד לשנותו לחיוב או לשלילה ולכן הינו בעל חשיבות מכרעת על קביעת התפיסה הכללית של העסק בעיני הלקוחות.
    לרוב,כשמדברים על רושם ראשוני מדברים על תפיסה חזותית –איך אני נראה,מה אני לובש,לחיצת היד,יציבה ועוד...אך במרבית העסקים המענה הטלפוני הוא הקשר הראשוני מול הלקוח!!
    לכן ישנה חשיבות גבוהה לכך שהמענה הטלפוני ייצור רושם ראשוני טוב ומשמעותי בעיני קהל היעד.
    הג'ינגל הסלולרי מאפשר לך,בעל עסק , למתג את העסק שלך ולמצב אותו כעסק רציני,איכותי ובעל יתרונות ברורים ביחס למתחרים בענף.
    כאשר הג'ינגל הסלולרי מתבצע בצורה נעימה ,חמה ובעל מסר ברור לרוב תהיה השפעה מכרעת גם על הצד השני,הלקוח.
    ע"י שימוש נכון בטלפון נוכל להבטיח שזו תהיה תחילת הקשר מול הלקוח אשר תוביל לסגירת עסקאות והידוק הקשר העתידי מולו.
    בימיניו ,עיקר השירות נעשה באמצעות הטלפון ואנו ערים לתופעה הולכת ומתרחבת של סגירת עסקאות וביצוע "סידורים" מבלי לצאת כלל מהבית-דבר אשר מעלה את חשיבות מתן השירות הטלפוני .
    לאור האמור לעיל ישנה חשיבות גבוהה לשימוש מושכל,ממוקד ונכון בשירות הטלפוני .
    קריינות סלולרית עוזרת למתג את העסק שלך כחברה רצינית ובו זמנית חושפת את קהל לקוחותיך הקבועים והמזדמנים להנות מהמתנה נעימה המלווה במידע שיווקי הרלוונטי עבורך.

תגובות
  • אורנה אדריאנסן - נשימה  בריאה - שיטת בוטייקו אורנה אדריאנסן - נשימה בריאה - שיטת בוטייקו - לפני 3312 ימים

    מיכל,
    יופי של תובנה בעניין חלקו של הקול בתדמית העסקית,
    שמעתי כמה מהעבודות שלך - ומאוד התרשמתי מהקול ומהמקצועיות.
    המון בהצלחה,

    אורנה
    נשימה בריאה http://www.nbr.co.il
    שיטת בוטייקו - פתרונות נשימתיים לשיפור הבריאות

  • אילנה סגל  שקופים-עיצובים בזכוכית אילנה סגל שקופים-עיצובים בזכוכית - לפני 3312 ימים

    ועל זה נאמר-אין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני
    עוד לפני שרואים....שומעים ומתרשמים
    מהקול הכל-כך רדיופוני של מיכל

  • - לפני 3311 ימים

    מיכל,
    האם זה רלוונטי גם לעסקים קטנים, שרב הזמן הקו אצלם פנוי ואין צורך בהמתנה ממושכת ללקוח שמתקשר?

  • פנינה  לוי  -  אימונה פנינה לוי - אימונה - לפני 3311 ימים

    מיכל, יש לך את זה.
    גם יפה, גם אופה,
    תובנות מעניינות וקול רדיופוני נעים ומשכנע.

    המון הצלחה,

    פנינה לוי
    אימונה - אימון נשים באמונה
    אימון דרך ארגון הבית
    054-6324950

  • מיכל  מגן מיכל מגן - לפני 3310 ימים

    תודה רבה,
    הרינגטון מתאים לעסק קטן בינוני או חברה גדולה בה לרוב נוסיף ניתוב שלוחות מתאים. הרינגטון אינו מהווה תחליף למענה אנושי, מטרתו להנעים את זמן ההמתנה על הקו וליצור תדמית איכותית על העסק. גם אם זמן ההמתנה הינו קצר ברגע שהלקוח המתקשר שומע ביזנסטון המלווה בקריינות מקצועית ומוסיקת רקע נעימה במקום צליל חיוג רגיל, הוא מרגיש שהגיע לחברה רצינית ומקצועית. רושם ראשוני נוצר בשניות הראשונות בלבד!!!

  • נורית  וישנר נורית וישנר - לפני 3304 ימים

    מיכל תודה רבה על המידע החשוב והענייני...ואחרי ששמעתי את הקול והרינגטונים העיסקיים שעשית זה ברור כמה חשובה כאן המקצועיות...

  • נורית  וישנר נורית וישנר - לפני 3304 ימים

    מיכל תודה רבה על המידע החשוב והענייני...ואחרי ששמעתי את הקול והרינגטונים העיסקיים שעשית זה ברור כמה חשובה כאן המקצועיות...

מיכל מגן

קריינית ושחקנית

עסקים מומלצים בתחום

יריב דגן  הפקת וידאו עריכה וסטילס יריב דגן הפקת וידאו עריכה וסטילס
יריב דגן הרבה יותר מהפקת וידאו